PDA

View Full Version : Aangeboden: Fender P-Bass Imitatie > v.a. 100 euro



MV
15 maart 2004, 13:06
Fender P-Bass Imitatie
Supermooie imitatie van de originele Fender P-Bass.

- Zwart/Wit
- Donkere Maple Neck
- Bij body passende headstock (zwart)
- Nieuw setje snaren
- Originele dubbele pickup
- Verchroomde hardware

Speelt als een zonnetje! Ideaal voor de beginnende bassist. Net opnieuw opgeknapt en afgesteld. Moet helaas weg wegens ruimtegebrek.

Zo goed als nieuw, slechts enkele lichte gebruikssporen op de achterkant van de body.

Bieden vanaf 100 euro, uitkoopprijs 140 euro.
Bied, Mail of Bel. (06-53400373)

Foto:

http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/basgitaren/7142.jpg

Venomer
15 maart 2004, 13:18
Dit lijkt mij typisch een bericht dat op GitaarMarkt thuishoort, en niet hier...

Phyrexian
15 maart 2004, 13:40
yeah... hier mag een slot op wat mij betreft.
Enig idee waar bassopotmus uithangt???

AntY
15 maart 2004, 14:20
die heeft ook een leven...


als t nou een mooie bas was en geen rommel, ok.....

Phyrexian
15 maart 2004, 14:44
die heeft ook een leven...

Don't we all? :roll:

frenske
15 maart 2004, 15:19
die heeft ook een leven...

Don't we all? :roll:

Nope!

Mr.Bluesbreaker
15 maart 2004, 15:36
Ga weg met je stinkende rotkopie!! En een fles red label ernaast is niet stoer. Das de grootste bocht dat er bestaat, doe dan black label ofzo :evil:
Kortom: slotje, zet hem anders om marktplaats/gitaarmarkt/ebay/ricardo/weet ik het. Genoeg mogelijkheden.

MV
15 maart 2004, 15:51
Gezellig hier.. al die mensen die als ze hun dag niet hebben maar gaan lopen schelden in plaats van even netjes verwijzen naar Gitaarmarkt. Dan mag er wat mij betreft best een slotje op en geef ik toe dat ik fout zat. En de Red Label is prima voor Irish Coffee .. m'n nieuwe Famous Grouse uit Japan ga ik daar echt niet neer zetten, dat is niet voor muzikanten weggelegd .. tenminste .. niet voor mensen als jij.

Mr.Bluesbreaker
15 maart 2004, 16:11
Ghehe, het was ook een beetje humoristisch geflame, maar dat komt soms niet over. :wink: Maar ik zou wel een foto zonder whiskeyglas en fles in de advertentie zetten, mij stoort het niet, maar sommige mensen zullen dan misschien snel verder kijken. Famous grouse mag dr inderdaad wel zijn, of Chivas Regal... maar die gooi ik ook niet door de koffie :)

bassopotmus
15 maart 2004, 16:13
Ten eerste!

GEEN commericle ads

Ten tweede als we whisket showen dan alleen de goede, Ballentines, Aberlour of glenfiddich. Dus alleen maar malts svp!!

jullie snappen, een slotje!