PDA

View Full Version : Koch kapot, storing???



Toaster
18 maart 2004, 23:41
Hoi ik vanavond speelde ik met mijn 3/4 jaar oude Kocht PII.

Plotsklaps ging het clean aan gort. Distortie tonen en maar de helft van het volume......

De eindbuizen hadden wel al een lichte blauwe gloed maar dit is volgens de Koch website normaal...

weten jullie misschien wat er aan de hand is???

Graag jullie raad en bevindingen.

Groeten Niels

P.S. ik zet mijn vraag ook hier neer omdat hier vaak "" echte "buizenfreaks rondlopen.

Al
19 maart 2004, 01:12
Plotsklaps ging het clean aan gort. Distortie tonen en maar de helft van het volume......

Ik denk een eindbuis die opspeelt. Je zal dan op alle kanalen minder volume hebben

Al

cas121
20 maart 2004, 00:18
tsja, ik heb een vergelijkbaar probleem bij mn ouwe LC, heb je ook dat het volume lijkt te wisselen? bij mij zijn het iig niet de eindbuizen, heb ik al geprobeert.

bij mijn Koch P I blijft de ht fuse er maar uitvliegen echt super irritant...

Toaster
22 maart 2004, 09:00
Nou het is meer zo dat de randjes in het geluid ineens veel sneller kwamen en dat het allemaal sneller overstuurder klonk.

En toen plotsklaps was het clean echt aan gort en het volume was volledig weg.

Ik heb nog niet durven kijken naar mijn versterker sinds donderdag. Maar ik zal hem vandaag eens aanzetten.

ieme
22 maart 2004, 18:43
ff belletje naar dolf koch

the sure thing
28 maart 2004, 23:20
... laatst iemand gesproken die boij normaal gebruik de eindtrap eruit had geblazen. IDD maar even bellen naar Koch... valt binnen de jaar garantie toch? :cool:

cas121
29 maart 2004, 11:29
en bij koch nemen ze de garantietermijn wel heeeel ruim, zo kan ik er na 2,5 jaar nogsteeds terecht, betaal wel wat maar krijg ook flinke kortingen..