PDA

View Full Version : Triple 7 repetitieopname



Shredhead
11 maart 2004, 12:19
http://www.triple7.nl/gay/17_half.mp3

Wat hersenspinsels mbt een nieuwe nummer. Opgenomen tijdens repetitie mbv een laptop.

Hempo
11 maart 2004, 12:39
- Geluidskwaliteit is brak, maarja 1 mic en een laptop neem ik aan?
- Nogal saai.

Maiden Michiel
11 maart 2004, 12:46
http://www.triple7.nl/gay/17_half.mp3


????

Niet het woord wat ik zou gebruiken maar een erg interessant nummer is het niet.

Shredhead
11 maart 2004, 13:34
- 1 mic ja
- het is slechts een eerste opzet van iets wat spontaan inviel dus nog lang niet af

(moet ook nog zang etc bij).

MikeDirnt
11 maart 2004, 21:01
voor een standaard nu-metal nummer zou het nog niet eens zo slecht zijn toch ? :roll:

Ibanez
11 maart 2004, 21:48
Hmmm beetje saai.

Sicky61
14 maart 2004, 02:00
Voor dit soort metal moet je d'r veel meer energie(agressie) in stoppen.
Laat maar es horen hoe pist je bent :evil:
Dit deed me nix.

Mithrandir
14 maart 2004, 10:35
Jullie moetern niet vergeten dat het alleen nog een concept is, ik zou hier wel eens een beetje lekkere zang over willen horen en dan goed gemixt zodat de gitaren wel boven de drum uit komen. Een bass hoor ik nu ook niet en ik denk dat die ook een stuk meer kracht aan het nummer zou geven.

NeeraDJ
14 maart 2004, 16:34
Weer een voorstander van bas :-D . Ik vind de drums veel lekkerder dan de gitaar. Zou leuk zijn als een interlude of een coupletje, misschien nog een refreintje. Maak er iig geen lang stuk van, anders krijg je de meeste bovenstaande reacties terug.

Ik weet niet of dit echt als metal bedoelt was, maar dan verwacht ik idd iets meer

amon
14 maart 2004, 16:39
inderdaad dat volume van de bas en gitaar hoger en geef die drummer een dubbelbasspedaal (niet al te veel laten gebruiken maar op sommige momenten voegt dat toch wel even wat toe).

erg spannend klinkt het zo niet, is ook steeds hetzelfde, kun je niet iets van een solootje ergens bij verzinnen of een goed improviserende bassist.
met wat zang zou het waarschijnlijk ook wel wat aangenamer worden.

succes verder

Shredhead
14 maart 2004, 19:27
Dank voor de reacties.

Ik zet er natuurlijk niet voor niks bij dat het een eerste ingeving is van een nieuw ideetje. Niks meer en niks minder. En over de geluidskwaliteit:

Met 1 mic in een laptop geprikt krijg je niet echt beter, hehe.
Doel van deze oppname was het vastleggen van een idee :)

Hempo
14 maart 2004, 20:52
werk em es helemaal uit en neem t op in een top studio!
ben benieuwd :)

Shredhead
15 maart 2004, 10:52
nieuwe demo wordt in mei opgenomen, echter zonder dit nummer :)

BLOK182
15 maart 2004, 19:27
Ben wel benieuwd! Cool om hier eens een Venlose band te zien 8-)