PDA

View Full Version : Gezocht Buizen top



bcrich1
14 maart 2004, 18:27
Buizen top voor een leuk prijsje (muziek stijl: Metal) :zz:

Fuhgawz
14 maart 2004, 19:08
Hoeveel wil je eraan uitgeven? Als je geld teveel hebt zou een Mesa/Boogie Dual/Triple Rectifier leuk zijn, of een Diezel Herbert oid. De ENGL Powerballs zijn alweer iets goedkoper, maar nog steeds heel erg leuk. Hughes & Kettner maken geloof ik ook metaltops, en van Peavey heb je de Triple XXX. Oh, ik zou bijna de 5150 nog bijna vergeten... :oops:

Matje
14 maart 2004, 19:23
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=20691

Soulflyhigh
14 maart 2004, 19:47
Hoeveel wil je eraan uitgeven? Als je geld teveel hebt zou een Mesa/Boogie Dual/Triple Rectifier leuk zijn, of een Diezel Herbert oid. De ENGL Powerballs zijn alweer iets goedkoper, maar nog steeds heel erg leuk. Hughes & Kettner maken geloof ik ook metaltops, en van Peavey heb je de Triple XXX. Oh, ik zou bijna de 5150 nog bijna vergeten... :oops:
In de hoge prijsklasse zitten ook nog de Framus Cobra en de Bogner Uberschall. Dan heb je nog AshDown en Randall maar dat zijn geen buizenamps. Good luck

Swan
14 maart 2004, 19:47
voor dat geld kan je beter n 5150 top kopen, ideaal....of als je wat meer te besteden hebt n powerball

BLOK182
14 maart 2004, 20:31
Framus Dragon is niet echt hoge prijsklasse, eerder powerballklasse, VHT, das pas duur :D

Mr.Bluesbreaker
14 maart 2004, 20:59
Hoeveel wil je eraan uitgeven? Als je geld teveel hebt zou een Mesa/Boogie Dual/Triple Rectifier leuk zijn, of een Diezel Herbert oid. De ENGL Powerballs zijn alweer iets goedkoper, maar nog steeds heel erg leuk. Hughes & Kettner maken geloof ik ook metaltops, en van Peavey heb je de Triple XXX. Oh, ik zou bijna de 5150 nog bijna vergeten... :oops:
In de hoge prijsklasse zitten ook nog de Framus Cobra en de Bogner Uberschall. Dan heb je nog AshDown en Randall maar dat zijn geen buizenamps. Good luck

Euh... ashdown geen buizenamps?
(fallen angel, cotton club, peacemakers=100%buizen :roll: )

gerrekat
15 maart 2004, 08:24
Hoeveel wil je eraan uitgeven? Als je geld teveel hebt zou een Mesa/Boogie Dual/Triple Rectifier leuk zijn, of een Diezel Herbert oid. De ENGL Powerballs zijn alweer iets goedkoper, maar nog steeds heel erg leuk. Hughes & Kettner maken geloof ik ook metaltops, en van Peavey heb je de Triple XXX. Oh, ik zou bijna de 5150 nog bijna vergeten... :oops:
In de hoge prijsklasse zitten ook nog de Framus Cobra en de Bogner Uberschall. Dan heb je nog AshDown en Randall maar dat zijn geen buizenamps. Good luck

Ashdown is wel buizen....maarvond het 3 X niets!

bcrich1
15 maart 2004, 13:58
Ik heb ff gekeken. Voor me uitgaven komen toch wel de volgende 2 typens in aan merking: 5150 en Triple XXX :zz: :amp:



Buizen top voor een leuk prijsje (muziek stijl: Metal) :zz:

Dirk_Hendrik
15 maart 2004, 14:13
nou,
veel succes met kopen dan.
Gebruik volgende keer eerst even de zoekfunktie. 60% van de gebruikers hier speelt metal dus d'r is genoeg over geleuterd.