PDA

View Full Version : wie heeft er wel eens van "ulco bed "gehoord ???



ekkerman
16 maart 2002, 12:27
misschien schrijf ik zijn naam wel fout maar tís wel een van de beste gitaristen van nederland .
hij speelde bij reflud ( hans dulfer ) en bij funky stuff van candy en nu trouwens nog steeds bij candy alleen is zijn solo talent gereduceert tot "slechts "slaggen !!
heeft iemand nog live opnames van hem b.v. countdown cafe in de 80 er jaren ?

Arthur
16 maart 2002, 23:04
staat bij Gitaarnet iets over hem geloof ik bij Axe Files

Marcel
17 maart 2002, 11:41
Ja, ken 'm. Moet ergens nog iets hebben lggen van Candy, zal eens kijken of íe er op meespeelt....

Dirk_Hendrik
17 maart 2002, 12:38
Is inderdd de (ex??) gitarist van Candy Dulfer's funky stuff . Heb hem waanzinnige dingen horen doen op opnamen. De enige keer dat ik hem live heb gezien op het North Sea Jazz vond ik hem wat saai. Dat gold eigenlijk ook wel voor het gehele optreden.

Waarom staat dit topic in "electrische gitaren"??

ekkerman
17 maart 2002, 15:23
Op 2002-03-17 10:41, schreef Marcel:
Ja, ken 'm. Moet ergens nog iets hebben lggen van Candy, zal eens kijken of íe er op meespeelt....

als dit live opnames zijn en hij staat inderdaad te spetteren dan houdt ik mij bij deze aanbevolen voor een kopietje ,marcel !

john the dope
21 maart 2002, 23:10
Ik heb een bandje met live-opnamen uit de jaren '80 met een giga solo over "house is not a home". Tranen in je ogen! Prachtig. Van een geheel andere orde dan de vituo-vai dingen. Alleen maar mooiigheden. Ik zou me bandje (oud TDK-dingetje) graag delen met jullie, maar hoe??? Stamt nog uit de non-digitale tijd. Maar hij is niet uitgeblust. De vos heeft zijn haren niet verloren. Zondagavond, Meander, Amsterdam: gaat hem allen zien!!! Misschien moet gitaarnet maar 'ns wat aandacht aan hem besteden...