PDA

View Full Version : Robbert v.d. Hanenberg: tapping+sweeping(classical etude)



Robbert v.d. Hanenberg
9 maart 2004, 18:24
Hallo allemaal,

Ik ben bijna klaar met m'n instrumentale album+website.
De cd gaat bestaan uit 10 nummers+5 klassieke etude's.
De demo-uitvoering van een van deze etude's heb ik gepost.

P.S. Verderop in deze topic staat de link voor 'n 2e track !!!(backingtrack-jam)

Hier is de link:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000015836.mp3

Groetjes,

Robbert v.d. Hanenberg

Maiden Michiel
9 maart 2004, 18:31
Goede beheersing man!!!

Knap gedaan, post eens meer :)

BartL
9 maart 2004, 18:49
Echt heel erg knap, maar ik kan er niet langer dan 1 minuut naar luisteren.

slayurrr
9 maart 2004, 18:53
Echt heel erg knap, maar ik kan er niet langer dan 1 minuut naar luisteren.

Insgelijks, heel leuk gedaan allemaal, maar het wordt zo snel saai (voor mij dan).

kittyhawk
9 maart 2004, 18:57
dit is echt het mooiste wat ik ooit heb gehoord.
heel erg melodieus en zeer goede beheersing.
ga zo door vriend dan zullen we nog veel van je horen.

:cool:

schaap
9 maart 2004, 20:26
Ik ben nieuwsgierig geworden, dit klinkt lekker.
Laat het weten wanneer je cd af is enzo man :cool:

JorisBos
10 maart 2004, 01:08
Kun je ook... erm.. rustig spelen? beheerst in de zin van gevoel in plaats van zoveel mogelijk noten in een minuut? Het is namelijk nogal vermoeiend om naar te luisteren. Respect voor je techniek, dat wel. Smaken verschillen zullen we maar zeggen :)

delphiro
10 maart 2004, 08:28
haha.. erg knap maar muzikaal waardeloos .. (sorry, ben nogal ongezouten vandaag)

Die akkoorden progressie is vreselijk cliché en je weet al ruim van tevoren hoe het verder zal gaan. De sweeps zal ik je nooit nadoen en klinken zeer goed maar boy.. wat is dit saai. Nu is het natuurlijk wel een Etude maar dat hoeft per defenitie nog niet te beteken dat het zo voorspelbaar moet zijn. Luister maar eens naar de Villa Lobos etudes.

Nogmaals erg knap hoor maar doe er iets mee waardoor er ook nog een emotionele snaar geraakt wordt.

Barret Wallace
10 maart 2004, 12:05
Nice :)

Jammer dat het zo kort is, want nu kan ik je compositie/ songwrite skills niet horen. Met je sweep+tap licks zit het zoiezo wel goed. Nu nog ff de bends, vibrato etc. heuren om te kijken of je een truie guitar master bent. 8-)

Looking forward to hear more :cool:

Robbert v.d. Hanenberg
10 maart 2004, 15:26
He jongens,

Bedankt voor jullie reaktie!
Shakeel,wat wil 't toeval ?...kwam er vanochtend achter dat jouw backingtrack van "pseudo frog boogie" exact dezelfde jamtrack is als de track die ik heb ingespeeld voor de franse site: "guitar heroes"...stuur 'm op zou ik zeggen !...misschien plaatsen ze hem !
Ik hoor goede elementen in je spel ! Keep up the good work !
Zal proberen vanavond 'n song te posten,of 'n gedeelte daarvan...als etude-tegenhanger :wink:
Heb nu alvast de jamtrack gepost die staat op de site "guitar heroes".

Hier is de link:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000006186_proj.mp3

Gr. Robbert

Robbert v.d. Hanenberg
10 maart 2004, 15:27
He jongens,

Bedankt voor jullie reaktie!
Shakeel,wat wil 't toeval ?...kwam er vanochtend achter dat jouw backingtrack van "pseudo frog boogie" exact dezelfde jamtrack is als de track die ik heb ingespeeld voor de franse site: "guitar heroes"...stuur 'm op zou ik zeggen !...misschien plaatsen ze hem !
Ik hoor goede elementen in je spel ! Keep up the good work !
Zal proberen vanavond 'n song te posten,of 'n gedeelte daarvan...als etude-tegenhanger :wink:
Heb nu alvast de jamtrack gepost die staat op de site "guitar heroes".

Hier is de link:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000006186_proj.mp3

Gr. Robbert

Robbert v.d. Hanenberg
10 maart 2004, 15:27
He jongens,

Bedankt voor jullie reaktie!
Shakeel,wat wil 't toeval ?...kwam er vanochtend achter dat jouw backingtrack van "pseudo frog boogie" exact dezelfde jamtrack is als de track die ik heb ingespeeld voor de franse site: "guitar heroes"...stuur 'm op zou ik zeggen !...misschien plaatsen ze hem !
Ik hoor goede elementen in je spel ! Keep up the good work !
Zal proberen vanavond 'n song te posten,of 'n gedeelte daarvan...als etude-tegenhanger :wink:
Heb nu alvast de jamtrack gepost die staat op de site "guitar heroes".

Hier is de link:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000006186_proj.mp3

Gr. Robbert

schaap
10 maart 2004, 15:30
Dude :o
Hij was weer heerlijk :-D
GVD waar blijft die cd :evil: :P

Barret Wallace
10 maart 2004, 15:38
He jongens,

Bedankt voor jullie reaktie!
Shakeel,wat wil 't toeval ?...kwam er vanochtend achter dat jouw backingtrack van "pseudo frog boogie" exact dezelfde jamtrack is als de track die ik heb ingespeeld voor de franse site: "guitar heroes"...stuur 'm op zou ik zeggen !...misschien plaatsen ze hem !
Ik hoor goede elementen in je spel ! Keep up the good work !
Zal proberen vanavond 'n song te posten,of 'n gedeelte daarvan...als etude-tegenhanger :wink:
Heb nu alvast de jamtrack gepost die staat op de site "guitar heroes".

Hier is de link:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000006186_proj.mp3

Gr. Robbert

Hey thanks man :)
misschien dat ik em wel opstuur

haha maar damn die van jou klinkt nog veel bruter man
MIJN COMPLIMENTEN !!! 8-) 8-) 8-)

Lacrimosa
10 maart 2004, 16:19
super vet!! woah...... :o

Maiden Michiel
10 maart 2004, 16:42
Fuck die sweeptaps!!! Bijna onmenselijk gewoon!

Guitarfreak
10 maart 2004, 17:53
WOW! Die sweeps ertussendoor echt vet man!

amon
10 maart 2004, 19:05
Echt heel erg knap, maar ik kan er niet langer dan 1 minuut naar luisteren.

het duurt ook maar 37 seconde...

sunday violence
10 maart 2004, 19:12
knap, heel knap, maar niet leuk om naar te luisteren imho

sietze
10 maart 2004, 20:25
hoe oud zijn jullie?

Negative K3 fan
10 maart 2004, 20:26
leuk gespeeld, extreem goede beheersing, songwriting is niet optimaal.

je stukje over die backing die barret had gebruikt is leuk, vooral bij die snelle sweep tap dingetjes, altijd mooi om van die smoothe legato's te horen.

Ik vind je toon op dat eerste geposte ding zwaar minder.

Robbert v.d. Hanenberg
10 maart 2004, 21:56
He jongens,bedankt voor jullie reacties ! Tof !

rien
10 maart 2004, 23:14
Klinkt lekker.. Kan je dit ook eens op een acoustische gitaar doen.. gewoon voor een mikrofoon..

groet
Rien

BartL
10 maart 2004, 23:28
Kijk...dat tweede nummer. Als daar wat minder van dat gestresste gitaarspel in zou zitten, zou ik hem geweldig vinden :)

Heel goed!! :cool:

Shaggy
15 maart 2004, 11:46
heb je het in een keer gespeeld of was het meer knippen en plakken of losse stukjes??

ik vind het knap dat je het kan .. netjes op maat nog erbij

goed hoor

p.s. alleen je opbouw !! probeer vanuit het melodische te denken en wat minder vanuit techniek