PDA

View Full Version : ist wat?



emielow
15 maart 2004, 22:49
test

emielow
15 maart 2004, 22:50
http://www.gitaarnet.nl/photos/80/5695.jpg

deze kan ik kopen voor 229 euro, is dit dan de beste optie voro het geld? veel meer wil ik niet uitgeven. dus ik ga ook niet verder sparen als je dat misshcien wil zeggen. dit wil ik uitgeven en ik heb deze squier gezien. met gouden logo op grote head, staggered poles (dus duurder model van squier) ik heb hem bespeeld en vonnum fijnspelen, en een redelijk aantal goede geluiden hebben. wat vinden jullie ervan?

Jim Marshall
15 maart 2004, 23:39
Volgens mij weet je het antwoord zelf al...

BartL
16 maart 2004, 00:21
+1

ik heb hem bespeeld en vonnum fijnspelen, en een redelijk aantal goede geluiden hebben. wat vinden jullie ervan?
Kopen die plank, of een 2dehandse zoeken natuurlijk...Maar als je deze goed vindt, vind je deze goed! :)

ShereKahn
16 maart 2004, 01:02
http://www.gitaarnet.nl/photos/80/5695.jpg

deze kan ik kopen voor 229 euro, is dit dan de beste optie voro het geld? veel meer wil ik niet uitgeven. dus ik ga ook niet verder sparen als je dat misshcien wil zeggen. dit wil ik uitgeven en ik heb deze squier gezien. met gouden logo op grote head, staggered poles (dus duurder model van squier) ik heb hem bespeeld en vonnum fijnspelen, en een redelijk aantal goede geluiden hebben. wat vinden jullie ervan?

Ik heb een originele DVD van Fender uit de US laten overkomen "Getting started on electric guitar" gepresenteerd door Keith Wyatt :???: en die knakker speelt op een blauwe Squier Stratocaster. Gekker moet het niet worden :wink: en hij klinkt echt als een Fender. :lol: DOEN dus!!!. :P

Harry
16 maart 2004, 09:54
zo gek is dat niet, in de jaren '80 waren Squires vaak beter dan Fenders.

Lacrymosa
16 maart 2004, 10:09
zo gek is dat niet, in de jaren '80 waren Squires vaak beter dan Fenders.

dat zegt meer over fender van die tijd dan ver squire ;)

CheerS!!

Harry
16 maart 2004, 16:02
zo zou je het kunnen zeggen, maar in die tijd wou ik graag een strat, dus ik op een Fender gespeeld, en ik vond 'm wel leuk. Maar te duur. Toen wat squiers uitgeprobeerd, en het viel me op dat er een paar bij zaten die beter klonken dan die Fender, en dat de hals me beter beviel. Toen die Squier gekocht, en achteraf nog verschillende keren vergeleken met Fenders van andere muzikanten, maar die Squier won het wat mij betreft.

maarten=okee
16 maart 2004, 17:52
is het een standard squier strat? (ik denk niet dat het een affinity is)
zo ja uit welk land is hij dan afkomstig?
dan wil ik er ook mee aan de gang :D

emielow
16 maart 2004, 23:12
ja tis geen affinity (das volgus mij de (nog) goedkopere serie. volgens mij is dit inderdaad de standaard serie. waar ze zijn gemaakt weet ik niet, maar dat boeit toch ook niet echt?

emielow
16 maart 2004, 23:13
ja tis geen affinity (das volgus mij de (nog) goedkopere serie. volgens mij is dit inderdaad de standaard serie. waar ze zijn gemaakt weet ik niet, maar dat boeit toch ook niet echt?

normaal kosten ze rond de 300 euro, 345 zelfs gelovik. ergens een aanbieding gezien van 278,- en ik zag um laatst ergens hangen voor 229,- das nie gek lijkt me

BartL
16 maart 2004, 23:36
Joow,
Ga je hem nou eindelijk kopen? 8-)

BartL
16 maart 2004, 23:37
Trouwens...je mag de mijne ook wel hebben. Is wel niet nieuw meer, ziet er wel zo uit :) en veel goedkoper incl. tas & lederen strap.

SPAM SPAM SPAM :-D

emielow
17 maart 2004, 10:59
hebben... is nooit verkeer natuurlijk haha. stuur maar foto's emielow@hotmail.com. maar voor minder als 229 pleuro kan het niet wat zijn vrees ik :???:

BartL
17 maart 2004, 17:18
...zo een reactie had ik wel verwacht jah. Maarja, het is nou eenmaal een ondergewaardeerde gitaar :???:

BartL
17 maart 2004, 17:24
Trouwens, dit is een 2dehandse. Ik denk dat je als je DEZE squier 2dehands koopt ook veel minder kwijt bent dan 200 euro, de prijs zegt dus niet altijd wat.