PDA

View Full Version : Velvet Revolver album komt binnenkort uit?



Blijepanda
12 maart 2004, 14:43
Ik las net op internet dat het album van velvet revolver af is. Slash zelf zegt: ''This is the best fuckin' record I've ever made''. Hmm.. Ik ben benieuwd :)

Electrical Storm
12 maart 2004, 17:35
kewl :)


Geen datum bkend?

birt
12 maart 2004, 17:48
ik heb wel al wat velvet revolver nummers op men comp (van onbekende oorsprong :D )

Maroetoo
12 maart 2004, 18:03
de release datum staat op 18 mei

Blijepanda
12 maart 2004, 18:29
Is dat de Nederlandse releasedatum?

Maroetoo
12 maart 2004, 19:58
Is dat de Nederlandse releasedatum?

oei, euh denk ut niet, want deze datum staat op hun website dus ik wee t niet precies wanneer die in nederland komt

Fuhgawz
13 maart 2004, 12:50
Slash zelf zegt: ''This is the best fuckin' record I've ever made''. Hmm.. Ik ben benieuwd :)
Dat wil dan toch nog niet veel zeggen. :P
Nee, serieus, iedere artiest die net een nieuw album afheeft beweert dat het het beste is dat hij/zij ooit heeft gedaan.

Blijepanda
13 maart 2004, 13:39
Da's waar, maar ook als hij dat niet gezegd had was ik nog steeds benieuwd geweest.

Maroetoo
26 april 2004, 19:59
Op de website staat nu ook de officiele release datum,
maar ik heb al een aantal nummers gehoord en het klinkt echt gaaf!
Je hoort echt duidelijk de oude guns 'n roses terug alleen nu met een fatsoenlijke stem

sambora
27 april 2004, 14:42
Is dat de Nederlandse releasedatum?

Nee, volgens mij niet. Bij de mediamarkt staat de Nederlandse release datum op 7 juni. Dus wij moeten weer een maandje langer wachten. :( [/quote]

Blijepanda
27 april 2004, 19:45
:-(

thijsov
27 april 2004, 20:03
wat is de site dan?

Blijepanda
27 april 2004, 23:35
www.velvetrevolver.com

schwantz
10 mei 2004, 11:59
RELAXED!!!!!!!!!!!
De nieuwe clip komt nu regelmatig langs op The Box!

Ik vind em echt far out, eindelijk weer een lekker portie Rock n Roll op de buis (en natuurlijk scheurende Les Pauls!!!).

SLASH is BACK! 8-)

Blijepanda
14 mei 2004, 22:55
Je kan op hun site de video van het nummer 'Slither' bekijken :) Wat een relaxed nummer zeg :o :o :o

Swan
14 mei 2004, 23:04
coole band! al is t mijn stijl niet...en al hangt de broek van die zanger eng laag :o

schaap
15 mei 2004, 01:08
SLASH is BACK! 8-)
Nu met make-up........

Blijepanda
15 mei 2004, 10:39
SLASH is BACK! 8-)
Nu met make-up........

Ik vind hem nu wel een beetje op Ozzy Osbourne lijken zo af en toe :)

Maroetoo
21 mei 2004, 17:25
Super gaaf dat nummer Slither, zo die rust en dan die gitaarsolo heerlijk 8-)

Bigfoot414
24 mei 2004, 12:52
Zeker wel en vet nummer ja. Eindelijk GnR met een ZANGER in plaats van een roodharige dwerg met een verrotte kankerstem.

sunday violence
25 mei 2004, 17:04
jahaaaa echt vet, dat nummer slither rockt echt de pan uit, ik moet dat album hebben!

Maroetoo
27 mei 2004, 13:42
Het album komt dus 8 juni uit, maar vroeg me af wanneer de single gereleased werd? van slither

IndiepoprockJesse
27 mei 2004, 16:26
Damn, wat is dit slecht zeg..

jezus christus.. wat een hopeloze rotzooi.. echt van die overgeproduceerde amerikaanse rotzooi wat absoluut niets meer met rock te maken heeft.. bah.. om te kotsen echt...

die band ook, damn wat een bijeengerapen zooitje vieze oversexte nichten zeg.. ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen.. middle of the road crap... blegh..

het enigste lichtpuntje in deze eindeloze diepe put is de wel aardige solo van slash..


Jesse//

Lucky
27 mei 2004, 16:53
Je bent niet eche het "the glas is half full" type, geloof ik?

:)

Blijepanda
6 juni 2004, 18:52
Het album komt dus 8 juni uit

Nog twee dagen 8-)

schwantz
7 juni 2004, 17:17
album afgelopen vrijdag ontvangen, en hij rockt de pan uit. Eerste keer even wennen aan de zang (scott weiland), maar na 3 keer ben je verkocht. Voor de solo liefhebber zal die misschien tegenvallen, geen lange instrumentale stukken en solo's, maar wel enorm goeie licks en grooves, aanrader CONTRABAND, ROCK!!!!!!!!! 8-)

JaZ86
7 juni 2004, 20:57
Damn, wat is dit slecht zeg..

jezus christus.. wat een hopeloze rotzooi.. echt van die overgeproduceerde amerikaanse rotzooi wat absoluut niets meer met rock te maken heeft.. bah.. om te kotsen echt...

die band ook, damn wat een bijeengerapen zooitje vieze oversexte nichten zeg.. ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen.. middle of the road crap... blegh..

het enigste lichtpuntje in deze eindeloze diepe put is de wel aardige solo van slash..


Jesse//

helemaal mee eens! ik heb de clip een tijdje terug ook bijna helemaal gezien. ja bijna helemaal want ik hield het niet langer :roll: brrrr wat een vieze zanger en zelfs die solo van slash vond ik ook niet echt super...

en dan nog ff over dat Axl zo'n dwerg was die niet kan zingen blabla, NIET MEE EENS! Misschien dat ie technisch gezien niet altijd super is en z'n arrogantie mocht ook wel es wat minden ( :razz: ) maar ik vind het precies bij de band passen en axl is de enige echte!!!

maargoed, ik ben zelf afgehaakt toen ie zonder enige conditie en zonder enig originele band op die mtv-awards stond te krijsen wat nergens op leek. voor mij is het over en zet die live-cd nog ff aan om te genieten :cool:

hoofd
7 juni 2004, 21:46
Net eindelijk 's de videoclip gezien van Slither, en damn die zanger is homo :o
Dan liever Axl Rose, die zingt tenminste met ballen (terwijl 't klinkt alsof ie er geen heeft). Of die zanger van Snakepit, die was ook gaaf, had ook van die ultiem lage broeken en hitsige danspasjes, maar hem stond het cool, Scott is gewoon gay ermee.

schwantz
9 juni 2004, 13:33
jezus, begin nu echt te merken dat de NU-METAL homo's met hun prs-jes, ibanezjes en engl versterkertjes, zichzelf echt verlagen tot Rn'B nivo. Goddamn, een beetje waardering voor Slash, een enorm invloedrijke gitarist, met tenminste WEL een image wat gewoon bij rock n roll hoort, kan er niet meer vanaf. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, men wil wel een Marshall en Gibson Les Paul en een speel techniek zoals Slash, maar men is gewoon te lui en te dom.
Fuck toch op met die hardcore, death, black, trash metal en al die andere grunt shit, wat een ongeinspireerde zooi is dat. Muziek draait toch echt om iets meer, en Slash begrijpt dat tenminste wel.. :evil:

hoofd
9 juni 2004, 13:58
tis dat je zelf al weet dat je een schwantz bent, anders zou ik het nu zeggen.

schwantz
9 juni 2004, 14:14
tis dat je zelf al weet dat je een schwantz bent, anders zou ik het nu zeggen.

je hebt dus eigenlijk niets te zeggen? dat bedoel ik met ongeinspireerde zooi, tis gewoon een leeg gat, d'r zit echt helemaal niets in... :-D

Maroetoo
16 juni 2004, 07:56
Woei, ze hebben bekend gemaakt dat ze op lowlands komen dit jaar

IndiepoprockJesse
16 juni 2004, 11:59
hmm, nou als er niets anders is, ga ik misschien ngo wel ff kijken, maar dan echt alleen om Slash een keer in het echt te zien, want de band is echt te eng..

Jesse//

Embryoyo
16 juni 2004, 17:05
Wel gave muziek.

Fluffy
16 juni 2004, 22:09
goed album 8-)

Embryoyo
17 juni 2004, 10:53
:soul:

wanna1
17 juni 2004, 15:39
:-D SLASH IS GOD !!!! :-D

What is understood, need not te be discussed !!

sunday violence
18 juni 2004, 16:31
idd slash is god! 8-) 8-)

ik ga ze zeker bekijken op lowlands. ik kan pas vredig dood gaan als ik eindelijk slash een keer live heb zien rocken!

hoofd
18 juni 2004, 17:08
ik moet het gewoon zeggen, ook al heb ik het zo vaak gezegd, ik heb Slash zien rocken, 2 meter voor me met z'n Les Paul en hoed, in Paradiso! :D
En nog erger, ik heb z'n hand geschud en z'n handtekening :D

Goddamn, I rule! :D

wanna1
18 juni 2004, 18:00
Heb hem al 2x gezien op 2 meter afstand
bij Guns n roses 1993 in de goffert
en als voorprogramma bij bon jovi in de kuip slash snakepit
nu velvet revolver nog.

Ook heb ik hem een keer in Leeuwarden gezien maar ik was niet 100% zeker dus heb maar geen handtekening gevraagd, staat zo slordig he als het hem niet is. :razz:

IndiepoprockJesse
18 juni 2004, 18:33
damn, kap eens met dat godengelul.. kan ik echt niet uitstaan, zie ik weer eens God spreekt op de ALoha staan, is het een interview met eric clapton.. blegh.. wat een overdreven onzin.. en zo goed is slash nou ook weer niet (maarja ik ben ook geen fan van die nep rock van guns n roses)

Jesse//

Embryoyo
18 juni 2004, 21:06
maarja ik ben ook geen fan van die nep rock van guns n roses :-?
Nee, poprock is wel echte rock... :roll:

wanna1
18 juni 2004, 23:45
en zo goed is slash nou ook weer niet (maarja ik ben ook geen fan van die nep rock van guns n roses)

Jesse//

HAHA.....................
SLASH s'got more style than you will ever get !!!!!!!!!!!

tied up, tied down, up against the wall, be my rubber made baby and we can do it all.

HAHAHAHA........... :evil: :evil:

Bluesbreaker
18 juni 2004, 23:59
zie ik weer eens God spreekt op de ALoha staan, is het een interview met eric clapton.. blegh..

http://www.ergir.com/saatli/clapton_is_god.jpg

jij hebt net zoveel stijl als die hond

sunday violence
19 juni 2004, 15:02
hahahaha dat plaatje! :-D :-D

Fuhgawz
19 juni 2004, 16:30
damn, kap eens met dat godengelul.. kan ik echt niet uitstaan, zie ik weer eens God spreekt op de ALoha staan, is het een interview met eric clapton.. blegh.. wat een overdreven onzin.. en zo goed is slash nou ook weer niet (maarja ik ben ook geen fan van die nep rock van guns n roses)

Jesse//
+1! Jesse heeft het begrepen! Om de zoveel tijd wordt er weer een of andere gitarist God genoemd. Een tijdje terug was het Vai en nu weer Slash. God bestaat helemaal niet en als God als bestond zou hij niet zo'n lelijke bakkes als Slash hebben!
Slash is waarschijnlijk de meest overgewaardeerde gitarist op dit forum.

@ Bluesbreaker: vet plaatje!! :-D

wanna1
20 juni 2004, 01:01
:-D :-D

hoofd
20 juni 2004, 01:03
Hi my name is Slash:
1. Ill get more pussy than you get
http://www.peacebeads.org/images/celebs/slash.jpg
2. I can play much better guitar than you
http://perso.wanadoo.fr/jeremy.saintprix/images/slash.JPG
3. I've played in more city's than you can name
http://oneoftheother.weblogger.com.br/img/slash.jpg
4. i've got my own studio
http://www.revistaguitarclass.com.br/materia/14/transcricoes/Slash.jpg
5. i've got more and better equippement than you line 6 losers
http://www.sweetwater.com/publications/sweetnotes/sn-spring98/graphics/marshallamps.gif
SO
http://www.ciboire.com/cartes/carte-61.jpg

:-D :-D

En nu klopt ie ;)

wanna1
20 juni 2004, 01:06
Thanx

Bigfoot414
21 juni 2004, 12:59
Slash is dan misschien wel geen god, maar hij heeft zeker wel ballen. En dat is nou net wat veel 'rockers' van de laatste tijd niet hebben.

Neals
21 juni 2004, 15:30
Het album Contraband is erg lekker moet ik zeggen, ik ga ze zeker uitchecken op Lowlands..

Zowieso ben ik pas met de eerste luisterbeurten bezig, het is wel wennen, maar elke luisterbeurt lijkt hij beter te worden!

IndiepoprockJesse
21 juni 2004, 18:15
Slash is dan misschien wel geen god, maar hij heeft zeker wel ballen. En dat is nou net wat veel 'rockers' van de laatste tijd niet hebben.

waarom heeft ie ballen dan? en als hij al ballen heeft, dan is de rest van de band ze zeker weten verloren!!

wanna1
21 juni 2004, 20:43
Slash is dan misschien wel geen god, maar hij heeft zeker wel ballen. En dat is nou net wat veel 'rockers' van de laatste tijd niet hebben.

waarom heeft ie ballen dan? en als hij al ballen heeft, dan is de rest van de band ze zeker weten verloren!!

nee bands: hanson, pink floyd, the dandy warhols, hawkwind, b*witched, deep purple, black sabbath, greenday, the presidents of the usa, shakira, the offspring, crosby, stills, nash

deze hebben pas ballen pffffffffffff hahahaha shakira en hanson springen er uit.
WATJE !!!!!!
:-D :-D

Fuhgawz
21 juni 2004, 21:01
Slash is dan misschien wel geen god, maar hij heeft zeker wel ballen. En dat is nou net wat veel 'rockers' van de laatste tijd niet hebben.

waarom heeft ie ballen dan? en als hij al ballen heeft, dan is de rest van de band ze zeker weten verloren!!

nee bands: hanson, pink floyd, the dandy warhols, hawkwind, b*witched, deep purple, black sabbath, greenday, the presidents of the usa, shakira, the offspring, crosby, stills, nash

deze hebben pas ballen pffffffffffff hahahaha shakira en hanson springen er uit.
WATJE !!!!!!
:-D :-D

Waar slaat dat nou weer op!? :???: :-? :roll:
En sinds wanneer moet je 'ballen' hebben om gitaar te spelen? Hoe beoordeel je trouwens of iemand 'ballen' heeft? Er zijn genoeg vrouwelijke gitaristen.

schwantz
25 juni 2004, 17:46
die hebben geen ballen, maar tieten :-D

Duane
15 juli 2004, 20:42
Slash is dan misschien wel geen god, maar hij heeft zeker wel ballen. En dat is nou net wat veel 'rockers' van de laatste tijd niet hebben.

waarom heeft ie ballen dan? en als hij al ballen heeft, dan is de rest van de band ze zeker weten verloren!!

Zeg, vertel es.......welke muziek vind JIJ dat goed????