PDA

View Full Version : Audio Galaxy versus Morpheus



Satch
14 maart 2002, 16:23
Welk programma is beter? Audio Galaxy of Morpheus? Zelf kies ik voor Audio Galaxy

Noctiis
14 maart 2002, 18:33
kvind audiogalaxy ook wel relaxter. Heb morfeus ook nooit echt goed geprobeerd overigens, maar kheb toch iets gevonden wat goed werkt dus why look any further :smile:
Gebruik zelf ook kazaa maar die is voor muziek niet zo heel erg denderend

Dionyios
14 maart 2002, 20:19
Die nieuwe preview versie van Morpheus werkt voor geen meter! Je ken helemaal geen rubrieken meer aanklikken, je ken de bitrate van liedjes niet meer zien en nog meer van dat soort dingen... En dan gedoe met al die verschillende servers is ook niet erg duidelijk. Bij de oude had je gewoon altijd genoeg downloadmogelijkheden en daar kon je ook niet kiezen. Hoop dat bij de uiteindelijke versie dit allemaal weer terugkomt.

En toen ik Morpheus ontdekt had, toen ben ik Audiogalaxy veel minder gaan gebruiken, maar toen ik hem ineens weer ging gebruiken (vanwege wegvallen Morpheus) viel mij op dat die site VERSCHRIKKELIJK TRAAG is geworden :sad:

Conclusie: Morpheus wás goed, en hopelijk wordt het dat weer, en AG was ook goed, maar nu is de site dus traag en heel veel artiesten worden nu gefilterd.

Noctiis
15 maart 2002, 11:18
ja das wel waar ja...
De nieuwe cd van Immortal is ook al eruit gefilterd :sad:

alhambra
15 maart 2002, 12:32
Volgens mij is het allebei niks, je kan nog steeds geen complete cd's downloaden en het kost je dus veel tijd om een cd compleet te krijgen.
Probeer direct connect maar is.
Is wel niet altijd even snel en je moet als het ff kan zelf erg veel sharen maar je krijgt er erg veel voor terug.

jaccoos
15 maart 2002, 14:54
Kazaa is toch hetzelfde als morpheus, het werkt iig voor geen meter. maar dat audiogalaxy, hoe werkt dat en kan je dan me kabel beetje vlot neerladen?

PeArLjAm
15 maart 2002, 16:50
NOu ik heb al een hele hoop download programma's gebruikt (kazaa, audiogalaxy, winmx, Morpheus enz enz) Een soort mp3programma slet :smile: Maar Morpheus vind ik nog steeds het beste, de nieuwe versie vind ik wel ok en hij vind veel. Alleen moeten er meer gebruikers komen dan kan je nog meer vinden..

Dionyios
18 maart 2002, 16:05
heb net ontdekt dat kazaa hetzelfde is als de oude morpheus... dus nu gebruik ik kazaa.
je kan alleen met het zoeken naar liedjes de bitrate niet hoger zetten als 128, das wel jammer, maar daar gebruik ik audiogalaxy wel weer voor