PDA

View Full Version : Gator



Iced Dragon
10 maart 2004, 21:36
zijn dit goede, betrouwbare 'flightcases' of hoe je ze ook moet noemen?
mochten wel ietsje dieper zijn.

FNaRK
10 maart 2004, 21:46
kep er twee
leuke dingen voor het geld, stevig genoeg.....je moet er uiteraard niet mee gaan gooien :D

Phyrexian
11 maart 2004, 09:21
Ik heb een standaard 2 Unit, Gator Flightcase (in plastic).
Volgens mij vergelijkbaar met SKB volgens mij.
Ik heb ze een ongeveer een jaar nu en ze doet het meer dan goed (we treden regelmatig op en ik heb niet te klagen over de kwaliteit).

Baco
11 maart 2004, 10:17
Ik heb er 2 gehad, een 8 unit full size (die heb ik verkocht toen ik mijn rack verkocht) en een 6 unit shallow (die gebruik ik om mijn PA power-amp in te steken) en ik ben er dik tevreden over. Goede kwaliteit, stevige cases, goede vlindersluitingen (of hoe je dat ook noemt). Die 8U had speciale klemmen om units op te hangen, werkte niet met een rail die achter de front van je rack komt (je weet wel, met die gaatjes in). Wat mij betreft een aanrader.

Iced Dragon
11 maart 2004, 11:16
ik heb er nu een van 4 units(gator dus), die ik ietsje te weinig diep vind (kan er net geen verdeeldoos deftig in opbergen, wat het iets onhandiger maakt.
maar omdat ik waarschijnlijk toch voor een poweramp ga gaan vroeg ik me af of dit eigenlijk wel goeie 'cases' zijn want ik heb hem er (uiteindelijk) bijgekregen toen ik m'n g-major en E530 kocht id Key in Roeselare.
En nu vroeg ik mij af of ik er nog een van 4 units bij zou pakken (gemakkelijk om te stapelen , PA apart want kheb nog een 8008 zitten in mijn huidig rack( die later ev. als back up kan dienen of als ik 'vlug' ergens naar to moet :roll: )) of zou ik alles in één, grotere koffer steken, wat dan weer zwaar zal zijn...