PDA

View Full Version : 1 x 12'' cabinet (bassman?) voor tremolux



Lucluc
16 maart 2004, 14:55
Als vervolg op een vorig onderwerp:

Er zit een nieuwe OT in m'n tremolux. De gewone speakeruitgang is nog steeds 4 Ohm, maar de extra speakeruitgang is voor een 8 Ohm cabinet. Het is de bedoeling dat ik nu een 1 x 12'' cabinet kan gebruiken.

Gezien de plaatsing van de gaten aan de bovenkant waar je een topje kan vastschroeven op het cabinetje, denk ik dat het om een Bassman kastje gaat. Nu heb ik de metalen tone ring al besteld, maar heb nog geen speaker. Dus mijn vraag is dus WELKE speaker???? Volgens Al minimaal 50 watt.

De twee reissue C12N heb ik zo goed als zeker verkocht (ook op aandringen van sommigen hier op dit forum). Verder heb ik nog een Utah uit 1979 en een C12N uit 1968, maar die laatste is niet meer helemaal jofel.

Ik merk heel erg goed het verschil van die grote OT. Hij is trouwens op z'n kant geplaatst, zodat ie er toch net inpast. Als ie hetzelde zou zijn geplaatst als bij m'n Bandmaster, dan zou ie dus niet passen. Hij kostte dus 75 euro en nog iets voor het erin zetten.

JL

nicoverduin
16 maart 2004, 18:55
test

sash
16 maart 2004, 19:45
test?

nicoverduin
16 maart 2004, 20:56
krijg zelf geen nieuwe post op het net. Kan wel reageren, maar de rest niet :evil: :evil: :evil:
Nico

diengeman
18 maart 2004, 15:40
kustom speakerkabinet kopen met mckenzie speaker? 50 euro

Lucluc
18 maart 2004, 16:00
Dank voor uw bijdragen!

Ik had echter niet gedacht dat mijn bericht geplaatst zou zijn, omdat ik steeds dezelfde foutmelding kreeg. Erg vervelend. Wie moeten we daarvoor op z'n flikker geven?

Enne Sash, heb je nog veel veranderd aan die Pro Reverb? Ik heb er wel eens op gespeeld toen ie nog van de vorige eigenaar was. Misschien is het wat voor mijn bandgenoot die nog steeds zweert bij z'n Blues Deluxe.

JL

Lucluc
18 maart 2004, 16:01
Dank voor uw bijdragen!

Ik had echter niet gedacht dat mijn bericht geplaatst zou zijn, omdat ik steeds dezelfde foutmelding kreeg. Erg vervelend. Wie moeten we daarvoor op z'n flikker geven?

Enne Sash, heb je nog veel veranderd aan die Pro Reverb? Ik heb er wel eens op gespeeld toen ie nog van de vorige eigenaar was. Misschien is het wat voor mijn bandgenoot die nog steeds zweert bij z'n Blues Deluxe.

JL

Lucluc
18 maart 2004, 16:02
Dank voor uw bijdragen!

Ik had echter niet gedacht dat mijn bericht geplaatst zou zijn, omdat ik steeds dezelfde foutmelding kreeg. Erg vervelend. Wie moeten we daarvoor op z'n flikker geven?

Enne Sash, heb je nog veel veranderd aan die Pro Reverb? Ik heb er wel eens op gespeeld toen ie nog van de vorige eigenaar was. Misschien is het wat voor mijn bandgenoot die nog steeds zweert bij z'n Blues Deluxe.

JL

Lucluc
18 maart 2004, 16:02
Dank voor uw bijdragen!

Ik had echter niet gedacht dat mijn bericht geplaatst zou zijn, omdat ik steeds dezelfde foutmelding kreeg. Erg vervelend. Wie moeten we daarvoor op z'n flikker geven?

Enne Sash, heb je nog veel veranderd aan die Pro Reverb? Ik heb er wel eens op gespeeld toen ie nog van de vorige eigenaar was. Misschien is het wat voor mijn bandgenoot die nog steeds zweert bij z'n Blues Deluxe.

JL