PDA

View Full Version : Plectrums bedrukken



jeroen75
15 maart 2004, 17:23
Heeft er iemand btw een adres waar ik mijn eigen plectrums kan laten bedrukken???

Cheerssss

jeroen

FNaRK
15 maart 2004, 21:11
http://www.jimy.com/img/grupos/roadkill.jpg

bij:
http://www.jimy.com/

P
29 maart 2004, 20:56
En voor kleinere oplages, als in een tiental of wat

Trigger
16 mei 2004, 21:19
Ja, dan kun je na twee weken weer nieuwe laten maken... ook handig!

Anavrin
17 mei 2004, 10:20
is niet echt duur, alleen jammer dat je bij 500 stuks begint. Is maar 180 euro, incl bezorgen. Da's dus maar 36 cent per stuk. Jammer dat ik dan de enige ben in de band die ze kan gebruiken, want onze gitarist gebruikt kleine zachte, en ik grote harde plectra. Da's net zo duur als 2000 stickers, en hier heb je nog wat aan. Beter, volgende keer als de rest weer stickers wil, zal ik ze eens proberen over te halen voor deze dingen.

IndiepoprockJesse
17 mei 2004, 10:49
damn 500 plectra, dat is echt een life time suply.. als je er nou 10 ofzo kon bestellen.. dan heb je er wat aan, ik doe een eeuw met 10 van die dingen..

ja je kan er 500 bestellen en 490 het publiek in flikkeren, maar of het publiek daar nou op zit te wchten :-D :???:

Jesse//

birt
17 mei 2004, 11:46
damn 500 plectra, dat is echt een life time suply.. als je er nou 10 ofzo kon bestellen.. dan heb je er wat aan, ik doe een eeuw met 10 van die dingen..

ja je kan er 500 bestellen en 490 het publiek in flikkeren, maar of het publiek daar nou op zit te wchten :-D :???:

Jesse//

je kan je bandplectra verkopen voor 1 euro per stuk aan de fans (onder het motto steun je band) :D

FNaRK
17 mei 2004, 11:56
wat denk je dat wij ermee doen :???:

weggeven / in het publiek smijten / voor grof geld aan medeforummers verkopen.

het blijft een leuk PR dingetjes, stickers, buttons en patches hadden we al :D

http://www.roadkill.nl/plaatjes/badge.jpg

http://www.roadkill.nl/plaatjes/sticker.jpg

Raffel
17 mei 2004, 12:16
als ze ook Dunlop Jazz III kunnen bedrukken, moet ik dat ook eens proberen, maar anders ben ik er toch echt niet voor te charteren :)

lennartengel
27 mei 2004, 14:10
misschien een beetje laat, topic gepost in maart, maar ik ben hier nog niet zo lang. Ik heb picks gehad van www.intunegp.com Bestellingen vanaf 144 stuks. Veel soorten en maten (behalve jazz III :razz: ) Vanaf zo'n 50 dollar...

Fuhgawz
30 mei 2004, 11:10
Volgens mij kan dat ook bij de Jukebox in Boekel.

AlterEgo
22 juni 2004, 10:42
Ik wil graag plectrums laten maken. Op internet kan ik wel sites daarover vinden, maar als je dan een dozijn wil laten drukken, kost dat je veel te veel (ze komen dan uit amerika). Nu is mijn vraag of je hier in nederland plectrums kan laten drukken, maar dan niet voor die amerikaanse bedragen (lees: verzendkosten enzo). Ik wil graag witte, 1 of 1.2 mm dikke plectrums. Het maakt niet uit of het 1 of 2 zijdig bedrukt is.

kuifje
24 juni 2004, 16:28
kijk even bij: www.steveclayton.com
als het daar niet lukt lukt het nergens
ook kleinere hoeveelheden

AlterEgo
24 juni 2004, 16:55
Danke :)

Knbr
16 juli 2007, 18:01
kijk even bij: www.steveclayton.com
als het daar niet lukt lukt het nergens
ook kleinere hoeveelheden

Ik had een vraag hier over:
Hoeveel verzend kosten en evt andere kosten komen er bovenop die 39$ en heeft iemand hier al plectrums daar besteld hoe heb jij dat ervaren?

Maurice_732
16 juli 2007, 18:28
Ik had een vraag hier over:
Hoeveel verzend kosten en evt andere kosten komen er bovenop die 39$ en heeft iemand hier al plectrums daar besteld hoe heb jij dat ervaren?
Man, dit is een topic uit 2004 :mad:

Knbr
16 juli 2007, 18:41
Dus..? er was geen nieuwere en ik wil er toch wat over weten

Blend
16 juli 2007, 19:33
Ik had een vraag hier over:
Hoeveel verzend kosten en evt andere kosten komen er bovenop die 39$ en heeft iemand hier al plectrums daar besteld hoe heb jij dat ervaren?

Dude, dit topic is 3 jaar oud...............

Rockmo(ther)
16 juli 2007, 23:51
Ik had een vraag hier over:
Hoeveel verzend kosten en evt andere kosten komen er bovenop die 39$ en heeft iemand hier al plectrums daar besteld hoe heb jij dat ervaren?

Ik heb toevallig pas plectra besteld daar. Verzendkosten zijn 7 dollar (in werkelijkheid betalen ze zelf zelfs meer, nl 11 dollar, dus dat doen ze netjes).
Er komt verder niets bij. En ze zijn binnen 2 weken ongeveer geleverd (tenminste in mijn geval).
Als je dubbelzijdig laat drukken, komt er natuurlijk wel een toeslag op en ook als je iets haast onmogelijks uitkiest. Maar een normaal logo met evt. website is voor de normale prijs. Geen addertjes.
Ik vond het perfect geregeld.

Knbr
17 juli 2007, 23:12
Dankjewel! Kijk dat was nou een antwoord waar ik op zat te wachten. en niet op van de onzin berichten dat dit een oud topic is.
Maar als ik het bestel lijstje kijk op het laatste gedeelte van de aanmelding dan staat er 14.90 verzend kosten? is het verhoogd dus?
en ik had nog een vraag; bij aanmelden moet een een offer code invullen? is dat gewoon als je een aanbieding bonnetje hebt of iets of moet je die code hebben? het lukte wel gewoon dat aanmelden zonder code.

Rockmo(ther)
17 juli 2007, 23:23
Dankjewel! Kijk dat was nou een antwoord waar ik op zat te wachten. en niet op van de onzin berichten dat dit een oud topic is.
Maar als ik het bestel lijstje kijk op het laatste gedeelte van de aanmelding dan staat er 14.90 verzend kosten? is het verhoogd dus?
en ik had nog een vraag; bij aanmelden moet een een offer code invullen? is dat gewoon als je een aanbieding bonnetje hebt of iets of moet je die code hebben? het lukte wel gewoon dat aanmelden zonder code.

Hoeveel heb je er besteld? Mss dat het aan het aantal ligt (ik had er 100)..?
Ik heb ze ongeveer 2 weken geleden gekregen en toen was het echt 7 dollar....
Offer code is idd als je een bepaalde aanbieding hebt ofzo. Hoef je dus niet in te vullen als je die niet hebt.

Knbr
18 juli 2007, 18:09
Hoeveel heb je er besteld? Mss dat het aan het aantal ligt (ik had er 100)..?
Ik heb ze ongeveer 2 weken geleden gekregen en toen was het echt 7 dollar....
Offer code is idd als je een bepaalde aanbieding hebt ofzo. Hoef je dus niet in te vullen als je die niet hebt.

Ik heb ze nog niet besteld. maar dat de verzend kosten duurder zijn maakt me niet zoveel uit ik zit alleen nog te twijfelen tussen 100 of 200 stuks :p
maar bedankt voor je informatie/hulp