PDA

View Full Version : Mooie 1978 Antigua P-bas op Gitaarmarkt



The Mule
15 maart 2004, 19:49
Het is dat ik al een mooie 70's Precision heb, maar 1450 euro lijkt mij persoonlijk geen onredelijke prijs voor zo'n bijzonder ding...*

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=basgit&md=details&id=21213

* nee, ik ken en/of ben de verkoper niet - gewoon een 'heads up' voor mede-forumleden!!

AntY
15 maart 2004, 22:58
mooie tip, maar ik hoef hem niet :)

als je nog een mooie rick ziet hou ik me aanbevolen :)

frenske
16 maart 2004, 11:34
Ik ben geen fen van fender, maar .... kwijl ... mooi kleurtje!

wimpie
16 maart 2004, 17:09
Het is dat ik al een mooie 70's Precision heb, maar 1450 euro lijkt mij persoonlijk geen onredelijke prijs voor zo'n bijzonder ding...

Wel als ie k%&^^%t klinkt, een oude Fender hoeft per definietie niet goed te klinken. vooral in de 70er jaren is een hoop "troep" gemaakt door Fender.

bassopotmus
16 maart 2004, 18:00
jammer dat ik het kapitaal niet heb, was een leuke dooschuif investering!

The Mule
16 maart 2004, 18:13
Het is dat ik al een mooie 70's Precision heb, maar 1450 euro lijkt mij persoonlijk geen onredelijke prijs voor zo'n bijzonder ding...

Wel als ie k%&^^%t klinkt, een oude Fender hoeft per definietie niet goed te klinken. vooral in de 70er jaren is een hoop "troep" gemaakt door Fender.

Natuurlijk, altijd eerst spelen voordat je hem koopt, maar mijn ervaringen met Fender bassen (i.t.t. de gitaren) uit de 70's zijn overwegend positief. Vaak wel pittig zwaar (de mijne niet uitgezonderd) maar een mooie toon en sustain.

Deze Antigua zou ik - als geld geen rol zou spelen :-( - trouwens ook kopen als het geen echte player zou zijn. Ik vind hem vooral erg mooi, en een schilderij aan de muur vind ik toch een stukkie minder... :wink:

AntY
25 maart 2004, 23:01
weet niet of iemand nog op zoek is naar een koopje:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/basgitaren/7390.htm

afhaneklijk van het type zijn deze jongens wat meer waard dan 200 euro. laat iemand eens een foto vragen :)