PDA

View Full Version : Ashdown Fallen Angel VS Laney GH100TI



andoni
14 maart 2004, 14:14
Ik ben stilaan op zoek aan het gaan naar iets beter dan mijn Line6 Spider 212 (het is nog niet voor morgen, maar het kan geen kwaad om me wat te informeren lijkt me zo). Het lijkt mij de normale stap voorwaarts als rockgitarist om voor een goeie maar toch betaalbare half stack te gaan. Na wat surfen heb ik deze 2 amps in de gaten gekregen, niet in het minst omdat ik ze vrij betaalbaar vind.
Ik speel (nu toch) vrij veel hardcore, metalcore, emo, eigthies trash, metal, punk, grunge, bluesy rock, wel you get the picture :)

Ik vroeg mij af welke van deze 2 heads jullie voorkeur geniet in het licht van deze muziekstijlen. Ik zoek geen mega-death-doom-superheavy-metal geluid, maar wel iets dat vet genoeg is om probleemloos klanken à la Poison the Well en zo voort te brengen (zonder pedalen dan), waar ik ook wat klassiekere hard rock geluiden uit kan krijgen, ook soleren, dus mooie sustain, maar ook vette bottom end (ja ik weet het het gaat moeilijk worden om een "betaalbare" head te vinden die hieraan voldoet :-? )

Verder zouden nog wat andere suggesties welkom zijn en ook mss welk (wederom betaalbaar) cabinet ik eronder plaats