PDA

View Full Version : prijzen 2e hands gitaren



Whatever
15 maart 2002, 11:40
Ik las een paar weken geleden iets over een site waar je kunt kijken wat een occasion nog waard is. Weet iemand welke site ik bedoel?

alhambra
15 maart 2002, 12:11
Op http://www.harmony-central.com kan je kijken wat anderen van gitaren vinden en daar staat ook bij wat ze er voor betaald hebben. Is wel een amerikaanse site maar je kan redelijk inschatten wat je gitaar waard is ten opzichte van andere. Je kan ook b.v. op marktplaats.nl (@%#^&%^&%^%**^^^% niet meer gratis) kijken wat er geboden wordt voor een vergelijkbaar exemplaar.

BRiet
15 maart 2002, 17:10
Je kan ook b.v. op marktplaats.nl (@%#^&%^&%^%**^^^% niet meer gratis) kijken wat er geboden wordt voor een vergelijkbaar exemplaar.


Haha, toen ik zag dat je moest gaan betalen heb ik ze direct gemaild en ze voorspeld dat het de ondergang van marktplaats zou worden. Ik kreeg als antwoord dat ze het tegendeel zouden gaan bewijzen. Na een paar dagen zijn er volgens mij al 75% minder advertenties per dag, in ieder geval wel bij muziek... 6 euro is ook veel in een keer. Als ze et adverteren gratis zouden laten en bijv 2 euro voor een foto, zouden ze ook veel geld binnen krijgen en zou ik het nog redelijk vinden. Tenslotte zijn het de foto's die een dure server noodzakelijk maken...

Whatever
15 maart 2002, 17:38
Thanks, maar ik zoek naar de prijs van een 2e hands Gibson spirit, maar die heb ik niet gevonden op marktplaats.
Weet iemand trouwens of dit de voorloper is van de LP studio?