PDA

View Full Version : Hughes and Kettner?



Sjarm13
17 maart 2004, 22:19
Iemand ervaring met hun basboxen?

niels_r
17 maart 2004, 23:16
Ja, ik heb de 4x10" uit de BassForce serie. Klinkt prima en heeft als voordeel dat hij behoorlijk compact en tilbaar is. In je eentje prima van trappen af te tillen. Ik ben er in ieder geval tevreden mee.

Volgens mij zitten hier wel meer mensen met H&K spul, dus je zal nog wel meer reacties krijgen.

Denk dat de zoekfunctie ook wel wat oplevert trouwens.

Chris Wolstenholme
18 maart 2004, 11:45
basso heb ook een H&K toch?

Primitive
18 maart 2004, 14:32
ik hebt der ook 1 vind hem fijn:)

Elaine
18 maart 2004, 14:44
iik vin ze zelf erg fijn maar ken ook iemand die ze Hughes en Knetter noemt.....



zal wel een kwestie van je eigen smaak zijn

Bazz
18 maart 2004, 22:57
in onze oefenruimte speel ik wel eens over een combo van ze de 515 geloof ik...
Ben er zeker wel over te spreken, maar het haalt het niet bij het duurdere spul.
Voor deprijs is het in ieder geval wel goed

Pöl
19 maart 2004, 15:18
Ik heb de 4x10 en 1x15 van de BassKick series. (kan dit)
Anywayz, ben er zeer tevreden over, maar ben wegens iets teveel sleurwerk (2 boxen) op zoek naar één 4ohm kast.

Daarom verkoop ik alletwee deze boxen voor een aardige prijs, als je interesse hebt, laat maar weten ! ! !

jensie
19 maart 2004, 18:36
ik heb toch altijd al positieve commentaar gehoort over H&K, maar is enkel wat kostelijk zeker?

tussenhaakjes, Pöl ik las hier juist dat jij in fairytone speeld, proficiat met jullie mooie optreden in JH togenblik vorige week! was echt mooi en ik ben best wel jaloers op u basje en dank u wel voor de gratis single.

bassopotmus
19 maart 2004, 19:06
leuk spul, neutrale sound zonder kleuring en redelijk draagbaar.
Vind mij kast fijn, maar ga van het stack afstappen waarschijnlijk en naar een klein oefendingetje, daar ik niet meer gig en het maar staat te staan op me slaapkamer. Dus hoogwaarschijnlijk gaat er binnenkort een stack te koop staan. Hou jullie wel op de hoogte..

Anyway H&K is goed spul, maar wil je echt investeren spaar dan door. Maar ben je geen tone-freak en wil je lekker spelen met een leuke sound dan raad ik het aan.

AntY
19 maart 2004, 19:32
ik ben best tevreden met de stack op mijn slaapkamer. geeft gewoon stuk beter geluid dan mn combo.

Surferboy
19 maart 2004, 20:39
leuk spul, neutrale sound zonder kleuring en redelijk draagbaar.
Vind mij kast fijn, maar ga van het stack afstappen waarschijnlijk en naar een klein oefendingetje, daar ik niet meer gig en het maar staat te staan op me slaapkamer. Dus hoogwaarschijnlijk gaat er binnenkort een stack te koop staan. Hou jullie wel op de hoogte..

Anyway H&K is goed spul, maar wil je echt investeren spaar dan door. Maar ben je geen tone-freak en wil je lekker spelen met een leuke sound dan raad ik het aan.

Ik dacht dat jij juist tonefreak was?!? :wink: ......maaruh, wat voor cabinets heb je? (Misschien een 4.10?)

bassopotmus
20 maart 2004, 12:39
zeker wel, maar helaas met een beperk budget. Het is een 4x10 juist..

Sjarm13
20 maart 2004, 15:01
ben persoonlijk een tonefreak, maar kan juist daardoor een kabinet zonder extra kleuring misschien wel meer waarderen... Als het de tone van de rest van mijn spullen overeind houdt tenminste.

bassopotmus
21 maart 2004, 12:57
wat zoek je precies, maybe heb ik het hier staan.
Nog een hele stack?

Bleak
21 maart 2004, 13:36
haha bassoptomus heb je een bedrijfje of zo??

heb je toevallig nog een ha3500 en een 410xl staan? of iets vergelijkbaars? :cool:

bassopotmus
21 maart 2004, 17:09
nee, maar komt wel een wisseling van de wacht betreft mijn gear aan.
heb wel indd een ha3500 en een H&K 4x10 die ik hoogstwaarschijnlijk weg ga doen, zo rond deze aankomende zomer, maar mail gerust!

four_string_funkateer@hotmail.com

maybe heb je interesse, ik heb nergens haast mee overigens

Clunk
21 maart 2004, 17:53
ik ben best tevreden met de stack op mijn slaapkamer. geeft gewoon stuk beter geluid dan mn combo.

je ken em alleen niet 3 keer achter elkaar ff aan en uit switchen

:D

ik heb trouwens wel intresse basso

ehehe.. maar ik heb ook geen haast... dan ken ik eerst mn bankrekening wat aandikken.. :razz:

anders sta ik straks weer schuld :roll:

Surferboy
21 maart 2004, 17:59
ik ben best tevreden met de stack op mijn slaapkamer. geeft gewoon stuk beter geluid dan mn combo.

je ken em alleen niet 3 keer achter elkaar ff aan en uit switchen

:D

ik heb trouwens wel intresse basso

ehehe.. maar ik heb ook geen haast... dan ken ik eerst mn bankrekening wat aandikken.. :razz:

anders sta ik straks weer schuld :roll:

Ach als je geld nodig hebt wil ik je leader wel hoor! :razz:

Clunk
21 maart 2004, 18:04
die gaat er dus mooi voorlopig niet uit 8-)

wat ben ik blij met dat beest ehehe.. heb van de week ff die tone potmeter vervangen... LEKKER!

alleen mijn stack.. die geeft rete-veel kleuring aan mn bas..
geen mids.. veel laag.. rond.. vet/stevig geluid.

das lekker.. maar ik bedacht me, dat die gozer waar ik em van gekocht heb, een hartke HA3500 heeft.. met een strace 4x10 inch cab(zon vet werkpaard jah) en dat laat mn bas echt super grommen, dan komt ie echt te goede, juist omdat die HA3500 zo steriel is :)

misschien moet ik maar twee versterkers hebben :-?
ehehe, maar tis soms ook wel leuk om over zon vatsige vintage 2x12 te spelen... zonder mids... en zeker zonder hoog :razz:

maar dan mis je soms wel wat hoog ja.. :roll:
:razz: :razz: :razz:

basbeest
22 maart 2004, 14:08
speel zelf over een Ruis en Knetter in het repetitehok waar wij spelen maar ben er niet zo kapot van is een 1x15 combo weet niet precies het type wel van de nieuwe serie. Vind het geluid niet echt mooi gedefineerd maar ben ook wel verwend met mijn EBS versterker :D

Sjarm13
22 maart 2004, 15:52
ik merk dat hier nogal wat hartke liefhebbers zitten...

Bleak
22 maart 2004, 16:52
niet omdat het geluid nou zo geweldig is! maar omdat de prijs/kwaliteit uitstekend is!

basswasp
22 maart 2004, 17:28
niet omdat het geluid nou zo geweldig is! maar omdat de prijs/kwaliteit uitstekend is!
Mwah, kwaliteit?
Noem het liever de prijs/lawaai-verhouding ;)

Clunk
22 maart 2004, 17:30
nee.. dat is zo bij peavey :razz:

basswasp
22 maart 2004, 17:34
Peavey vind ik nog wel klinken, alleen klinkt het soms wat 'dood'. Wel typisch is dat ze op de Peavey-site opscheppen met hun vermogen/prijs-ratio :-?

Semafoor
22 maart 2004, 22:01
Er staat er ook één in de ruimte waar ik weleens repeteer. Een bassforce dacht ik (kan best heel anders heten :)), 15 inch.
Vind 'em bar weinig definitie hebben eigenlijk en het kost me redelijk wat moeite om een goede instelling te krijgen zodat ik duidelijk te horen ben.. Maar ben sowieso geen fan van 15inch en ben redelijk verwend met aguilarkasten :).

Clunk
23 maart 2004, 18:32
hartke tops zijn eerder wat 'kil' dan dat er veel 'herrie' uitkomt.. denk ik.

eh.. in onze oefenruimte staat ook zon peavey 15 incher,
ik vindt het 3 keer nix :-?

wat een bagger ding zeg.... :evil:

bassopotmus
23 maart 2004, 22:09
ok we gaan wat over hartke en H&K zeggen als we EBS en AGUILAR bezitten. Wel in perpectief blijven... :razz:

Surferboy
24 maart 2004, 07:34
Tja, tegen de zomervakantie heb ik misschien wel interesse in je 4*10.............als die er dan nog is :wink:

Bazz
24 maart 2004, 11:07
Ehm, ik heb een EBS, mag ik dan wat over hartke zeggen???? :-D

Nooit over gespeeld trouwens

Surferboy
25 maart 2004, 07:57
Ehm, ik heb een EBS, mag ik dan wat over hartke zeggen???? :-D

Nooit over gespeeld trouwens

Nee :razz:

bassopotmus
25 maart 2004, 20:15
mag wel, tuurlijk. Alleen vergelijken we appels met peren. Ik ga geen Ken smith met een KSD vergelijken en dan zeggen, ja maar die Ken Smith is wel net beter af gewerkt en klinkt beter.. Daar betaal je ook voor