PDA

View Full Version : Anand Mahangoe (mijn tweede Gitaarnet publicatie :)



Maiden Michiel
8 maart 2004, 15:09
Read here!!

http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/interviews/anandmahangoe.php3

Barret Wallace
9 maart 2004, 12:21
Hey Michiel :) leuk interview was cool om te lezen :cool:

Maiden Michiel
9 maart 2004, 13:59
Thanks!

Verwacht nog meer van mij binnenkort!

Negative K3 fan
10 maart 2004, 19:45
ik hebd ie gast volgens mij eens horen spelen op een koch clinic in enschede, vond er niks aan.

die dude gebruikt(e) onder andere een zoom 505 voor zn effecten :S

schaap
10 maart 2004, 19:52
ik hebd ie gast volgens mij eens horen spelen op een koch clinic in enschede, vond er niks aan.

die dude gebruikt(e) onder andere een zoom 505 voor zn effecten :S
Was ook weer te verwachten :roll:
Maar tof michiel, alleen doe je die interviews echt voor gitaarnet, en ga je dan op hem af ofzo, of lever je gewoon interviews in of ben je eigenlijk stiekem journalist of :???:

Ic3gl0vE
10 maart 2004, 20:27
Ik heb anand gezien in de kleine kunst hier in hengelo en dat was vet :)

Maiden Michiel
11 maart 2004, 09:17
ik hebd ie gast volgens mij eens horen spelen op een koch clinic in enschede, vond er niks aan.

die dude gebruikt(e) onder andere een zoom 505 voor zn effecten :S

Hmm, jij verwachtte kennelijk iemand die meer zichzelf demonstreerde dan de apparatuur?
Ga maar eens naar een gig van hem, dan zul je zien hoe gaaf het is!
Om die Zoom hoef je je niet meer druk te maken denk ik.



ik hebd ie gast volgens mij eens horen spelen op een koch clinic in enschede, vond er niks aan.

die dude gebruikt(e) onder andere een zoom 505 voor zn effecten :S
Was ook weer te verwachten :roll:
Maar tof michiel, alleen doe je die interviews echt voor gitaarnet, en ga je dan op hem af ofzo, of lever je gewoon interviews in of ben je eigenlijk stiekem journalist of :???:

Meestal wel voor gitaarnet, maar omdat ik het leuk vind, niet dat ik een journalist ben ofzo :)


Ik heb anand gezien in de kleine kunst hier in hengelo en dat was vet :)

You bet!

Shaggy
14 maart 2004, 14:51
hoi,

goed gedaan man, staan ook hele goede tips in van anand.

ik heb het met plezier gelezen..

Maiden Michiel
15 maart 2004, 09:23
hoi,

goed gedaan man, staan ook hele goede tips in van anand.

ik heb het met plezier gelezen..

Kijk en dat is belangrijk!

Analie-G
17 maart 2004, 13:13
Heerlijk dat mensen zo fijn kunnen discusieren hier !
Hierbij nogmaals mijn dank aan Michiel voor zijn intervieuw , erg tof !
Wat betreft enkele onderwerpen :
Ik demonstreer de apparatuur en NIET mijzelf !! Dit doe ik wel met optredens etc....Daarnaast kun je niet een Gitarist in waarde schaaten aan de hand van zijn apparatuur....

Ik ken mensen die een peperdure rack hebben en er komt gewoon niks uit - daarentegen ken ik ze ook die gewoon met hun simpele combo gaan staan en de hele tent gewoon plat spelen ! Dus wat betreft mijn ZOOM 505 - Je zult echt verbaasd kijken hoeveel mensen er wel niet naar mij toe zijn gekomen die mijn Chorus waanzinnig vonden (want daar gebruikte ik hem voor destijds ...nou niet meer)

Ik snapte vroeger nooit met wat ze bedoelden met ``je geluid komt uit je vingers ``

NU weet ik dat drommels goed en dat is voor een ieder zijn eigen levensweg......Oh ja , Muzikanten : Laat aub mede muzikanten in hun waarde al spelen zij een hele andere stijl wat jou absoluut niet ligt.....Ieder zijn eigen ding !!!

Anand ` Analie G ` Mahangoe

Analie-G
17 maart 2004, 13:14
Heerlijk dat mensen zo fijn kunnen discusieren hier !
Hierbij nogmaals mijn dank aan Michiel voor zijn intervieuw , erg tof !
Wat betreft enkele onderwerpen :
Ik demonstreer de apparatuur en NIET mijzelf !! Dit doe ik wel met optredens etc....Daarnaast kun je niet een Gitarist in waarde schaaten aan de hand van zijn apparatuur....

Ik ken mensen die een peperdure rack hebben en er komt gewoon niks uit - daarentegen ken ik ze ook die gewoon met hun simpele combo gaan staan en de hele tent gewoon plat spelen ! Dus wat betreft mijn ZOOM 505 - Je zult echt verbaasd kijken hoeveel mensen er wel niet naar mij toe zijn gekomen die mijn Chorus waanzinnig vonden (want daar gebruikte ik hem voor destijds ...nou niet meer)

Ik snapte vroeger nooit met wat ze bedoelden met ``je geluid komt uit je vingers ``

NU weet ik dat drommels goed en dat is voor een ieder zijn eigen levensweg......Oh ja , Muzikanten : Laat aub mede muzikanten in hun waarde al spelen zij een hele andere stijl wat jou absoluut niet ligt.....Ieder zijn eigen ding !!!

Anand ` Analie G ` Mahangoe

Analie-G
17 maart 2004, 13:32
Oeps , mijn bericht 2x geplaats ..... :oops:
Ik ben ook maar een Gitarist :wink:

Enne dat ene typ fout moet zijn : Schatten......

Gr,

Barret Wallace
17 maart 2004, 13:45
Juistem, de toon zit idd voor een grooooot deel in je vingers, ik neem al men nrs en jams op met een v-amp 2 omdat ik simpelweg geen €€€ heb voor duurdere gear. Veel mensen zeggen dat ze die v-amp 2 gewoon lekker vinden klinken en ik heb zelfs een paar keer mensen laten geloven dat het een dure amp is :D


trouwens: mie bing lesie dat ie di wang sranang mang ;)
a bung to sjie wang bung gitaarspeler foe sranang plei a gitarra nanga ing ati 8-)

Tang bung !

Maiden Michiel
17 maart 2004, 14:46
Heersend Anand!



trouwens: mie bing lesie dat ie di wang sranang mang ;)
a bung to sjie wang bung gitaarspeler foe sranang plei a gitarra nanga ing ati 8-)

Tang bung !

Dude gaat het nog goed???

Barret Wallace
17 maart 2004, 15:58
ja :)
Da's Surinaams :cool:

Maiden Michiel
17 maart 2004, 15:59
Hoe ken jij dat dan?

Negative K3 fan
17 maart 2004, 16:50
Heerlijk dat mensen zo fijn kunnen discusieren hier !
Hierbij nogmaals mijn dank aan Michiel voor zijn intervieuw , erg tof !
Wat betreft enkele onderwerpen :
Ik demonstreer de apparatuur en NIET mijzelf !! Dit doe ik wel met optredens etc....Daarnaast kun je niet een Gitarist in waarde schaaten aan de hand van zijn apparatuur....

Ik ken mensen die een peperdure rack hebben en er komt gewoon niks uit - daarentegen ken ik ze ook die gewoon met hun simpele combo gaan staan en de hele tent gewoon plat spelen ! Dus wat betreft mijn ZOOM 505 - Je zult echt verbaasd kijken hoeveel mensen er wel niet naar mij toe zijn gekomen die mijn Chorus waanzinnig vonden (want daar gebruikte ik hem voor destijds ...nou niet meer)

Ik snapte vroeger nooit met wat ze bedoelden met ``je geluid komt uit je vingers ``

NU weet ik dat drommels goed en dat is voor een ieder zijn eigen levensweg......Oh ja , Muzikanten : Laat aub mede muzikanten in hun waarde al spelen zij een hele andere stijl wat jou absoluut niet ligt.....Ieder zijn eigen ding !!!

Anand ` Analie G ` Mahangoe

jo anand, was niks persoonlijks hoor, tis alweer een tijdje geleden. Ik weet nog wel dat je ook nog op zon oude (in 'onze' opzichten) goedkope gitaar speelde die helemaal relic was, dat vond ik wel stijlvol.

Ik snapte trouwens niet zoveel van je setup omdat je in je rack ook poweramps enzo had. Kun je dat nog een keer uitleggen misschien?

Je demonstratie van de classictone was trouwens wel erg magertjes, jij vindt dat ding niet echt wat of wel?

mcoenen
17 maart 2004, 17:59
Hee anand :)

Cool interview :)

btw groeten aan Josien :P (Juiced :P)

Analie-G
18 maart 2004, 15:18
8-)
Hi ,
Dat was zekers geen GOEDKOPE gitaar !! Toen ik hem kocht 15 jaar geleden kostte dat ding 2200 Gulden !!! Hij speelt en klinkt waanzinnig....
En ik gebruik hem nog steeds tot ik mijn Jackson Endorsement gitaar heb !

Wat betreft mijn FX etc ...kom 15 Mei naar de Muzikantendag / Melkweg Amsterdam waar ik in samenwerking met Gitaarnet een demonstratie geef over alles mbt Gitaarapparatuur , setup etc .....

De Classictone vint ik een waanzinnige amp , alleen ik heb hem nooit echt thuis gehad om hem uit te proberen ...Dit komt allemaal wel goed tijdens de Frankfurter Messe waar ik 4 dagen lang Koch demonstreer.

Thanks Marcel (ook een mega Gitarist met de toon in de vingers) !
Mischien vindt Michiel het wel leuk een intervieuw met jou te doen want hij is ook mega fan van jou ...!!Toch ??? :lol:

Maiden Michiel
21 maart 2004, 11:30
Marcel is inderdaad de volgende op het lijstje :)
Mega fan is een groot woord :) maar ik heb wel veel van Marcel zijn licks en riffs op zijn site geleerd. Er mogen wat mij betreft wel wat nieuwe tabs op ;)

Van de zomer MacAlpine en Vinnie Moore
En ook nog Carl Tidemann (voor de kenners: hij speelde o.a. op "Aspera..." van Arcturus)

Maiden Michiel
21 maart 2004, 11:31
test/kick

mcoenen
23 maart 2004, 13:25
Cool Michiel

Laat maar komen die vragen :)

ReinoutV
23 maart 2004, 16:58
Nu weet ik het weer! Op de open dag van de popacademie laatst in Enschede werd er bij de opleiding music technology, waar een vriend van mij (Rogier Grosman) studeert, de video laten zien van het afstuderen van Joost van den Broek. Ik dacht al dat ik de gitarist die daar stond ergens van herkende (iedereen in die ruimte was trouwens lyrisch over hem/jou, vooral over het gemak dat je had bij het spelen), maar dat bleek dus Marcel Coenen te zijn. Zo is het cirkeltje weer rond :).

It's the final countdown...

Maiden Michiel
23 maart 2004, 17:31
Cool Michiel

Laat maar komen die vragen :)

Lijkt me het meest relaxed om het ene keer in "real life" tew doen, maar wanneer?

mcoenen
24 maart 2004, 12:59
Je kan altijd es naar een optreden toe komen, kijk even op http://www.marcelcoenen.com/gigs.htm en laat me even weten (per email) waar je heen wil komen, ik zorg dan voor een plek op de gastenlijst en een half uurtje tijd voor het interview.

Cool Reinout ! Ik heb toen inderdaad even meegespeeld (wij allemaal trouwens, Sun Caged dus, want Joost speelt bij ons in de band)

Marcel

Maiden Michiel
24 maart 2004, 23:23
Je kan altijd es naar een optreden toe komen, kijk even op http://www.marcelcoenen.com/gigs.htm en laat me even weten (per email) waar je heen wil komen, ik zorg dan voor een plek op de gastenlijst en een half uurtje tijd voor het interview.
Marcel

Cool, ik zal het eens effe checken