PDA

View Full Version : BucketHead



Satch
14 maart 2002, 16:03
Deze gast maakt echt vage (maar wel goede muziek). Reageer!

brend
24 april 2002, 10:01
Ja inderdaad. Hij speelt nu bij Guns N'Roses maar hij kan beter ergens anders gaan spelen. Hij is zeker wel goed en kan heel heel snel spelen maar hij past niet echt bij GN'R. Niemand kan Slash vervangen....

jizz
17 mei 2002, 14:05
Buckethead kan van mij met z'n "head" dik in de shit zakken.

ESPGuitarFreak
31 mei 2002, 21:50
*zucht* weer n klotepost tussendoor door overdrive,..maar goed trug naar t onderwerp:

persoonlijk vind ik buckethead gewoon niet passen bij G&R...zoiezo is DE slash echt niet te vervangen. Buckethead probeert misschien net als slash n imago op te bouwen door iets op zn kop te zetten, maar in dit geval is t gewoon debiel, met da witte masker is zn gezicht geeneens zichtbaar...plus, vage dansjes maken on stage of spelen met ninjaco's (spelling!? :smile: ) is eigenlijk gewoon iets wat ni op n hardrock podium thuis hoort...

Noujah hij kan redelijk wat op zn gitaar, maar hij is gewoon te vaag..

jizz
31 mei 2002, 22:01
Het is beter dat GN'R gewoon stopt.Axl kan van mijn part met een andere band verder gaan maar dan inderdaad niet onder deze naam.

Geruchten dat Slash,Gilby,Matt en Duff met elkaar zouden spelen met het oog op een soort van reunie juich ik wel toe.Alleen dan met een andere zanger,want dat wordt toch niets meer......

abollo
1 november 2002, 01:46
buckethead is super het is alleen jammer dat je zijn ceedees bijna nergens vind(behalve internet !!! )
en ik vind hem ook wel bij guns 'n roses passen ik hoop alleen dat er veel van zijn rare rifjes in terecht komen want die zijn vet



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: abollo op 2002-11-01 00:48 ]</font>

abollo
5 november 2002, 06:09
aan ESP GUITAR FREAK
Redelijk !!! wat
ben jij zeker Jeff Waters ???

Sjakie
13 november 2002, 13:43
Wat BucketHead bij G'n'R' doet begrijp ik niet goed.

Wel vind ik z'n werk met "Axiom Funk", "Zillatron", " Praxis" enzo wel heel apart.(niet te lang, want anders word je helemaal gek) Waarschijnlijk door de combinatie met Bootsy Collins.

pietje gitaar
24 maart 2006, 18:18
buckethead is goe maar slash is gewoon nie vervangbaar, just as al die andere nieuwe leden, ze zijn goe maar dit is gwn guns 'n roses nimeer

nielsduursma
24 maart 2006, 18:24
:)

ik denk dat de helft van de mensen in dit topic zich al lang niet meer druk maken over buckethead...

thomazzbootzz
24 maart 2006, 18:30
ik wel
ik vind dat iedereen op dit forum dik respect voor de man moet hebbe.
en ja miss is het belachelijk dat hij zich zo kleed, maarja miss is hij wel autist of gewoon fucking verlegen.
wat wel duidelijk is is dat hij gitaar speelt als geen ander

Vonk
24 maart 2006, 21:26
buckethead is goe maar slash is gewoon nie vervangbaar, just as al die andere nieuwe leden, ze zijn goe maar dit is gwn guns 'n roses nimeer

Je mening interesseert me niet, maar je schrijfstijl wel. Toe, verlicht ons nog meer met uw taalkunsten.

Sora
24 maart 2006, 21:44
Je mening interesseert me niet, maar je schrijfstijl wel. Toe, verlicht ons nog meer met uw taalkunsten.

Tis wer nen aantwaarpenoar zeikers :)

patricia
24 maart 2006, 21:54
ik heb alle cd`s van buckethead.
die gast is gewoon geweldig!!!

Ralph Nuis
25 maart 2006, 01:41
Ik vind het een erg goede gitarist, check deze video maar eens; http://www.youtube.com/watch?search=buckethead&v=_DyZej9yrHE

Whiplash
25 maart 2006, 14:09
buckethead is een geweldige gitarist! pas zijn nieuwe cd Enter The Chicken gekocht!

Vonk
25 maart 2006, 15:06
Tis wer nen aantwaarpenoar zeikers :)

Is dat Antwerps? Het lijkt niet op de stijl die jij gebruikt, volgens mij kan Pietje gewoon niet schrijven ;)

thomazzbootzz
25 maart 2006, 17:09
gelukkig zijn hier meer mensen met goeie smaak
wie heeft er trouwens al zn nieuwste dvd secret recipe gekocht.
ik wel en hij is geweldig