PDA

View Full Version : Beyers of Music Store Köln



Duvel
15 maart 2004, 00:54
Ik wil vrijdag gaan amp shoppen maar twijfel tussen beide zaken.

Welke is de beste keuze en voor welke reden????

De afstand is ongeveer gelijk, dus dat is al geen reden.

Alvast bedankt voor de input

gerrekat
15 maart 2004, 08:23
Beyers!

LordRiffenstein
15 maart 2004, 08:25
Beyers!!!

2 keer een versterker gekocht en 2 keer super service gehad.

Bij MSP heb ik mijn eerste Engl gekocht en dat was een horror verhaal. Ik wou betalen met CC en die kerel aan de kassa deed vanalles mis zodat we een uur moesten wachten want ze moesten in Belgie een goedkeuring krijgen om zo'n groot bedrag te betalen en blablabla. Was allemaal niet nodig maar die kerel wist niet beter. Uiteindelijk bleek dat ik die versterker 2 keer betaald had met nog een hoop problemen achteraf grrrrrrrrrrrr :evil:

eyecuebiq
15 maart 2004, 08:41
Beyers !! maar die heeft nu schijnbaar ook een zaak in keulen
gelezen in gitarre & bas

MSK is alleen goed in (goedkopere) bulk en heeft soms aanbiedingen nergens goedkoper, maar door verkopers wordt je niet bepaald vriendelijk behandeld - had laaatst nog zo'n rare mail van nathalie v calcar
kortom zo'n winkel voor als je weet wat je wilt kopen, even bellen, prijs vragen ophalen of nog beter laten opsturen

Beyers is scherp geprijst met klasse spul, heeft soms ook leuke inruil staan, betere service, makkelijker met uitproberen, iets makkelijker met onderhandelen
wel wat kleinere zaak (maar groter en beter gesorteerd dan de nederlandse) maar veel mooie dingen

eyecuebiq
15 maart 2004, 08:41
Beyers !! maar die heeft nu schijnbaar ook een zaak in keulen
gelezen in gitarre & bas

MSK is alleen goed in (goedkopere) bulk en heeft soms aanbiedingen nergens goedkoper, maar door verkopers wordt je niet bepaald vriendelijk behandeld - had laaatst nog zo'n rare mail van nathalie v calcar
kortom zo'n winkel voor als je weet wat je wilt kopen, even bellen, prijs vragen ophalen of nog beter laten opsturen

Beyers is scherp geprijst met klasse spul, heeft soms ook leuke inruil staan, betere service, makkelijker met uitproberen, iets makkelijker met onderhandelen
wel wat kleinere zaak (maar groter en beter gesorteerd dan de nederlandse) maar veel mooie dingen

Baco
15 maart 2004, 09:11
Beyers, no doubt about that. Ben zelf al in beide zaken geweest en in MSK heerst meer de fabrieksmentaliteit. Qua amps en gitaren denk ik trouwens dat Beyers heel wat meer in stock heeft dan MSK. Ik vond MSK wat tegenvallen toen ik er naar toe ging. Beyers daareentegen :-D

Chris Wolstenholme
15 maart 2004, 12:43
heeft die een site?

Duvel
15 maart 2004, 13:15
http://www.beyers-music.de/

@iro
28 maart 2004, 14:07
musicstore :D gitaar besteld deze donderdag -> vrijdag had ik ze al thuis :o , en was bijna 200 € goeikoper dan bij beyers 8)