PDA

View Full Version : buizendoc omg r'dam gezocht...



cas121
15 maart 2004, 09:15
test

cas121
15 maart 2004, 09:17
weet iemand nog wat buizenexperts in de buurt van rotterdam, ik heb er dringend een nodig omdat 2 van mn 3 tops het momenteel niet doen.. das geen goeie verhouding.. :???:


tips? thnx!!

misschien heeft iemand hier ook nog suggesties:

- mn koch powertone klinkt fantastisch alleen knalt de HT-fuse er echt iets te vaak uit, heb hem pas geleden bij koch nog eens helemaal laten checken/fixen alleen het probleem bestaat nogsteeds... de eindbuizen zijn trw niet het probleem, zijn net nieuw.. buisvoetjes misschien?

- mn london city uit 68 geeft een overstuurd geluid wat ook nog eens flink schommelt in volume, terwijl hij normaal gewoon clean gaat tot op hoge volumes. zijn mijns inziens ook niet de eindbuizen want ik heb er even een setje andere (wel ouwe) ingegooid en het bleef hetzelfde
iemand van de local hero's een tip?

thnx

Antal
15 maart 2004, 13:09
Als je in Rotterdam iemand zoekt zou je DR.Tube kunnen proberen.

http://www.drtube.nl/

nicoverduin
15 maart 2004, 16:16
Dus je werkt in Rotterdam. MEt diemen als woonplaats?
Nico

cas121
16 maart 2004, 09:26
nee, ik studeer en woon in diemen maar mn band zit in rotterdam, omdat mn ouders daar in de buurt wonen heb ik daar nogsteeds het grootste deel van mn spullen gestald, en ben ik daar vaak te vinden..

maar nico, heb jij nog suggesties wat het bij die ouwe lc kan zijn?

nicoverduin
16 maart 2004, 22:56
Wisselend volume is waarschijnlijk de elco's. Waarschijnlijk raken (of zijn ze) op. Hoeft niet veel te zijn. Maar moet wel effe gemeten worden.
Nico

cas121
17 maart 2004, 09:17
ok bedankt voor de tip, zodra ik een goeie buizenwizz vindt laat ik meteen alles checken,

nog tips?

Luigi
17 maart 2004, 18:27
Robert Ockenburg; rockvalve@hotmail.com
lekkere buizenknutselaar! :D