PDA

View Full Version : VAN KATOEN



Dila
16 maart 2002, 18:29
kenne jullie die?? is een nederlandstalige punkband. KIKKE OP JEZEHELF KIKKE OP JEZEHEHELF!!!! echt heeeeeeeeeeeel erg cool.

Noctiis
16 maart 2002, 19:00
wel leuk, maar om het nou meteen punk te noemen? Als een band bij top of the pops heeft gestaan mag hij van mij zichzelf geen punkband meer noemen haha :grin:
Maar ik heb ze wel eens zien rondlopen in Utrecht ja

Kitaarhiero
17 maart 2002, 13:38
in de jaren 70 kwam elke soort band bij top of the pops... niet zeiken... er moeten ook wel eens goeie bands bekend worden toch?

Noctiis
17 maart 2002, 14:50
Op 2002-03-17 12:38, schreef Kitaarhiero:
in de jaren 70 kwam elke soort band bij top of the pops... niet zeiken... er moeten ook wel eens goeie bands bekend worden toch?


Wat hebben de jaren 70 in godsnaam ermee te maken?! en TotP is tegenwoordig echt een mediacircus, helemaal die BNN versie... Belachelijk gewoon die Ruud de Wild...

jaccoos
17 maart 2002, 16:53
heb ik de goeie voor als dat die met die skwoase clip is? Vind er niet zo bar veel aan. nederlands is zowieso een schijttaal als het om liedjes gaat. behalve dialecten die klinken wel weer gaaf zoals skik ofzo

Kitaarhiero
17 maart 2002, 18:08
Ik vind Nederlands helemaal geen rottige taal om in te zingen... maar je moet het wel goed doen... Jeroen van Merwijk heerst!

"want maar hoe kon ik dat weten
dus waarom daarvoor jij naar haar..."

dirkw83
18 maart 2002, 11:03
kon die muziek niet erg waarderen.

Echoes
18 maart 2002, 13:54
ze waren ook vaak bij Dolf Jansen's programma op nederland 3..later wordt het leuk. Op zich heeft het wel wat..maar ik hou er helemaal niet van..Vond dat die gozer altijd wel geinige donkere telecaster had :smile:

dirkw83
19 maart 2002, 13:37
ja, maar die nederlandse teksten. bulk gewoon.

Dila
19 maart 2002, 17:24
kijk als je zegt nederlandstalig denken mensen meteen aan van dik hout en blof en dat soort vreselijks. maar er zijn ook LEUKE nederlandstalige bands, zoals van katoen, luie hond en de heideroosjes.

alhambra
19 maart 2002, 20:19
Nederlands talig is ook niet altijd alles maar om nu meteen van dik hout en blof(/) vreselijk te vinden dan zijn er nog wel andere bands die veel minder zijn.
Van katoen >> 3 x niks
Heideroosje >> wel aardig maar echt niet te verstaan.
Luie hond >> dat zal wel op mij slaan (ambtenaar)

Kitaarhiero
19 maart 2002, 22:14
Dildo rules!
Zonkende Zork!
JEROEN VAN MERWIJK!!!
RAGGENDE MANNEEEEEEEEEEEEEE!!!

dirkw83
19 maart 2002, 22:23
Ik vind Harder dan ik Hebben kan zo'n beetje het enige interessante Nederlandse nummer dat ik ken eigenlijk :sad:

Yorrit
19 maart 2002, 22:36
nederlandstalig is hardstikke tof! :smile:.
Neuk!, Human Alert, the Shavers, allemaal toffe nederlandstalige bands :smile:

Kitaarhiero
20 maart 2002, 16:28
Lul!
Boegies!

jaccoos
20 maart 2002, 18:00
Op 2002-03-19 16:24, schreef Dila:
kijk als je zegt nederlandstalig denken mensen meteen aan van dik hout en blof en dat soort vreselijks. maar er zijn ook LEUKE nederlandstalige bands, zoals van katoen, luie hond en de heideroosjes.


vind blof en van dikhout juist goed. heideroosjes daarentegen niet zozeer. leuk is misschien wel het goeie woord ervoor. het is lachwekkend maar een echt goed nummer van de heideroosjes heb ik nog niet gehoord.

Kitaarhiero
1 april 2002, 22:43
en Van katoen is zeker wel strak... die gitarist is ook wel goed (die flageoletten tussendoor... echt interessant :razz:)

Dionyios
7 april 2002, 18:22
Beetje laat, maar ik wil ook ff mijn mening geven:

Op Tv kon Van Katoen mij ook niet zoveel boeien, vooral ook omdat ik zowiezo geen fan ben van nederlandstalige muziek. Maar heel toevallig traden deze jongens op bij ons in het dorp (is al een wonder opzich), en omdat er die zaterdag verder toch niks te doen was, ging ik ook maar ff kijken zonder er echt iets van te verwachten.

En wat bleek nou: ze maken best leuke muziek!
Op zich wel lekker hard voor in een klein kroegje, en gewoon wel grappige teksten. Zoals ik het opvatte waren de teksten gewoon bedoeld om het publiek te vermaken, en niet als serieuze liedjes...

En na afloop kreeg iedere aanwezige ook nog een singletje, en dat zie je ook niet vaak...

Ik heb me dus wel goed vermaakt die avond.

Dennis

Kitaarhiero
7 april 2002, 18:52
Dat zijn dan echt van die optredens waarvan je als toeschouwer denkt: "yes! dat was gaaf!"

Dionyios
7 april 2002, 21:53
Ja precies! Dat bedoel ik dus...

Net zoals ik afgelopen donderdag naar Pro-Pain in de Manifesto in Hoorn ben geweest. Dat was ook gewoon Gaaf!!

'K was vrijdag de hele dag doof, want het geluid was zooooowww hard joh...

Yorrit
8 april 2002, 00:27
ging er wel weer aardig aan toe bij pro-pain zeker. ze hebben echt veel optredens gegeven hier in nederland dit weekend

Dionyios
19 april 2002, 20:35
(beetje heel laat, maar ach...)

ja klopt!

Neals
21 april 2002, 23:24
Het nederlandstalig repetoir is best kut met peren.

Maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik van katoen best grappig vind.
Hoewel het muziektechnisch best kloten is

same shit, different day
29 april 2002, 16:54
yorrit je vergeet de heideroosjes

geertenno
27 september 2002, 22:59
Op 2002-03-19 16:24, schreef Dila:
kijk als je zegt nederlandstalig denken mensen meteen aan van dik hout en blof en dat soort vreselijks. maar er zijn ook LEUKE nederlandstalige bands, zoals van katoen, luie hond en de heideroosjes.


Blof is cool hoor

nilfisk
28 september 2002, 11:39
Sorry hor, maarre, kvind van katoen echt heel KUT...om het ff netjes te brengen. :grin:

Ibanez
28 september 2002, 16:29
He ff een verhaaltje vertellen de gitaarleraar van mijn vriend zit in een band die heel veel speelt met van katoen. En ik heb gehoord dat die gitarist goed is!!

Kitaarhiero
30 september 2002, 17:51
twee dingen:

1. moet je geen snelle solo's spelen terwijl je het wel kán?
2. Als je snel kan spelen, moet je dat dan ook persé dóen?

Yorrit
30 september 2002, 21:38
en wát heeft dat met van katoen te maken?

van katoen is trouwens na die zooi met Giel Beelen wel in mn waardering gedaald. stelletje crybabies

Kitaarhiero
30 september 2002, 22:37
nou ja zeg!

ze mogen toch best wel hun verontwaardiging uiten over het "machtsmisbruik" van die eikel!
damn, als je je zo gedraagt, dan verdien je gewoon een straf, en als daar een rechtszaak voor moet komen, so be it.
maar die kwal heeft zich gruwelijk misdragen en daar mogen ze best kwaad/verdrietig over zijn.
Mogen ze eindelijk op de radio... krijgen ze zoiets.

en dat snel en wel of niet (vaag hè?) dat sloeg op een "muziektechnisch bar slecht" reply.

Yorrit
1 oktober 2002, 00:26
ja als je bij giel gaat zitten dan WEET je gewoon bijna zeker dat ie gaat kloten. en alsnog dan hoeven ze niet zo te zeiken bij die vd lugt of hie heet ie, en een beetje gaan zitten janken voor een rechtzaak. ze zijn toch zo punk, waarom lossen ze et dan niet zelf op met die giel.

ok ik vind giel soms ook een irritante lul, maar zoiets weet je als je daaran begint.

Kitaarhiero
1 oktober 2002, 10:39
Nou en?
van janken is niet echt sprake vind ik.
zeuren ook niet.
het is gewoon boosheid. en als iemand zo'n walgelijke anti-campagne tegen je begint wil je wel dat er iets aan gedaan wordt.

Dila
1 oktober 2002, 19:48
giel beelen is ook zoooo walgelijk!! ik zou m ook een proces aan gedaan hebben.

Aibynn
25 juli 2006, 22:17
Van katoen ik leuke muziek ze komen ook in de escape en het is gewoon grappig en de bandleden zijn aardig :)

stinkhippie
27 juli 2006, 13:15
sjees na 4 jaar word dit opgerakeld?

polysix
30 juli 2006, 22:07
een beetje matige muziek, wel sympathieke kerels.

Hell's Engl
8 augustus 2006, 20:55
Die gitarist werkt bij Jukebox in Boekel....

Vonk
8 augustus 2006, 21:30
Dusseh... Giel Beelen?... Wat speelde er allemaal 4 jaar geleden...?