PDA

View Full Version : Online gitaarlessen met video en 't is gratis



Jeroen_SRV-fan
11 maart 2002, 17:25
Ik heb eent tijdje geleden een site ondekt via een amerikaans messageboard. Ik weet niet of ie al bekend is hier.,
dit is de link http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/

Hij (Marc seal) geeft iedere vrijdag online les. Is rond 1:00 s'nachts in nederland.

Alle lessen zijn opgeslagen en kun je bekijken wanneer je wilt. Hij speelt alle soorten muziek. Er zijn shows over Stevie ray vaughan, slash, van halen , grunge , metal, enzzz, maar ok show waarin ie dieper ingaat op theorie

veel plezier!

Jeroen_SRV-fan
12 maart 2002, 15:43
oke mensen, ik zie net op het messageboard daar dat je er voor moe betalen. ze hebben het niet vrij kunnen houden vanwege te weinig bezoekers. $10 en je kan het hele archief bekijken

alhambra
12 maart 2002, 20:56
Shit, dacht ik nu eindelijk een redelijke site te hebben gevonden moet je ineens betalen. Maar ik heb ff een fijne mail naar die gasten gestuurd.................DAT ZAL ZE LEREN.


Hmmmm hoop ik tenminste.

Jeroen_SRV-fan
13 maart 2002, 15:22
Er zijn al wat discussies gaande op het messageboard. Gelukkig heb ik elke (voor mij) interessante show al bekeken. Verder heeft die marcseal zijn eigen website waar je ook zijn cd's kan bestellen. Hij heeft 2 cd's gemaakt met alleen background tracks. Ik heb ze allebei. Is gaaf om overheen te jammen. in de downloadsectie van digevent zijn ook een aantal backgroundtracks te downloaden. Onder andere sweet child o'mine , en 2 blues tracks, minor en major

Qinytire
2 april 2002, 10:47
Wel zijn er drie gratis shows namelijk die van led zep, metallica en die van grunge met o.a. nirvana, smashing pumpins, etc. Zeker de moeite waard om deze shows te gaan bezoeken. de live shows zijn trouwens ook gratis.