PDA

View Full Version : Deicide



Electrical Storm
11 maart 2004, 01:27
Test

Electrical Storm
11 maart 2004, 01:27
PLEASE DON"T TELL ME TO TAKE THIS SHIT SERIOUS!!!! :D




Mwaha wat een band, en wat raar dat ik er nog nooit van heb gehoord terwijl ze al vrij lang bestaan en een vrij beruchte historie hebben. Die grunt-vocals zijn gewoon te erg, helemaal in combinatie met dat mongolische hoofd van de "zanger". Technisch gezien is het gitaarwerk opzich nog wel ok (lees: snel, niet origineel), maar voor de rest is het de meest belachelijke deathmetal band die ik in jaren heb gezien. Besides; hoe satanisch kan een band zijn... allemachtig

wietse
11 maart 2004, 07:51
inderdaad één van die bands die je niet serieus kan nemen , helaas nemen ze zichzelf wel serieus die zanger is helemaal een mongool laat als het satanskruis in z'n voorhoofd minder duidelijk wordt deze er opnieuw inbranden.
ze hebben jaren geleden op waldrock gespeeld was best wel griezelig ,want het was mooi weer en zodra hun begonnen te spelen betrok de lucht en werd het vrij donker en opeens waren er ook allemaal vuurtjes op het terrein,erg freaky was dat.

Iced Dragon
11 maart 2004, 08:41
ja de zanger neemt de wet op zelfverdediging in Florida heel serieus. Hij loopt rond met een revolver.

slayurrr
11 maart 2004, 14:10
Erg satanisch inderdaad en het is nog eens een KUT band ook (mijn mening).

schaap
11 maart 2004, 18:10
Die gitarist is wel goed van wat ik gehoord heb, leuke solotjes.
En wat een gezever weer over satanistisch of wat dan ook, LEKKER BOEIEND. O jee een omgekeerd kruis, goh wat zielig van em weer o jee o jee o jee. Zo zit het nou eenmaal in de Death/black metal scene vaak, hoort erbij (net zoiets als een gerelicte strat bij blues :P ). Als je het niet begrijpt ga dan niet lopen zeuren erover. Kenker :evil:

wietse
11 maart 2004, 22:40
het verschil is alleen dat deze lui echt satanistisch zijn , het is niet alleen image zoals bij de meesten.
de zanger heeft een satans kruis in z'n voorhoofd gebrand , en die laat hij af en toe bijwerken dan ben je toch niet fris in je hoofd lijkt mij.
in hun begin periode hadden ze als gimmick erbij dieren offeren op het podium staat me iets van bij.
en het bloed daarvan drinken , nou deed wasp dat vroeger ook al iedere bezoeker die een liter bloed afstond kwam gratis binnen ,en de band gebruikte dat bloed dus ook op het podium (aids kende men toen nog niet).
ik heb veel deathmetal bands gezien maar die lui van diecide sloegen toch alles als het gaat om freaky gedrag en voorkomen.

Iced Dragon
11 maart 2004, 23:08
wat is er in se verkeerd aan satanisme? het is evengoed een levensbeschouwing. en normaal hoort dierenmishandeling daar zeker niet bij. da's puur sadistisch en stoer doen en verdienen in mijn ogen ook afgeslacht te worden maar da's jammergenoeg strafbaar.
ben zelf ooit nog satanistisch geweest tot ik er achter kwam dat ik atheist was :roll:
maar moest 'God' bestaan, dan kan't Ie/Ze/Het alleszins niet op mijn sympathie rekenen, noch de mensheid trouwens..
soit, mho

Swan
11 maart 2004, 23:18
die clip is echt TE komisch.....vooral die ene riff....dat hoofd van die zanger dan....ik lach me dood

Electrical Storm
11 maart 2004, 23:35
Inderdaad :D



En Schaap, dat satanisme is gewoon bijzaak waar ik verder niet echt mee zit hoor. Maar kijk voor de grap eens hoe al hun nummers heten:

When Satan Rules His World
Kill the Christian
Lunatic of God's Creation
Bastard of Christ
Blame It on God
Oblivious to Evil
Confessional Rape
Sacrificial Suicide
Christ Don't Care
Carnage in the Temple of the Damned
Crucifixation
Fuck Your God
When Heaven Burns
Go Now Your Lord Is Dead
Satan Spawn, Caco-Daemon
Behead the Prophet (No Lord Shall Live)
In Hell I Burn

http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/drf600/f686/f68622d4337.jpg

http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/drd000/d096/d09650vn009.jpg

http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/drg200/g232/g23204nqxa6.jpg

schaap
12 maart 2004, 00:31
Ik ken Deicide, en vind ze cool.
Zoek "voor de gein" gezien je zulke titels leuk vind naar bands zoals Dark Funeral, Darkthrone, Avohej. Maar Mercyful Fate had ook al zulke teksten, en iets subtielere cd-hoesjes.

Electrical Storm
12 maart 2004, 15:31
Ik ken al die bands (behalve Avohej) wel, alleen die neem ik toch iets serieuzer op muzikaal gebied. Bovendien zijn hun lyrics/songtitels niet ZO EXTREEM, Deicide roept duidelijk op tot gigantische christenhaat (Kill the christian, fuck your God enz)...
Ik vind dat soort teksten dus ook niet leuk maar grappig (of beter gezegd pathetisch)

schaap
12 maart 2004, 16:38
Ik ken al die bands (behalve Avohej) wel, alleen die neem ik toch iets serieuzer op muzikaal gebied. Bovendien zijn hun lyrics/songtitels niet ZO EXTREEM, Deicide roept duidelijk op tot gigantische christenhaat (Kill the christian, fuck your God enz)...

Lol, dat valt best mee. Darkthrone probeert zn fans te mobiliseren, Mayhem brandden kerken af, de zanger van Dissection heeft een homo vermoord en de lijst gaat nog wel even door. En christenhaat is best wel standaard iets in vooral black metal en ook wel bij sommige death metal bands. Maar goed, het ging om Deicide en ik blijf ze een goede band vinden :cool:

Swan
19 maart 2004, 12:24
en ik blijf me doodlachen om die clip :-D

thijsov
19 maart 2004, 15:41
ja die is echt meesterlijk
hij helemaal moeilijk doen met headbangen, snel spelen en zingen staat er zo'n groepje hell's angels stoned te kijken :-D

Maiden Michiel
19 maart 2004, 15:45
PLEASE DON"T TELL ME TO TAKE THIS SHIT SERIOUS!!!! :D




Mwaha wat een band, en wat raar dat ik er nog nooit van heb gehoord terwijl ze al vrij lang bestaan en een vrij beruchte historie hebben. Die grunt-vocals zijn gewoon te erg, helemaal in combinatie met dat mongolische hoofd van de "zanger". Technisch gezien is het gitaarwerk opzich nog wel ok (lees: snel, niet origineel), maar voor de rest is het de meest belachelijke deathmetal band die ik in jaren heb gezien. Besides; hoe satanisch kan een band zijn... allemachtig

Sorry, maar dit vind ik grote onzin!!!

Ik ken Deicide al behoorlijk lang. Ik ben nooit fan geweest, ik vond zelfs alleen Legion erg goed.
Maar om dit een belachelijke death metal band te noemen is onzin, dan kan je Cannibal Corpse en de hele rits er ook zo tussen zetten!

Anders Destium
19 maart 2004, 19:18
Ik droeg vroeger wel shirts van Dissection, Abigor, Emperor en Dark Funeral (albumcovers vooral, geen belachelijk satanistisch geblaat ) , maar dat zijn bands die muzikaal wel het een en ander voorstellen in tegenstelling tot die "stoere" Amerikanen...

Er zitten vaak erg coole platen bij hoor:

http://www.blackmetal.com.br/galeria/downloads/wallpapers/darkfuneralsecretsoftheblackarts_800.jpg


http://digilander.libero.it/dheadbangers_zine/Roots/Dissection_-_Storm_of_the_lights_bane.jpg

http://www.ssmt-reviews.com/images/dissect/somberlain.jpg

http://www.users.globalnet.co.uk/~jasen01/warsongs/nightside.jpg

Ik ben nog steeds fan van de muziek, maar ik loop niet meer met kettingen en ringen en alleen maar zwarte kleren rond als toen ik nog opstandige puber was :lol:

Anders Destium
19 maart 2004, 19:30
Ik had vroeger vaak shirts aan van Dissection, Dark Funeral, Emperor, Abigor en dat soort bands. Het verschil met Deicide is dat die bands muzikaal echt wat voorstellen, dat is met die "stoere" Amerikaantjes wel anders :)

http://digilander.libero.it/dheadbangers_zine/Roots/Dissection_-_Storm_of_the_lights_bane.jpg

Baco
21 maart 2004, 10:27
ja de zanger neemt de wet op zelfverdediging in Florida heel serieus. Hij loopt rond met een revolver.
Die DVD al eens bekeken bij hun laatste CD? Hij heeft een mooie collectie hoor. Vind het een goede band, net als Dark Funeral ook trouwens. En inderdaad, satanisme heeft niets met dierenmishandeling en zo te maken en in mijn ogen zeker niet slechter dan het christendom. Extremen zijn er altijd natuurlijk ...

Embryoyo
28 maart 2004, 16:51
Ik vind Deicide echt een gave band! En het album "Legion" is het beste! Dat nieuwe album, 'Scars of the Crucifix', is trouwens ook lekker!

Embryoyo
29 maart 2004, 14:16
Deicide = Gaaf!

slayurrr
29 maart 2004, 17:27
Dat mensen de muziek leuk vinden vind ik wel oké, maar hoe sommige erbij gaan lopen vind ik toch wat minder.
Ik zocht even naar "deicide fans" op internet en dan kom je al snel van deze gekken tegen:

http://www.unblack-metal.de/demoniciduth/Ash02.jpg
http://www.unblack-metal.de/demoniciduth/Ash0.jpg

Tja...

Swan
29 maart 2004, 18:46
:lol:

schaap
29 maart 2004, 19:39
Als je dat krijgt bij Deicide dan moeten die gozers echt eens leren wat corpse paint is, dit lijkt meer op een mix tussen Insane Clown Posse en Kiss schmink :cool:

slayurrr
29 maart 2004, 19:43
Als je dat krijgt bij Deicide dan moeten die gozers echt eens leren wat corpse paint is, dit lijkt meer op een mix tussen Insane Clown Posse en Kiss schmink :cool:

Wat het dan ook is; het ziet er niet uit! Ik zag laatst iemand in Alkmaar ook met zijn hele face wit en zwarte schmink op zijn lippen etc, naaaah dan lach ik 'm gewoon ff uit hoor, sorry (vond ie zelf niet zo leuk, want hij keek me niet zo blij aan :lol: ).

schaap
29 maart 2004, 21:31
Er zijn belangrijke verschillen, als het er erg lachwekkend uit ziet, is het een kutgothic :-D Ziet het er wat minder lachwekkend uit dan is het een blackmetalgast die erg true wilt doen :-D

Iced Dragon
30 maart 2004, 20:20
Die DVD al eens bekeken bij hun laatste CD? Hij heeft een mooie collectie hoor. Vind het een goede band, net als Dark Funeral ook trouwens. En inderdaad, satanisme heeft niets met dierenmishandeling en zo te maken en in mijn ogen zeker niet slechter dan het christendom. Extremen zijn er altijd natuurlijk ...

neen, dvd niet gezien, heb alleen maar Legion en Once upon the cross. Ik vind het niet echt slecht maar 't is nu ook niet mijn favoriete genre...

En 'k heb (had) het meer voor Luciferianisme en later Wicca maar sinds ik niet in een of andere entiteit geloof...Maar 'k heb wel een boontje voor de natuur, daarom studeer ik bio-ingeniuur :wink:

Akira
31 maart 2004, 19:31
Als je dat krijgt bij Deicide dan moeten die gozers echt eens leren wat corpse paint is, dit lijkt meer op een mix tussen Insane Clown Posse en Kiss schmink :cool:

Wat het dan ook is; het ziet er niet uit! Ik zag laatst iemand in Alkmaar ook met zijn hele face wit en zwarte schmink op zijn lippen etc, naaaah dan lach ik 'm gewoon ff uit hoor, sorry (vond ie zelf niet zo leuk, want hij keek me niet zo blij aan :lol: ).

Beetje zielig, iemand uitlachen omdat hij iets anders cool vind dan wat jij cool vind.
Ik ben blij met al die koters die van metal houden, zorgt ervoor dat de metal weer wat opleeft.
Bij dimmu borgir in 013 zwierf het ook van de koters, maar als die er niet waren, was dimmu ook niet op tour gegaan.

slayurrr
31 maart 2004, 19:53
Als je dat krijgt bij Deicide dan moeten die gozers echt eens leren wat corpse paint is, dit lijkt meer op een mix tussen Insane Clown Posse en Kiss schmink :cool:

Wat het dan ook is; het ziet er niet uit! Ik zag laatst iemand in Alkmaar ook met zijn hele face wit en zwarte schmink op zijn lippen etc, naaaah dan lach ik 'm gewoon ff uit hoor, sorry (vond ie zelf niet zo leuk, want hij keek me niet zo blij aan :lol: ).

Beetje zielig, iemand uitlachen omdat hij iets anders cool vind dan wat jij cool vind.
Ik ben blij met al die koters die van metal houden, zorgt ervoor dat de metal weer wat opleeft.
Bij dimmu borgir in 013 zwierf het ook van de koters, maar als die er niet waren, was dimmu ook niet op tour gegaan.

Je kan het zielig vinden, maar ik kon mijn lach gewoon niet inhouden. Het was gewoon mijn eerste reactie toen ik hem zag en je kan beter lachen dan hem in elkaar beuken omdat hij zichzelf zo kleed/schminkt.

Ik vind trouwens ook dat je wel om zulke reacties vraagt als je er zo bij gaat lopen, want het is toch niet "normaal"!?
Nederland is een vrij land, je mag eruit zien zoals je wilt, maar dan moeten mensen niet gaan zeuren als ze van zulke reacties op hun dak krijgen.

Embryoyo
31 maart 2004, 20:51
Die andere band van de zanger, Vital Remains, is nog gaver!

Swan
31 maart 2004, 21:42
Als je dat krijgt bij Deicide dan moeten die gozers echt eens leren wat corpse paint is, dit lijkt meer op een mix tussen Insane Clown Posse en Kiss schmink :cool:

Wat het dan ook is; het ziet er niet uit! Ik zag laatst iemand in Alkmaar ook met zijn hele face wit en zwarte schmink op zijn lippen etc, naaaah dan lach ik 'm gewoon ff uit hoor, sorry (vond ie zelf niet zo leuk, want hij keek me niet zo blij aan :lol: ).

Beetje zielig, iemand uitlachen omdat hij iets anders cool vind dan wat jij cool vind.
Ik ben blij met al die koters die van metal houden, zorgt ervoor dat de metal weer wat opleeft.
Bij dimmu borgir in 013 zwierf het ook van de koters, maar als die er niet waren, was dimmu ook niet op tour gegaan.

onzin, ze tourden al de hele wereld over toen al die kutkoters nog nooit van ze gehoord hadden

Akira
2 april 2004, 10:40
Ik vind trouwens ook dat je wel om zulke reacties vraagt als je er zo bij gaat lopen, want het is toch niet "normaal"!?
Nederland is een vrij land, je mag eruit zien zoals je wilt, maar dan moeten mensen niet gaan zeuren als ze van zulke reacties op hun dak krijgen.

"normaal" is wat jij er in je narrow-mindedness ervan maakt.
Respect hebben voor wat iemand anders leuk vind is blijkbaar erg moeilijk.
Niemand vind het leuk om uitgelachen te worden, en niemand "vraagt erom".
Het zegt meer over jouw kortzichtigheid dan over of hij "normaal" is of niet.

Anders Destium
2 april 2004, 15:17
Vital Remains is erg cool, lekker ruige 80s riffs met dito zang :lol:

En Slayurrrr...een beetje openmindedheid kan geen kwaad. Als er iets is wat ik zelf NOOIT zou willen zijn is het wel "normaal".

Baco
11 april 2004, 10:52
Die andere band van de zanger, Vital Remains, is nog gaver!

Die nieuwe CD is inderdaad super :D

The Mule
11 april 2004, 13:47
@ Anders en Akira:
Iemand die met corpsepaint op midden op de dag over straat loopt, vraagt om meewarige blikken, en uitgelachen worden kan ook geen verrassing zijn. Is een natuurlijke, heel normale reactie en ik kan me er best iets bij voorstellen. Heeft niets met open-mindedness of narrow-mindedness te maken. Je loopt daar toch bewust om op te vallen, te shockeren of om lekker stoer kleine kindjes en oude omaatjes bang te kunnen maken? Moet je niet gaan lopen janken als je een keertje tegengas krijgt...

Grappig dat veel mensen 'normaal zijn' nog steeds een smerige ziekte vinden (zal wel door de hardnekkige invloed van de inmiddels oerburgerlijke proleet Joep vh Hek komen). Maar dat dat ook gelijk betekent dat alles wat abnormaal is normaal gevonden moet worden, omdat je anders intolerant, politiek incorrect o.i.d. bent is echt onzin!

Kijk, als corpsepaint bij je stage performance hoort, of als je bij een concert of festival er net zo lullig uit wilt zien als je idolen is het mij best, maar 'in het wild' vind ik het gewoon trieste figuren. Ik heb Emperor zeer hoog zitten en 'Battles in the North' van Immortal is 1 van m'n favoriete afreageerplaten, maar ook die gasten liepen/lopen niet de hele dag evil :evil: te wezen met een besmeurde rotkop. Ga als je in het normale (daar istie weer) leven echt true wilt zijn alsjeblieft voor eenzame, rituele zelfmoord in een donker hoekje of het affikken van een kerk, ben je tenminste nog een beetje nuttig bezig voor de maatschappij... :wink:

schaap
11 april 2004, 16:40
Kijk, als corpsepaint bij je stage performance hoort, of als je bij een concert of festival er net zo lullig uit wilt zien als je idolen is het mij best, maar 'in het wild' vind ik het gewoon trieste figuren. Ik heb Emperor zeer hoog zitten en 'Battles in the North' van Immortal is 1 van m'n favoriete afreageerplaten, maar ook die gasten liepen/lopen niet de hele dag evil :evil: te wezen met een besmeurde rotkop.
Emperor was ook gewoon zo populair grotendeels door de muziek, maar je hebt meer dan genoeg bands die wel de hele tijd trui zijn, Burzum bijvoorbeeld :roll: En tja mensen doe na wat ze tof vinden toch ? :-D

The Mule
11 april 2004, 16:50
...maar je hebt meer dan genoeg bands die wel de hele tijd trui zijn, Burzum bijvoorbeeld :roll: En tja mensen doe na wat ze tof vinden toch ? :-D

Het brein achter Burzum zit momenteel true te wezen in een eenzame gevangeniscel, waar hij met een antiek Casio keyboardje hele slechte new age muziek in elkaar zet... :lol:

slayurrr
11 april 2004, 16:58
Vital Remains is erg cool, lekker ruige 80s riffs met dito zang :lol:

En Slayurrrr...een beetje openmindedheid kan geen kwaad. Als er iets is wat ik zelf NOOIT zou willen zijn is het wel "normaal".

Tja, het maakt mij ook niet echt uit hoe iemand eruit ziet en hoe diegene erbij loopt. Maar het is toch logisch dat je reacties opwekt als je met schmink/spike bandjes/etc rond gaat lopen?

En tja, dat ik erom moet lachen is gewoon mijn reactie daarop en dat kan diegene echt wel verwachten want sommige zien er echt heel apart uit. :)

schaap
11 april 2004, 17:01
...maar je hebt meer dan genoeg bands die wel de hele tijd trui zijn, Burzum bijvoorbeeld :roll: En tja mensen doe na wat ze tof vinden toch ? :-D

Het brein achter Burzum zit momenteel true te wezen in een eenzame gevangeniscel, waar hij met een antiek Casio keyboardje hele slechte new age muziek in elkaar zet... :lol:
En toch al een lange tijd cd's te verkopen voor 10 euro waarvan 8 naar hem gaat :-D (en vlak voordat een nieuwe cd uitkomt ook nog even uitbreken voor wat media-aandacht , de homo :evil:)

Lahoeda
1 juni 2004, 17:21
Vette zooi, Deicide!
Ik heb er zin in op Dynamo, klasiekers als 'once upon the cross', 'dead by dawn' en 'crucifixtion'
Ik meen me verder te herinnenren dat die gitarist de oude drummer heeft omgelegt.
Tja dat die gasten niet sporen lijkt me duidelijk, maar 'who cares', er zijn genoeg bands die niet sporen.
Wat ze in hun vrije tijd doen interseert me geen reet.

Hail Deicide!!

vis
2 juni 2004, 15:26
voor een beetje inzicht in de (noorse) blackmetal cultuur: lees lords of chaos van michael moynihan eens

Lahoeda
4 juni 2004, 16:00
Black metal is een ander verhaal.
Die muziek heeft me nooit echt geboeit.
Dimmu wil ik wel gaan uitchecken bij Dynamo maar de sfeer in die scene staat me op een of andere manier tegen.

schaap
4 juni 2004, 19:51
Ik ken echt veel blackmetal gozers, maar meer dan de helft vind ook al die achterliggende gedachten echt bullshit. Meestal zijn het echt kleine kutkoters of idioten die true proberen te doen. Dus de sfeer valt best mee hoor :cool:

Lahoeda
4 juni 2004, 20:34
Sfeer is mischien een verkeerd woord maar vooral die bands met geschilderende gezichten, het is geen verdomme geen carnaval!
Ik neem dat soort bands niet serieus en hun hopelijk zichzelf ook niet.
Verder mannen die make-up dragen is echt gay!

schaap
4 juni 2004, 20:51
Haha dat klinkt best blackmetal die onderste zin :-D
Er is een verschil tussen make-up en corpsepaint, en noem jij fucking King Diamond gay !? :evil:

slayurrr
4 juni 2004, 22:36
Beter gezegd: King Diamond IS gay 8-)

Lahoeda
6 juni 2004, 01:29
Alleen KISS mag zich schilderen, verder doen mensen dat maar met carnaval en in de Efteling!

Anders Destium
12 juni 2004, 13:04
Nee, Deicide is stoer :lol:

Ik heb zelf nooit corpsepaint gedragen, maar ik vind dat je het zelf moet weten als je dat wel wil. In het dagelijks leven is eigenlijk iedereen een poser in mijn ogen (om maar bij een groep te horen), so who gives a flying fuck anyway :wink:

Ik heb redelijk wat albums van "evil" bands als Marduk en Dark Funeral, maar al het gedoe erom heen...Wat er met bands als Mayhem en Emperor is gebeurd in het verleden is natuurlijk redelijk extreem, maar dat doet niets af aan de muziek die ze gemaakt hebben in mijn ogen. Alleen als Darkthrone gaat verkondigen dat ze Arian Metal maken en Count Grishnack de meest belachelijke dingen doet en zegt heb ik ook zoiets van: hoe serieus neem jij jezelf eigenlijk :lol:

Lahoeda
12 juni 2004, 14:58
Juist!
Tuurlijk is Deicide een band die mij (en vele andere neem ik aan) tekstueel niet aanspreekt, maar 'who cares'...het beukt als een tiet!!
In ieder geval op plaat, live op Dynamo kon ik er niet zoveel mee.

Embryoyo
19 november 2004, 16:57
Volgende week komen ze in de Effenaar in Eindhoven.

Neals
21 november 2004, 21:50
Zelf was ik ook ooit een fanatiek metalhead, meer van die bay-area thrashmetalbands maar goed, die death metal mensjes heb ik dan ook nooit echt gesnapt. Maar ook in de punkscene waar ik tegenwoordig meer in zit kom je ook wel eens bands/mensen/fans/ tegen die zichzelf heel serieus nemen in hun ideologie, sommigen blijven er in hangen om als zwerver/junk/whatever te eindigen.

Wat mij vooral opviel aan de fans is dat ze meestal bebrilde kortharige nerds waren op zoek naar hun duistere ik :P (no-offence)

Neals
21 november 2004, 21:51
Zelf was ik ook ooit een fanatiek metalhead, meer van die bay-area thrashmetalbands maar goed, die death metal mensjes heb ik dan ook nooit echt gesnapt. Maar ook in de punkscene waar ik tegenwoordig meer in zit kom je ook wel eens bands/mensen/fans/ tegen die zichzelf heel serieus nemen in hun ideologie, sommigen blijven er in hangen om als zwerver/junk/whatever te eindigen.

Wat mij vooral opviel aan de fans is dat ze meestal bebrilde kortharige nerds waren op zoek naar hun duistere ik :P (no-offence)

Embryoyo
23 november 2004, 16:30
Wat mij vooral opviel aan de fans is dat ze meestal bebrilde kortharige nerds waren op zoek naar hun duistere ik :P (no-offence)http://www.roadrunnerrecords.com/inthepit/fanart/photos/Deicide.jpg

Embryoyo
27 november 2004, 20:39
Volgende week komen ze in de Effenaar in Eindhoven.Niewsflash: Jack Owen (CANNIBAL CORPSE) vervangt Brian Hoffman
"On the eve of their forthcoming European tour, DEICIDE have been forced to rearrange the first three dates whilst last minute stand-in Jack Owen (formerly of CANNIBAL CORPSE) gets up to speed with the formidable DEICIDE back catalogue in order to fill in on live guitar duties. Showing true Death Metal solidarity Jack has stepped up to the plate to cover for long term guitarist Brian Hoffman who is unable to play on the tour for unavoidable personal reasons."

Embryoyo
29 november 2004, 11:24
Deicide was wel gaaf (die band in het voorprogramma kut, maarja). Vooral Glen Benton is bruut! 8-)