PDA

View Full Version : Rocktron-verdeler in Nederland?



LordRiffenstein
9 maart 2004, 15:33
Ik ben op zoek nr aan 5-7 pin midi kabel waarmee je phantom voeding kan geven aan een midi-pedaal, dus eentje met een extra 9v aansluiting. Helaas is er in Belgie geen winkel die dit heeft. Weet iemand een Nederlandse winkel waar ik dit kan vinden?

Thanks,

Yoeri

wimmeltje
9 maart 2004, 15:39
heej Lordriffie,

Ik kan je niet helpen aan het antwoord maar ik was zelf opzoek naar een rocktron Banshee (talkbox) en mijn leverancier vertelde me dat er in Nederland geen Rocktron dealer was en hij in belgie ging kijken maar daar had hij dus ook niks gevonden. Ik denk dat je het beste ergens in duitsland zou kunnen kijken. Daar wordt er wel veel rocktron gebruikt en volgens mij ook genoeg geleverd aan winkels MP bijvoorbeeld. Succes ermee.

Rectifier
9 maart 2004, 16:15
Weet je zeker dat je er 7 nodig bent en geen 3? :razz:

Je zit teveel op HRI :D

Zoiets?
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3001014&sid=!18121995&quelle=volltext

Kies maar uit:
http://www.musik-produktiv.de/shop2/volltext.asp?wort=midi+kabel&sid_s=%2118121995&image.x=26&image.y=12

LordRiffenstein
9 maart 2004, 17:10
Weet je zeker dat je er 7 nodig bent en geen 3? :razz:

Je zit teveel op HRI :D

Zoiets?
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3001014&sid=!18121995&quelle=volltext

Kies maar uit:
http://www.musik-produktiv.de/shop2/volltext.asp?wort=midi+kabel&sid_s=%2118121995&image.x=26&image.y=12

Ik heb precies een stalker :evil:

Ja die eerste van Musik Produktiv kan maar ik vrees dat verzending evenveel is als de prijs van het kabeltje! :-? :(

Rectifier
9 maart 2004, 18:29
Stank voor dank (of stalk voor dank) :D

Er zal toch wel ergens in Belgie een dealer een 7 pins midi kabeltje hebben.
En trouwens met zo'n setup van 10.000$ ga je toch niet lullig doen over verzendkosten van 10 eur. :lol:

LordRiffenstein
9 maart 2004, 18:40
heej Lordriffie,

Ik kan je niet helpen aan het antwoord maar ik was zelf opzoek naar een rocktron Banshee (talkbox) en mijn leverancier vertelde me dat er in Nederland geen Rocktron dealer was en hij in belgie ging kijken maar daar had hij dus ook niks gevonden.

Wimmeltje,

dit is het email-adres van de Benelux-importeur en ik heb vandaag al antwoord!! info@newbaltic.be

Veel succes,

Yoeri

LordRiffenstein
9 maart 2004, 18:41
Stank voor dank (of stalk voor dank) :D

Er zal toch wel ergens in Belgie een dealer een 7 pins midi kabeltje hebben. En trouwens met zo'n setup van 10.000$ ga je toch niet lullig doen over verzendkosten van 10 eur. :lol:

LOL

Tja, als je veel spullen koopt, is het geld snel op ondanks de verkoop van een aantal zaken :oops:

Chiel
9 maart 2004, 19:48
En dan te bedenken dat ik een 7 pins midi kabel heb lopen verknippen omdat ik er toch niets aan had :oops:

Maar goed. Ik heb nog een originele 7pins midi kabel liggen. Hoort bij de midimate, maar ik hab alles door een 16polige multikabel :D

Hebben? Ligt bij mij alleen maar stof te happen :-?

LordRiffenstein
9 maart 2004, 21:12
En dan te bedenken dat ik een 7 pins midi kabel heb lopen verknippen omdat ik er toch niets aan had :oops:

Maar goed. Ik heb nog een originele 7pins midi kabel liggen. Hoort bij de midimate, maar ik hab alles door een 16polige multikabel :D

Hebben? Ligt bij mij alleen maar stof te happen :-?

Ik stuur je een bericht!

morris
10 maart 2004, 00:45
Aaaahhh man, dat is toch ruk zo'n lullig kabeltje......
Paul Lenders heeft mij een speciaal HUUPHUUPHUUPBARBATRUUK kastje gebouwd achter in mijn rack. Ik plug gewoon mijn snake achter in de interface en ik ben klaar!
Wanneer dringt het eens tot jullie door dat de aanschaf van de spullen slechts het halve werk is? Jullie geven wel geld uit voor een dure set, maar het echte 'rigbuilding', daar moeten we op 50 euro kijken.... ;-)
Vindt je het dan gek dat ik overstelpt wordt met vragen over groundloops en kabelproblemen.... Ik bedoel, het is goed om te weten hoe je bepaalde dingen moet aanpakken en als je snapt hoe bepaalde dingen werken. Maar sommige dingen moet je gewoon uit handen geven en fatsoenlijk laten doen. Ik kan het me niet veroorloven om elk weekend met problemen op de bühne te staan. Daar speel ik alleen maar slechter van (en Dano kan dat beoordelen hehehe).
Wat ik bedoel te zeggen is, denk ook eens aan een professionele overhaul van je rig, zeker als je al voor een kapitaal geïnvesteerd hebt. Voor de ultimate "ooohhh kan dat zo ook????-experience" adviseer ik je toch eens met Paul Lenders te praten.
[/u]