PDA

View Full Version : Les Paul te koop



Luca P
13 maart 2004, 09:53
Mijn vriend heeft een Les Paul te koop op marktplaats.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/22073.htm?ret=http%3A//www.marktplaats.nl/plaats.php3

Hempo
13 maart 2004, 10:57
ja.. en

The Mule
13 maart 2004, 11:09
Heb ik ook een tijdje gehad (Les Paul te koop, bedoel ik dan) en het is gek genoeg nooit in me opgekomen om tegen de huisregels in op dit Forum te gaan lopen spammen. Zal wel door m'n ervaring (postcount) komen...

Hey, jij hebt er zelfs meer... :o

:-D

doncker
13 maart 2004, 14:34
En daarom zou er een for sale-secite moeten komen.

birt
13 maart 2004, 14:37
ja een bargain sectie, als je intressante koopjes tegenkomt dat je die dan kan delen met het forum
en dat de forummers ook kunnen zeggen wat ze ervan vinden en je kunnen helpen bij je koop, desnoods dit gewoon als sticky houden bij elektrische gitaren (daar komen denk ik de meeste forummers)

NeeraDJ
13 maart 2004, 14:52
Ik ben eigenlijk ook wel voor zo'n handel sectie, op het Bassieforum hadden we ze en de belangstelling en behulpzaamheid was erg groot. Ik ben ook op zoek naar een paar dingen die ongetwijfeld een paar forummers te koop hebben staan, maar dat wordt hier teveel gezien als spam (wat het eigenlijk dan ook wel is)

Anavrin
13 maart 2004, 16:27
als je iets te koop hebt, dan kun je dat toch gewoon in je onderschrift zetten :???:
'T lijkt mij dat daar niemand problemen mee heeft.

Diedo
13 maart 2004, 20:18
ik ben het met anarvin eens: met een mooie aanbieding in je onderschrijft lijkt me niks mis, maar voor echte reclame hebben we toch ookal gitaarmarkt?! een echte trade sectie lijkt me wat overdreven...

birt
13 maart 2004, 20:26
tradesectie daarom niet maar een stickytopic waarin forummers elkaar goede deals kunnen doorgeven, beetje community-gevoel weetjewel

ik geef zelf ook regelmatig url's van bijvoorbeeld ebay.de en daar hoor ik dan ook graag anderen hun mening over (ook al heb ik meestal zelf niet de intentie dat bepaalde object te kopen) en ik leer zo wel veel bij over types van gitaren en prijzen :)