PDA

View Full Version : Gitarist/Bassist gezocht voor instrumentale postrockband



timroyle86
10 maart 2004, 23:53
Hallo,
Ik zoek een gemotiveerde gitarist/bassist met een passie voor instrumentale muziek. Denk daarbij aan namen (vooral de Amerikaanse underground) als Godspeed You! Black Emperor, Explosions in the sky, Tarentel, Sonna, Sigur rós etc. Ik speel zowel bas als gitaar en loop de laatste jaren veel te klooien met delay/reverb effecten samen met een goede drummer. Harmonische creativiteit in combinatie met een goed geluid/apparatuur is belangrijk, technisch en snel kunnen spelen minder. Ik ben 17 jaar en woon in de omgeving Zwolle.

skeighter
11 maart 2004, 09:15
Waar woon je precies?

Bleak
11 maart 2004, 13:43
ik vind sigur ros ook cool en ik woon niet zo ver weg! het probleem is dat ik niet weet of ik getalenteerd genoeg ben om die shit te spelen!

timroyle86
15 maart 2004, 17:26
Ik woon buiten Zwolle. Het is trouwens niet mijn bedoeling om instrumentale bands te gaan coveren maar zelf aan dingen knutselen.

Bleak
15 maart 2004, 22:26
ik wil ook zeker geen covers spelen! maar een vriend van me is echt helemaal into godspeed black emperor enzo! ook sigur ros dus.. hij kan goed gitaar spelen en heeft veel fantasie!

mail eens naar school_is_klote@hotmail.com

motorpsychonaut
17 maart 2004, 17:27
zozo al bijna een vervanger zie ik wel... :D

timroyle86
17 maart 2004, 23:17
zozo al bijna een vervanger zie ik wel... :D

nee luutzen ik doe rustig aan :D en vervanger is niet de juiste benaming, zwijgzaam spelen, just music. Maar misschien over vijf jaar een Analyze Us comeback? :D

motorpsychonaut
24 maart 2004, 17:05
ja ik weet het nog niet... maar ik heb op zich wel zin om weer's te gaan spelen met jullie. maar voorlopig nog niet. over een jaar ofzo. maar dat zien we nog wel even..

motorpsychonaut
24 maart 2004, 17:05
ja ik weet het nog niet... maar ik heb op zich wel zin om weer's te gaan spelen met jullie. maar voorlopig nog niet. over een jaar ofzo. maar dat zien we nog wel even..