PDA

View Full Version : wat een spotprijzen voor een hele set... *hoest*



amon
18 maart 2004, 18:03
fsdg

ToTaL FaKe
18 maart 2004, 18:03
???

amon
18 maart 2004, 18:04
whahaha, wak nou toch an mien klomp heb hangn:

ik zie op marktplaats.nl dat iemand een hele set aanbied (http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/22417.htm)
dus ik denk, leuk om wat winst mee te maken als ie het voor een prikkie verkoopt, ik mail hem en vraag naar de merken/types en vraagprijs.

krijg ik te horen dat ie er 750 euro voor wilt hebben voor het volgende (prijzen zijn nieuwprijzen, die ik op internet heb nagetrokken, of van hem kreeg, alles 1e hands)):
dean baby-ml (200 euro)
richwood strat (150 euro)
kustom kga-65 (200 euro)
2x strap (25 euro)
ibanez footswitch (20 euro)
tuner (20 euro)
gigbag (35 euro)
plectra (35 euro)

dus reken maar na, hij vraagt 750, de nieuwprijzen zijn totaal, met wat speling voor de rest van de zooi: 700 euro... :D :-?

dan moeten we nog bedenken dat het 2dehands is (doet hij blijkbaar niet).


ohja, die plectra, een verhaal apart, ik vroeg, wat vraag je voor die plectra?
hij wilde voor die 76 plectra 35 euro.
later in het gesprek (msn) kwam naar voren dat ie een doos van 90 plectra had gekocht voor 35 euro... :???: hoe komt ie er in godsnaam bij om dan voor die 76 35 euro te vragen... :)

ook zoiets, hadden we het over de prijs, ik was al lang niet mee geinteresseerd, hij was bereid om in 1 keer te zakken naar 625. wat een domkop! :D maja, nog te veel naar mijn mening, ik zeg, ik geef je 17,50 voor die plectra en 1 snoer (hij had een 2m snoer met hoekse kop, en die had ik net nodig). maargoed, daar ging ie niet mee akoord...

toch leuk, dat onderhandelen :D :D

Jim Marshall
18 maart 2004, 18:41
Ach, de gitaren van jimi hendrix leveren 2e hands ook meer op dan dat ze nieuw kostten..........

wietse
18 maart 2004, 19:07
die prijzen die jij hebt gevonden doorgeven aan de marktmeester , hebben ze een enorme hekel aan als iemand iets 2ehands duurder wil verkopen dan nieuw(en nog steeds nieuw verkrijgbaar natuurlijk)
heb je kans dat z'n advertentie er af wordt gegooid.
en zo'n richwood strat heb je tegenwwordig al voor een 129 euro nieuw.
deze gast heeft dus duidelijk wat spul veel te duur gekocht en denkt nu er effe snel aan te verdienen.

amon
18 maart 2004, 19:09
het was maar een manneke van 14 ofzo schat ik, hij wist er zelf niet veel van, maar zn vader wel, zei hij... (maargoed, als die vader die prijs heeft genoemd zal die er ook niks van weten).