PDA

View Full Version : Joe Satriani



Satch
14 maart 2002, 12:07
Het is al bijna weer een jaar geleden toen ik voor het eerst Joe Satriani hoorde. Ik was gelijk verkocht, die gast kan echt goed gitaar spelen! Geweldige muziek! Ik blijf nu voor altijd Satch fan!

Maar ik heb een vraag, wat vinden jullie van hem? geef je mening en vertel ook gelijk even wat je favoriete nummers zijn. De nummers waar ik zelf echt kippevel van krijg zijn:

- A Train Of Angels
- Crystal Planet
- Secret Prayer
- Flying in a Blue Dream
- Surfing With The Alien
- Raspberry Jam Delta-V

dirkw83
14 maart 2002, 12:38
kunnen we nu svp een keer ophouden met discussies over artiesten die we al 100000000000 keer aangegaan zijn? Satriani, Vai, Hendrix, blablabla, Cobain, blablabla, we hebben het wel een keer gehoord allemaal. Kijk liever naar nieuwe artiesten zoals die Remi Shands.

Markie
14 maart 2002, 13:40
Maar die ken ik niet......

Kitaarhiero
14 maart 2002, 15:20
die moet je dan LEREN kennen...
woeha... de nieuwe garde... waar blijft Tom Morello?

Ibanez
14 maart 2002, 20:33
Ik vind satriani echt supervet, de nummers crystal planet, the mystical potato head groove thing (jaja lange naam) en cool#9 van de live cd live in san fransisco (die ik heb) zijn echt supervet (wat een lange zin). Ik vind de manier waarop hij zijn solo's speelt echt coewl, en hij is goed en bla bla bla bla enzow. Ik heb het album live in san fransisco en ik heb de g3 cd, waar binnenkort ook een nieuwe van uit komt, die ga ik echt kopen, met satriani, steve vai en john petrucci! echt coewl maarja ik denk dat ik nu wel genoeg geblaat heb over satriani dus ik stop maar es. grtz ibanez

moretel
14 maart 2002, 21:58
Zijn laatste album engines of creation is erg goed. Nummers weet ik niet, onthoud ik ook niet meer, elk nummer heeft wel iets.

Ikzelf neem vaak een stukje muziek van satriani om te spelen , niet zijn snelheid maar melodische dingen, leuk om te oefenen en leerzaam.

De Klaas
25 april 2002, 16:40
Iemand bekend met Micheal Romeo van Symphony X? Of Marcel Coenen van Sun Cage? Vet goede, nieuwe moderne, gitaristen. Have a look into 'm!

Neals
26 april 2002, 22:48
Die marcel koenen post zo nu en daar hier ook wat rond op forums.
lijkt me wel sympathieke gast, en zijn gitaarspel liegt er ook niet om.