PDA

View Full Version : Bassstrings.nl ervaring



basswasp
9 maart 2004, 19:23
Goedenavond allen,

vorige week maandag had ik een standaard 4-snarig setje R. Cocco's besteld via www.bassstrings.nl. De dag daarna had ik het geld overgemaakt.
Toen ik net e-mail keek zat daar een mailtje bij van bassstrings, zo'n automatisch mailtje met daaronder een 'menselijk' bericht: het bleek dat de importeur van Cocco's ermee stopt en de 4-snarige setjes waren uitverkocht. Ze hebben daarom het vergelijkbare 5-snarige setje gepakt en daar de B uitgehaald.

Natuurlijk heb ik nog niks ontvangen, maar als m'n snaren over een paar dagen goed aankomen, lijkt me dit wel een goede service van bassstrings.

Weet iemand hoe het nu verder gaat met het importeren van deze snaren?

Laus
9 maart 2004, 23:33
hmm...heb destijds een setje van die dingen in een aanbieding bij ze besteld.

lijkt wel goed spul. al blijven het aparte dingen.

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat meneer Cocco failliet gaat.

frenske
10 maart 2004, 11:42
Je kunt ze ook via music produktive en musicstore in duitsland bestellen! Ik heb ook Richard's snaren op m'n bas. Het zijn absoluut de fijnste snaren die ik ooit heb gehad!

Primitive
10 maart 2004, 15:36
nee heb alleen nog maar bass boomers gehad:) maar vind die fijn dus waarom andere nemen:)

frenske
10 maart 2004, 15:46
nee heb alleen nog maar bass boomers gehad:) maar vind die fijn dus waarom andere nemen:)

Omdat je altijd naar perfectie moet streven!

(niet dat ik dat doe) :D

basswasp
10 maart 2004, 15:48
Je kunt ze ook via music produktive en musicstore in duitsland bestellen! Ik heb ook Richard's snaren op m'n bas. Het zijn absoluut de fijnste snaren die ik ooit heb gehad!
Ah mooi, bedankt :)


nee heb alleen nog maar bass boomers gehad:) maar vind die fijn dus waarom andere nemen:)
Omdat er misschien betere snaren bestaan dan BassBoomers, ik koop steeds andere setjes om zo uit te vinden wat voor mij dé snaren zijn.

Anavrin
10 maart 2004, 16:16
dat zou bij mij dus niet werken, financieel gezien niet, maar ook omdat ik zoveel op moet treden dat de klank zoveel mogelijk hetzelfde moet blijven. Ik heb alleen maar Fender snaren geprobeerd (naar aanleiding van wat ik daar hierover had gelezen, en de prijs) en die bevallen goed. Ik gebruik deze:
http://www.fender.com/new_repository/spa/images/0737250005_sm.jpg
en die zijn maar 20,50 per pakje, en laatst toen ik meteen 2 pakjes en 1 losse E kocht, kreeg ik het hele zootje mee voor 45 euro.

Primitive
10 maart 2004, 16:17
Je kunt ze ook via music produktive en musicstore in duitsland bestellen! Ik heb ook Richard's snaren op m'n bas. Het zijn absoluut de fijnste snaren die ik ooit heb gehad!
Ah mooi, bedankt :)


nee heb alleen nog maar bass boomers gehad:) maar vind die fijn dus waarom andere nemen:)
Omdat er misschien betere snaren bestaan dan BassBoomers, ik koop steeds andere setjes om zo uit te vinden wat voor mij dé snaren zijn.

daar heb je gelijk in maarja:)

koen_V
10 maart 2004, 16:30
dat zou bij mij dus niet werken, financieel gezien niet, maar ook omdat ik zoveel op moet treden dat de klank zoveel mogelijk hetzelfde moet blijven. Ik heb alleen maar Fender snaren geprobeerd (naar aanleiding van wat ik daar hierover had gelezen, en de prijs) en die bevallen goed. Ik gebruik deze:
http://www.fender.com/new_repository/spa/images/0737250005_sm.jpg
en die zijn maar 20,50 per pakje, en laatst toen ik meteen 2 pakjes en 1 losse E kocht, kreeg ik het hele zootje mee voor 45 euro.

Ik heb deze ook eens gehad, waren goede snaren. Maar om een of andere reden blijf ik toch bij d'addario, is nog meer mijn ding als die fender snaren.

emielow
10 maart 2004, 17:42
en hartke snaren? weten jullie daar iets van?

ik had laats 3 setjes besteld bij bassstrings.nl voor 22.95 maar ik heb geen knaken meer op mn rekening staan, dus kheb ze nog niet betaald...

Laus
10 maart 2004, 20:35
hmmm.....toch die Fenders maar eens gaan proberen....

emielow
11 maart 2004, 10:09
nou gister betaald, als het goed is hebbik ze morgen. maar dan moet ik ze er nog opzetten. enaangezien ik net nieuwe snaren drop heb zitten, kan ik nog niets vertellen over hartke snaren...

Phyrexian
11 maart 2004, 11:21
D'Addario is goed (staan er nu op; op m'n Warwick).
Ernie Ball Regular Slinkies heb'k ook al gehad en die zijn ook goed, maar die vond'k de eerste weken te schel klinken tov D'Addario... toch heb'k opnieuw Ernie Ball's gekocht als reserve snaren. :roll:

Mijn to try-list:
- GHS snaren
- ... ?

frenske
11 maart 2004, 12:20
D'Addario is goed (staan er nu op; op m'n Warwick).
Ernie Ball Regular Slinkies heb'k ook al gehad en die zijn ook goed, maar die vond'k de eerste weken te schel klinken tov D'Addario... toch heb'k opnieuw Ernie Ball's gekocht als reserve snaren. :roll:

Mijn to try-list:
- GHS snaren
- ... ?

Ennuh Richard Cocco .... je zult er geen spijt van krijgen!

emielow
11 maart 2004, 12:50
kheb ook altijd slinkys, klinken goed, en blijven ook goed klinken. zijn alleen wel prijzig, rond de 30 pleuros, maar dat ben je meestal toch wel kwijt

soulbrother
11 maart 2004, 19:04
Failliet zal meneer Cocco niet zo snel gaan aangezien hij degene is die de nieuwe Sadowsky snaren produceert. Voor snaren ga ik meestal naar www.stringbusters.com Met dit Engelse bedrijf heb ik alleen maar zeer goede ervaringen gehad. Ze leveren ook erg snel.

emielow
12 maart 2004, 12:56
nou ik mn 3 setjes hartke snaren binnen!

een dag nadat ik het geld overgemaakt heb, liggen ze goed verpakt in de brievenbus, lijkt me zeer netjes. nu de snaartjes nog uitproberen..