PDA

View Full Version : Ashdown Fallen Angel 60 Watt head VS Laney GH100TI



andoni
15 maart 2004, 09:45
Welke draagt jullie voorkeur weg en waarom? Welke van deze 2 heads is het beste geschikt om alles tussen blues en metal/emo/hardcore te spelen?

Bigfoot414
15 maart 2004, 11:03
Ik heb veel goede dingen over Ashdown gehoord.

gerrekat
15 maart 2004, 12:39
Goede dingen en Ashdown in een zin?


ik heb nog niemand gehoord die echt etvreden was over de Fallen Angel!

Bigfoot414
15 maart 2004, 12:43
Jij misschien niet, maar ik wel.

gerrekat
15 maart 2004, 13:30
nee ik heb alleen mara bagger reviews over de FA gelezen...over hun bass amps heb ik wel eens positieve dingen gehoord overigens!

Mr.Bluesbreaker
15 maart 2004, 15:50
Ik vind de fallen angel een mooi ding. Klasse a amp, zeer lage prijs, veel power, ziet er aardig uit (erg belangrijk verder :roll: ), zet er een pedaaltje voor als je heel bruut moet scheuren, en je hebt je veelzijdige amp. (denk niet eens nodig) Volgens mij twee mastervolumes, handig. Jammer is dat ashdown nog maar net begint met gitaarversterking, en je niet echt kunt vertrouwen op jarenlange ervaring, d.w.z. het kan misschien voorkomen dat ze iets over het hoofd hebben gezien. Aan de andere kant, die dingen zijn niet net uit ofzo, dan zou het al wel bekend zijn denk ik. Irritatiepunt is het ontbreken van positiemarkering op de knoppen- lekker handig op een donker podium en je weet niet hoe ver je alles open hebt staan.

avalanche
15 maart 2004, 18:59
Een tip: koop die Laney en laat hem afstellen naar jouw persoonlijke smaak. De Guitar And Amp Center in de Sint-Niklaasstraat in Gent doet niets anders dan Laney's opwaarderen en aanpassen aan je persoonlijke smaak. Ga anders daar eens langs. Een aantal groep (o.a. Gemini Season, Monster Joe, ...) uit Oost-Vlaanderen spelen met zoon gemodificeerde Laney en zijn der zeer tevreden over en hebben er bevoorbeeld al hun JCM800 voor ingeruild... Dat zegt genoeg niet :wink: En bovendien een bijzonder goeie service en scherpe prijzen...

Mr.Bluesbreaker
18 maart 2004, 16:23
He andoni, ik kan nu wel de discussie gaan opwerpen welke van de twee het beste zou kunnen zijn, maar je zult nu toch echt zelf moeten gaan luisteren. Zoek een winkel waar je ze allebei kunt testen, neem je tijd en oordeel dan zelf. Alle ins en outs van beide heads kun je wel online vinden denk ik.