PDA

View Full Version : Mark Hoppus Bas



pseek
16 maart 2004, 13:47
Voor iedereen die er 1 heeft is dit bericht wellicht interressant.
Bij mij waren namelijk de elementjes verkeerd onderling verbonden, dit veroorzaakt een enorme ruis. Verbind je ze anders is dit gelijk over.
Voor meer info www.seymourduncan.com en wiring diagrams. Groeten Kees

sickpunk
16 maart 2004, 14:02
ik wil er nog wel 1(puur om de looks......geen idee of ie beetje klinkt) maar is wel pruts werk dan lijkt mij zo...:S

pseek
16 maart 2004, 14:07
Dat valt reuze mee, gewoon twee draadjes losmaken en weer vast solderen. Ik heb het mn pa laten doen. Ik heb zelf ook maar gelijk de hele binnen kant met aluminiumtape bekleed, nog minder ruis.

bassopotmus
16 maart 2004, 18:04
Okee, had een Hoppus geen splitcoil? Die staan in serie en zijn dus inderdaad onderling verbonden..Maar kan zijn dat je wat anders bedoeld.

verder vind ik de hopper ene leuk idee, maar de afwerking van die bassen is echt om te huilen, helaas is de eerste optie erna van fender weer een customshop model die een P-element in een Jazzbody heeft.

sickpunk
16 maart 2004, 21:08
nee ik bedoel pruts werk als in slecht gemaakt zeg maar.. ik bedoel als je iets koopt mag je verwachten dta het goed in elkaar zit... als ik hem ergens tege kom ga ik hem toch echt wel ff uit proberen.. helaas hebben de bassen niet dezelfde inleg als de originele hoppus(doodshoofdjes) maar wat is er dan zo slecht aan?

sickpunk
16 maart 2004, 21:08
nee ik bedoel pruts werk als in slecht gemaakt zeg maar.. ik bedoel als je iets koopt mag je verwachten dta het goed in elkaar zit... als ik hem ergens tege kom ga ik hem toch echt wel ff uit proberen.. helaas hebben de bassen niet dezelfde inleg als de originele hoppus(doodshoofdjes) maar wat is er dan zo slecht aan?

Bazz
16 maart 2004, 22:19
Ik heb er bij Feedback eens op gespeeld, een leuke bas hoor, zekers als je niet heel veel geld uit wilt geven.
En dan ben ik toch best verwend met een amerikaanse jazz, maar ik vond de bas absoluut niet slecht aanvoelen/klinken en spelen
Maarja, da's natuurlijk persoonlijk, ik denk er in ieder geval wel over om hem erbij te kopen