PDA

View Full Version : Iemand al op Conquest gespeeld ?



Mitch
13 maart 2004, 18:20
Een tijdje geleden had ik er al eens iets over gelezen en ik kwam 'm nu weer tegen:
http://rogs_1.tripod.com/rupkesonlineguitarstore/id5.html

Kan me niet voorstellen dat niemand deze nog heeft geprobeerd of gekocht voor deze prijzen :o

niels5150
14 maart 2004, 13:30
nee, daar ben ik nou ook benieuwd naar ja...

birt
14 maart 2004, 13:41
op die head heb ik in brussel in een winkel gespeeld, klinkt wel goed maar voor een goede distortion mag je met pedaaltjes gaan kloojen :)

Mitch
14 maart 2004, 19:15
Hé Birt, is dat tweede kanaal dan meer lichte overdrive of een redelijke EL34 scheur à la AC/DC en G'nR ?
Heeft dat tweede kanaal wel dezelfde basisklank als het cleane kanaal of niet ?

ReinoutV
14 maart 2004, 19:17
Kunnen EL34's ook voor klasse A gebruikt worden? Ik dacht dat daar altijd EL84's voor werden gebruikt. Voor een hanggebouwd combo (die eerste) is 900 euro niet eens zo veel.

Mitch
14 maart 2004, 19:39
Wordt wel veel gebruikt op EL84 bakken, maar klasse A is niet afhankelijk van een bepaald type buizen. Het geeft alleen aan hoe de buizen belast/gebruikt worden.
De THD Univalve bijvoorbeeld is klasse A en daar kan je alles in proppen :) .

En inderdaad, de prijs is soepel en ik ben wel nieuwsgierig.

doncker
14 maart 2004, 20:58
en die fame lampentop in de musicstore in keulen , iemand daar ervaring mee ?

birt
14 maart 2004, 21:55
ik heb er even op gespeeld, niet uitgebreid getest, sorry :-?

ik denk trouwens dat dit een belgisch of nederlands merk is

Mitch
14 maart 2004, 22:05
Ja, ze zijn door een Belg in elkaar gezet heb ik een keer gelezen en worden nu in België en NL verkocht.
Waalwijk is best een eindje rijden en ik zit ook niet op een nieuwe amp te wachten maar ik ben wel nieuwsgierig ! :D

-robbert-
15 maart 2004, 11:21
Ik heb een conquest T65 halfstack (50 watt, 4 x 10 inch) Dit ding gaat zeker hard en blijft zn toon houden op hoge volumes. Het clean is echt prachtig, zeer helder! het overdrive kanaal is lekker rauw, geen high gain maar perfect om rock'nroll, blues enz.

Mitch
15 maart 2004, 13:00
Hé, interessant ! Heb je nog wat meer info ? Hoe lang heb je 'm, hoe ziet -ie er aan de binnenkant uit, hoe is de footswitch........
Oftewel: heb je geen zin om een volledige review te schrijven :D

dml
15 maart 2004, 15:23
Mensen, ik kan dat Conquest T65 combo nieuw leveren voor 450 euro. Iemand interesse??

Mitch
15 maart 2004, 23:31
:o

Hoe krijg je dat voor elkaar ?!

dml
16 maart 2004, 00:26
Vraag me niet hoe, het is in ieder geval 100% legaal en niet "van de vrachtwagen gevallen" en ik kan je in ieder geval een jaar garantie geven. Nogmaals, iemand interesse??

Mitch
16 maart 2004, 18:32
Bizarre prijs ! Hoe je het ook doet, ik ben wel geïnteresseerd in die amps, maar niet direct om te kopen, gewoon geïnteresseerd. Leuk product !
En Meppel is voor mij nog verder dan Waalwijk. :(
En ja, ik zit niet graag lang in de auto :D

Mitch
17 maart 2004, 19:39
bump voor -robbert- uit Zeeland, meer infoooooooooo please !

(Ik wilde PB'en maar dat snapt de server niet :( )

Bartje
31 maart 2004, 09:05
Ek heb al een jaartje mijn conquest T65R die ek tweedehands heb gekoop.
Nu heb ek een probleem, hij bromt vreeslik en ben naar een plaaslik
hersteller gegaan.
Maar daar vraagt men naar de elektronische skema, die ek niet heb
gekregen bij aankoop. Ek kan niet naar Bob of Rob gaan, daar ek in Johannesburg woon (Suid-Afrika).
Kan iemand mij verder help?
Dankie

Mitch
31 maart 2004, 12:44
...daar vraagt men naar de elektronische skema, die ek niet heb
gekregen bij aankoop. Ek kan niet naar Bob of Rob gaan, daar ek in Johannesburg woon (Suid-Afrika).
Kan iemand mij verder help?
Dankie

info@robsmusicstore.nl
Dat lijkt me het meest logisch.

Bartje
1 april 2004, 08:52
Heb dit al gedaan, maar zeggen dat ze my spijtig genoeg niet kunnen help :( . Als er iemand is die zelf een skema gemaakt heeft van de Conquest T65R, laat my dan iets weten.
Dankie.

Dirk_Hendrik
1 april 2004, 11:42
Bartje,

Het feit dat men om een schema vraagt voor het fixen van een buizenbak zou voor mij een reden zijn om naar een andere reparateur te gaan. Op het gebied van buizen is er de afgelopen 40 jaar niet echt veel nieuws gebeurt. Een ervaren reparateur is dus in staat om op basis van een "verkeerd" schema te werken.

-robbert-
2 april 2004, 11:58
Bartje,

Het feit dat men om een schema vraagt voor het fixen van een buizenbak zou voor mij een reden zijn om naar een andere reparateur te gaan. Op het gebied van buizen is er de afgelopen 40 jaar niet echt veel nieuws gebeurt. Een ervaren reparateur is dus in staat om op basis van een "verkeerd" schema te werken.

Bartje,

Meel naar dit: eaitc@pandora.be

Dit is het adres van de fabrikant, ze kunnen je denk ik wel verder helpen