PDA

View Full Version : BOgner amps & Brunetti



TheXrookie
8 maart 2004, 20:39
Heeft iemand de Bogner Ubershall ,zo ja wat zijn de bevindingen van deze amp, of andere heads van Bogner!jullie ervaringen met dit merk en hoe staat het met Brunetti?

Diedo
8 maart 2004, 21:15
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php

amon
8 maart 2004, 21:21
:D

Harry
9 maart 2004, 11:44
voordat ik ooit maar zou overwegen om iets aan te schaffen dat 'Bogner Ubershall' genoemd wordt..........


Klinkt als een Oost-Europese ontslakkingskuur.

Marc Oblivian
9 maart 2004, 12:22
Heeft iemand de Bogner Ubershall ,zo ja wat zijn de bevindingen van deze amp, of andere heads van Bogner!jullie ervaringen met dit merk en hoe staat het met Brunetti?

ik heb nog wel een paar Bogners staan....je kan er wel 1 voor een knap prijssie overnemen :-D

Nee....serieus...ik heb er geen ervaringen mee, maar het schijnt een erg goede amp te zijn. Alleen wel reteduur........
Brunetti weet ik niet.

LordRiffenstein
9 maart 2004, 12:32
Bogner en Brunetti.....de namen beginnen met een B en daar eindigt de overeenkomst zowat :)

Heb een maandje een Brunetti 059 gehad, lekker clean, goeie lead maar vervelende scheur. Klinkt HEEL nasaal en daar moet je van houden. Kreeg het nasale er niet uit dus heb ik hem weer terug verkocht. De XL-R Evo of whatshisname klinkt heel anders heb ik me laten vertellen.

Bogner heeft verschillende modellen die totaal van mekaar verschillen, de Metropolis is meer Voxy, de Shiva heeft een Fender-clean en een heel vette scheur, de XTC is heel veelzijdig en klinkt vet en tenslotte heb je de metal amp, de Uberschall.

Shaggy
9 maart 2004, 16:37
Hoi,

De Ubershall schijnt een verschrikkelijk goede top te zijn. Erg duur en men zegt dat deze beter scheurt en een betere bas heeft dan een rectifier (alhoewel dit subjectief is).

http://www.purpleguitars.com/guitarimages/bogner/uberschall.jpg

BLOK182
9 maart 2004, 19:11
Ben benieuwd naar de Uberschall, staat op mun testlijst:-)

skabouter