PDA

View Full Version : >> Lag vs Epiphone<<



punkydude
13 maart 2004, 11:57
Hallo

Ik kan een epiphone sg special kopen voor 300€ inclusief case, kopen of niet kopen?

Ik denk persoonlijk wel dat 300€ ietsje teveel is want dat is toch de goedkoopste epi?

Greetz

Davy

sickpunk
13 maart 2004, 12:03
nou dan zeg je dat je er minder voor wil geven.......doe nie zo moeilijk... en trouwens een case is ook ne echt goedkoop en die krijg je er bij dus ;)

ToTaL FaKe
13 maart 2004, 12:38
NIET doen man.... Misschien zit er wel een case bij maar so what?? Voor 298 euro koop je hem nieuw met versterker en kabel en tas....
Dus niet doen..

ToTaL FaKe
13 maart 2004, 12:39
NIET doen man.... Misschien zit er wel een case bij maar so what?? Voor 298 euro koop je hem nieuw met versterker en kabel en tas....
Dus niet doen..

lupoloco
13 maart 2004, 12:43
http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-157491.html

punkydude
13 maart 2004, 12:56
Kay thx, maar ik vind echt nix, ik ben al naar die SG kopie gaan kijken uit de jaren 70 (zie andere topic) en die was echt niet mooi meer! Overal brokken uit enzo, en ik heb echt wel zo snel mogelijk een gitaar met humbuckers nodig voor zo'n 200-300€ liefst iets gibsonachtigs....

Maarja ik ging hem sowieso al niet kopen die gast woont aan de andere kant van België

lupoloco
13 maart 2004, 13:00
http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-162593.html

belfrink
13 maart 2004, 13:41
Kay thx, maar ik vind echt nix, ik ben al naar die SG kopie gaan kijken uit de jaren 70 (zie andere topic) en die was echt niet mooi meer! Overal brokken uit enzo, en ik heb echt wel zo snel mogelijk een gitaar met humbuckers nodig voor zo'n 200-300€ liefst iets gibsonachtigs....

Maarja ik ging hem sowieso al niet kopen die gast woont aan de andere kant van België

Voor € 200,- a € 300,- wordt het waarschijnlijk geen Gibson. :razz:

belfrink
13 maart 2004, 13:42
Kay thx, maar ik vind echt nix, ik ben al naar die SG kopie gaan kijken uit de jaren 70 (zie andere topic) en die was echt niet mooi meer! Overal brokken uit enzo, en ik heb echt wel zo snel mogelijk een gitaar met humbuckers nodig voor zo'n 200-300€ liefst iets gibsonachtigs....

Maarja ik ging hem sowieso al niet kopen die gast woont aan de andere kant van België

Voor € 200,- a € 300,- wordt het waarschijnlijk geen Gibson. :razz:

punkydude
13 maart 2004, 14:17
Hallo,

Ik heb een epiphone coronet gevonden voor 300€ het lijkt me wel wat! Weten jullie iets over die klank? En verdere info over die coronet?

Greetz

HIM
13 maart 2004, 16:22
welke Epi SG gaat het om, de G310 of de G400???

punkydude
13 maart 2004, 16:27
De special dat is de goedkoopste, maar ik heb er al geen interesse meer in!

Ik ben nu aan het twijfelen voor een Lag rx100 of de Epiphone Coronet.... Ze kosten allebei zo'n 350€ en ik weet echt niet welke ik moet kopen!! Die Lag klinkt wel iets vetter dan die Epiphone, maar de Epiphone is dan alweer mooier afgewerkt....

Wat zouden jullie kiezen moest je mij zijn?

Greetz

DAvy

MoserCustomShopDotCom
14 maart 2004, 18:23
Ik ken geen van beide gitaren, maar als je de LAG beter vind klinken, dan zou ik daarvoor kiezen. Tenzij je geweldige effecten en versterkers hebt, zodat het geluid wat kan worden opgekrikt.. dan kan het leuk zijn om een mooiere gitaar te nemen voor optredens :D

Maar klank zou bij mij de prioriteit hebben...

ProMedics
14 maart 2004, 20:51
Dean Evo Special. 350,- ofzo bij Feedback. En als je wat meer kan regelen de Dean Evo Special Select. Die twee schoppen de Epi LP std. snoerhard het podium af.

alhambra
14 maart 2004, 21:38
De special dat is de goedkoopste, maar ik heb er al geen interesse meer in!

Ik ben nu aan het twijfelen voor een Lag rx100 of de Epiphone Coronet.... Ze kosten allebei zo'n 350€ en ik weet echt niet welke ik moet kopen!! Die Lag klinkt wel iets vetter dan die Epiphone, maar de Epiphone is dan alweer mooier afgewerkt....

Wat zouden jullie kiezen moest je mij zijn?

Greetz

DAvy

Tja ik heb die rx100 dus je weet mijn antwoord wel. Alleen heb ik er minder voor betaald maar hij zeker meer dan die 350 euro waard (althans volgens mij en de tester van het meet music magazine).

Dus ik zou zeker voor de LAG gaan al was het alleen maar omdat de kans dat iemand anders die epi heeft groter is dan dat iemand die LAG heeft.

moron
14 maart 2004, 23:42
een lag!! :-D :razz:

Anders Destium
14 maart 2004, 23:50
Er zit in Oostende een gitaarzaak waar je wel kunt gaan testen, ik ben daar wel eens geweest (was niet groot, maar redelijk wat budgetgitaren). Hij zit in het centrum aan de kant van de haven.

Voor de rest is Epi gewoon kut, er zijn genoeg andere merken die meer kwaliteit voor het geld bieden in die prijsklasse (oa LAG, Cort, Dean)

punkydude
15 maart 2004, 07:14
Er zit in Oostende een gitaarzaak waar je wel kunt gaan testen, ik ben daar wel eens geweest (was niet groot, maar redelijk wat budgetgitaren). Hij zit in het centrum aan de kant van de haven.



Bruno's Guitars :wink: Ik ga daar altijd, het is er mss niet zo groot, maar de service enzo is er top!