PDA

View Full Version : Keeley Javaboost CV7003



Robbert
10 maart 2004, 12:46
Hij is dan eindelijk binnen! Tijdelijk dan, totdat ik de witte Javaboost binnen krijg, dan gaat deze weer terug.

Kleine tegenvaller. Het pakketje was getagged als 50 USD merchandise. Meestal gaat dat goed, nu niet. Dus meneer Douane vond dat ik even 7,41 Euro moest aftikken, omdat merchandise maar een belastingvrije drempel heeft van 22 Euro, in plaats van 44 voor een gift :-?


Nu in mijn handen, de Javaboost, creme witte knoppen, amber ledje (waarom niet Keeley-trademark blauw?), mooie painting. CV7003 transistor, de millitaire versie van de OC44, met strengere specificaties. Schijnt ook (iets) eerder te oversturen.

Printplaat ziet er karig maar netjes uit, goede componenten, netjes gesoldeerd, nieuwe batterij. Kortom, afgewerkt.

Net even snel op een transistor versterkertje geprobeerd. Dat staat natuurlijk niet in verhouding tot de Fender Deluxe reverb, wat mijn main amp is.
Maar het pedaal klonk al erg goed. Met de level op driekwart net een distortion, schakelaar op fullboost. Ik denk niet dat ik de trebleboost ga waarderen... mid moet ik eerst met de Deluxe proberen, de Full is echt lekker!

U hoort van mij ;)

http://www.robertkeeley.com/images/other/nu-java.jpg