PDA

View Full Version : Site :)



CHMC
14 maart 2004, 15:36
Hi...!

Tijdje niet gepost; ben druk bezig geweest met het opzetten en vullen van de site van mijn band....

Post maar wat je er van vind e.d....! :)

www.catharsis1.tk

CHMC :)

Sambal
14 maart 2004, 16:29
Je moet de cellspacing/cellpadding even vergroten, want de tekst over de band is klote om te lezen doordat het laatste woord echt, maar dan ook echt bij de scroll-balk eindigt (waardoor ik die tekst ook niet gelezen heb :-D )

Probeer daarnaast één taal te hanteren, want de helft engels en de helft nederlands roept de vraag op wanneer er een stuk ik het duits komt :lol:

Verder ziet het er wel geinig uit, niet zo'n standaard 'freewebpage' lay-outje en dergelijke.

(volgens mij hoort dit bericht alleen in een ander subforum van dit forum..., maar daar doe ik in ieder geval niet moelijk over)

CHMC
14 maart 2004, 16:52
er is maar 1 deel engels, en dat is de biografie; dat komt omdat onze zangeres half Iers is :p

Anyway, die cel-spacing heb je geljik in :)

FNaRK
14 maart 2004, 17:10
haha lache man
jullie hebben bij Steelworks opgenomen :D
daar zitten wij nu ...ook om op te nemen uiteraard

verder zou ik dit i.d.d. op het subforum "sites" zetten

CHMC
14 maart 2004, 18:35
Hahah! Cool! Doe de groeten aan Fred, alles goed met m? We moeten binnenkort nog eens langs om onze cd te brengen; hij wordt op het moment namelijk verder geproduceerd...de demo is al af ;)

Anyway, wist niet dat er nog een sectie voor "sites" was, maar zal m wel ff daar neerpleuruhhhh ;)

Mzzls!

CHMC

amon
15 maart 2004, 21:44
ik zou die lappen tekst niet centreren, die kleine stukjes op beginpagina kan nog wel, maar als ik bij biografie kijk, dan leest dan wat kutter.

CHMC
15 maart 2004, 22:39
Probleem is dat ik dus die biografie niet rechts goed kan plaatsen, maar gecentreerd ook niet; ga er nog wat aan veranderen, maar goed, dat komt wel :P

Sambal
16 maart 2004, 14:22
Probleem is dat ik dus die biografie niet rechts goed kan plaatsen, maar gecentreerd ook niet; ga er nog wat aan veranderen, maar goed, dat komt wel :P

<div align="right">
dan je tekst
</div>


en hatsikide 8-)

CHMC
16 maart 2004, 22:40
hahah, dank je ;)

Da;s alleen het probleem niet; ik leg het ook veel te vaag uit :p

Anyway...

Komt wel goed :D

Sambal
17 maart 2004, 14:09
oke, ik zal me er niet meer mee bemoeien, maar voor html, dhtml (een beetje dan) en andere website vragen kan je altijd bij me terecht :wink:

CHMC
17 maart 2004, 17:26
Dat vind ik nou lief :) :oops: :-D

aad
17 maart 2004, 22:54
Zomaar een tip, als je indruk wilt maken met je foto's, zou ik er iets professionelere opzetten.
Deze dragen mijns insziens niets bij aan de inhoud van je site. Het zijn kiekjes. Niet dat dat erg is overigens, moet je zelf weten. Leuk enz. maar toch :wink:

CHMC
18 maart 2004, 09:01
Ben je de eerste die dat zegt;

Veel mensen vinden ze er redelijk prof. uitzien...mhh...naja :P

CHMC
18 maart 2004, 23:08
De site is weer ge-update ;) Het is immers een site voor een band, en ik heb (zeer lage kwaliteits)-samples op de site gezet, het staat bij het nieuws. De samples zijn afkomstig van onze 3-track demo, waar dus 3 nummers opstaan die ruw geproduceerd zijn; op t album wordt alles een stuk mooier en beter; zeker als je de samples hoort (80Kbit) lijkt het niet je van het, maar goed, een impressie kan geen kwaad, toch?

Luisterse!

CHMC