PDA

View Full Version : Zal ook eens tijd worden!!



Paultje-k
10 maart 2004, 21:42
Randy Rhoads krijgt nu nog eens even een ster op de Rockwalk of fame!!! www.rockwalk.com 22 jaar heeft het geduurt voordat het door hun botte kop doordrong dat Randy een legende is!!!!!

Harry
11 maart 2004, 09:58
legende? Dacht het niet, ik heb nooit van die man of vrouw gehoord.

Mithrandir
11 maart 2004, 10:08
Rhandy Roads was de gitarist van Ozzy (van de Osbournes Har :)) en veel te jong om het leven gekomen. Dat is toch een beetje algemene gitaristen ontwikkeling hoor Harry :roll:







....alleen ik ken hem verder ook niet.....

Harry
11 maart 2004, 13:45
ik heb jou toch om me op de hoogte te houden. :-D

slayurrr
11 maart 2004, 14:17
Ja, jammer dat hij zo snel om het leven is gekomen (door een vliegongeluk toch!?).
Wel leuk dat hij een ster op de Rockwalk of fame krijgt.

belfrink
11 maart 2004, 15:18
Ja, jammer dat hij zo snel om het leven is gekomen (door een vliegongeluk toch!?).
Wel leuk dat hij een ster op de Rockwalk of fame krijgt.

Idd, hij was zelf aan het vliegen samen met wat vrienden en toen is ie gecrasht, de precieze oorzaak daarvan weet ik ook niet. Maar het is inderdaad terecht dat ie een ster krijgt.

belfrink
11 maart 2004, 15:18
Ja, jammer dat hij zo snel om het leven is gekomen (door een vliegongeluk toch!?).
Wel leuk dat hij een ster op de Rockwalk of fame krijgt.

Idd, hij was zelf aan het vliegen samen met wat vrienden en toen is ie gecrasht, de precieze oorzaak daarvan weet ik ook niet. Maar het is inderdaad terecht dat ie een ster krijgt.

schaap
11 maart 2004, 18:14
Was een gigantisch dom ongeluk, maar erg tragisch en ja cool dat ie een ster krijgt, maar er zijn zoveel die ik eigenlijk wel minimaal even goed en belangrijk vind/vond om dat ook te horen krijgen. Maar iedereen kan daarvoor wel gitaristen verzinnen die dat horen te verdienen, enfin, leuk.

Wilson
12 maart 2004, 23:42
Ja, jammer dat hij zo snel om het leven is gekomen (door een vliegongeluk toch!?).
Wel leuk dat hij een ster op de Rockwalk of fame krijgt.

Idd, hij was zelf aan het vliegen samen met wat vrienden en toen is ie gecrasht, de precieze oorzaak daarvan weet ik ook niet. Maar het is inderdaad terecht dat ie een ster krijgt.

hij was toch half tegen de tourbus van ozzy aangereden? ik hoorde trouwens laatst dat de vrouw van ozzbourne laatst heeft opgebiecht dat ze toen vreemd ging met die rhandy rhoads

Paultje-k
19 maart 2004, 16:55
Hij staat d'r!!
Kijk hier voor een paar foto's
http://editorial.gettyimages.com/source/CFW/imageResults.aspx?s=EventImagesSearchState|1|15|1| 3103257|0|0|0|0|&p=3
Alleen hebben ze Randy Rhoads gvd verkeerd geschreven :evil: :sneaky:

(wat een lange klote link :o )

schaap
19 maart 2004, 17:33
Lol, Yngwie was er :-D

Baco
21 maart 2004, 10:36
Lol, Yngwie was er :-D
En Zakk, en Lemmy, ...
Vind het toch wel verdiend, was in die tijd best wel een frisse wind door gitaarland. Ben nog altijd benieuwd wat Ozzy's sound zou geweest zijn moest Randy nog geleefd hebben...

Mithrandir
22 maart 2004, 09:10
Ff over die naam, je ziet nog op veel meer plekken Rhodes staan, is dat soms zijn echte naam? Ik mag aannemen dat een instantie die zo'n ster regelt toch wel ff informeert hoe de naam geschreven moet worden, daarbij was moeder Rhoads er ook en ze ziet er niet uit alsof ze hevig ontdaan is dat haar naam verkeer gespeld is.

Harry
22 maart 2004, 11:58
misschien waren ze in de war met Fender Rhodes?

Fuhgawz
22 maart 2004, 17:48
Ja inderdaad, als titel staat er "Randy Rhoads...", maar op die tegel staat "Randy Rhodes". Wat is het nou!?

Paultje-k
22 maart 2004, 19:00
Het is Randy Rhoads...

http://www.veinotte.com/ozzy/images/Tribute.jpg

the joshua tree
22 maart 2004, 20:55
Hij was geniaal!
Al zijn werk bij Ozzy heb ik in het bezit, en de man was van een andere planeet. Vooral zijn solowerk. Het klinkt niet als gepiel, maar als gevoelig. Echt voor de hardrocker

THW
24 maart 2004, 19:05
ik had eigenlijk nog nooit van Randy gehoort totdat ik is een keer een idee kreeg om op kazaa is gitaarsolo's te downloaden toen had ik ook eentje gedownload van Rhoads en dat was echt geweldig!

Ik gun hem die plek ook dus van harte!
Alleen jammer dat het niet meer kan meemaken

Jim Marshall
25 maart 2004, 18:53
Hij zou de band wel effe laten zien hoe goed ie kon vliegen en is tijdens het stunten tegen de tourbus aangevlogen.
Sukkel.
Hij kon beter gitaar spelen dan vliegen.

Dus op die tegel moet eigenlijk staan : Randy Oen.

Paultje-k
25 maart 2004, 20:51
Hou je bek als je nieteens weet hoe het echt gegaan is!! :evil: Randy vloog niet hij vloog alleen mee!! :evil:

marc_o
30 maart 2004, 15:51
Zou wel een blamage zijn, sjeezus...




trouwens, aan Yngwie te zien is schredden slecht voor de lijn, tering, wat is dat een hangbuikzwijntje geworden zeg!