PDA

View Full Version : Bosvruchten Megasjem



Stitch
19 maart 2004, 12:46
Om de officiele megajam topic van barret niet te bashen heb ik maar een nieuwe geopend. Heb namelijk wat opgenomen en was benwieuwd wat jullie ervan vonden. Zitten een zooi fouten in ongetwijfeld maar van toonladders heb ik geen kaas gegeten. En tbegin is wat saai. Maar voor de rest het geluid enzo?

Bosvruchten! (http://home.student.utwente.nl/r.j.b.pieper/gitaar/Eigen/bosvruchten_megasjem.mp3)

Anders Destium
19 maart 2004, 19:33
Ik vind het best aardig, er zitten wel hier en daar dingetjes tussen (vooral bij 1:00 is het nogal vals) maar over het geheel klinkt het best redelijk!

Stitch
20 maart 2004, 00:29
tnx! hehe ja ik luister het nu terug....jezus wat een bagger :) Wel nuttig zeg ff opnemen en later beluisteren.

Ibanez RuleZ
20 maart 2004, 00:35
ik zou zeggen: leer eens wat ladders/patroontjes. je leert je dan veel beter uit te drukken op je plank. Ik ken zelf ook nog te weinig naar mn eigen smaak, maar je gaat er dan zeker op vooruit.

als ik nog een tip mag geven: ik merk bij nagenoeg iedere gitarist die een solootje opneemt dat ie vaak rondom een basisnoot iets improviseert. dat is logisch, want de muziek gaat vaak van 1 noot als basis uit, maar het is de kunst dat te omzeilen om het spannend en afwisselend te houden, probeer dat maar eens. IMO scheidt het goed om kunnen gaan met dat soort dingen de goede gitarist van de middenmoter.

Harrald