PDA

View Full Version : Waar vind je op het net alle gitaren? (uitleg in tekst)



puvin
10 maart 2002, 11:54
hoi

Ik wil binnenkort een nieuwe gitaar kopen (mijn tweede). Probleem is dat ik echt nog niet goed weet waar ik naartoe wil, ik dacht aan een gibson studio les paul, maar dan weer aan een strat usa of esp of brr.
Weet het niet... Maar is er ergens een site waar ik alle modellen gitaren kan opvragen die beantwoorden aan een paar criteria...
die zijn:

Lefty (!!!)
Tussen 1300 - 2300 euro
...

gangsta
10 maart 2002, 12:33
ik weet alleen dat op de site van musikproduktiv heel veel gitaren staan + prijs.

mar het is niet zo dat je criteria kan opgeven......

(www.musikproduktiv.de)

Rectifier
10 maart 2002, 13:25
http://www.harmony-central.com/guitar

Daar heb je van alle merken beschrijvingen van gebruikers ervan.
Zeer handig als je dingen wilt weten.
ps. niet alleen de positieve verhalen lezen maar ook de negatieve. Daar gaat het juist om.

ekkerman
10 maart 2002, 14:48
musikproductiv heeft ook een wehkamp achtige catalogus en das gewoon een natte droom zo mooi en daar kan ik eindeloos in bladeren !

gangsta
10 maart 2002, 18:42
Op 2002-03-10 14:48, schreef ekkerman:
musikproductiv heeft ook een wehkamp achtige catalogus en das gewoon een natte droom zo mooi en daar kan ik eindeloos in bladeren !


kan je die online bestellen? ja toch?
en moet je daarvoor betalen? en zo ja, hoe?

Noctiis
10 maart 2002, 18:43
indeed! die catalogus wil ik ook wel hebben!

sash
10 maart 2002, 22:53
Zo'n catalogus is te bestellen, maar je hebt er wel een credit-card voor nodig. Dus minderjarige lulletjes met ouders die te ouderwets zijn voor een credit-card, zoals ik, zullen moeten wachten. Check http://www.musikproduktiv.de en dan services geloof ik...

sash
10 maart 2002, 22:54
Op http://www.marsmusic.com staat ook heel veel.

Luca P
10 maart 2002, 23:35
Op 2002-03-10 14:48, schreef ekkerman:
musikproductiv heeft ook een wehkamp achtige catalogus en das gewoon een natte droom zo mooi en daar kan ik eindeloos in bladeren !


Dat ding is toch alleen in het Duits?

sash
10 maart 2002, 23:40
Op 2002-03-10 23:35, schreef Luca P:
[quote]
Dat ding is toch alleen in het Duits?


Ja, maar om geil te worden van de hoeveelheid gitaren die erin staan hoef je geen duits te kennen...

Sandman
10 maart 2002, 23:57
Alleen jammer dat er vaak geen foto's bij staan...

ekkerman
11 maart 2002, 08:42
er staan wel foto's in en je hebt volgens mij geen credit kaart nodig als je ze even belt kun je afspreken om een biljetje van ....? euro in een envelop te sturen met jouw adres erbij dan sturen ze jouw de catalogus...
er staan ook studio apparatuur in ,losse onderdelen , basgitaren amps zowel 19 inch als normaal effect processoren floor en 19 inch ..echt een hele natte droom boys ( en girls !)

musik productiv
fuggerstrasse 6 49479 ibberburen
05451/909
fax 0541/909 129
internet
http://www.musik-productiv.de
email;
mp.info@musik-produktiv.de

succes !!!

sash
11 maart 2002, 16:39
Op 2002-03-10 23:57, schreef Sandman:
Alleen jammer dat er vaak geen foto's bij staan...


dus wel...

Sandman
13 maart 2002, 23:54
Oh, nou heel vaak krijg ik alleen het Logo van die club te zien. Vandaar mijn post.

Ic3gl0vE
17 maart 2002, 20:01
Op 2002-03-10 13:25, schreef Rectifier:
http://www.harmony-central.com/guitar

Daar heb je van alle merken beschrijvingen van gebruikers ervan.
Zeer handig als je dingen wilt weten.
ps. niet alleen de positieve verhalen lezen maar ook de negatieve. Daar gaat het juist om.


ja maar je moet er ook op letten dat sommige mensen een totaal getrashte gitaar (2ehands) hebben gekocht en dat ze die dan gaan afkraken omdat 'ie overal zoemt en nog maar half werkt... dus als een gitaar allemaal 9ens en 10en krijgt maar 1 iemand geeft 'n 3 omdat ALLES mis is aan dat ding moet je 't nie altijd geloven :smile:

Pee
22 maart 2002, 17:20
http://www.piens.be/shop.htm

Erik
27 maart 2002, 15:11
Op 2002-03-11 08:42, schreef ekkerman:
er staan wel foto's in en je hebt volgens mij geen credit kaart nodig als je ze even belt kun je afspreken om een biljetje van ....? euro in een envelop te sturen met jouw adres erbij dan sturen ze jouw de catalogus...
er staan ook studio apparatuur in ,losse onderdelen , basgitaren amps zowel 19 inch als normaal effect processoren floor en 19 inch ..echt een hele natte droom boys ( en girls !)

musik productiv
fuggerstrasse 6 49479 ibberburen
05451/909
fax 0541/909 129
internet
http://www.musik-productiv.de
email;
mp.info@musik-produktiv.de

succes !!!


Ik heb hem gewoon bij de BRUNA gekocht!!!

RoelTM
26 maart 2009, 20:16
Bumpje, maar is deze catalogus nog verkrijgbaar?
Ik heb van een vriend gehoord dat het een enorm dik boek vol met gitaren en muziekapparatuur is... kwijl...
Maar ik kan niks op de site vinden, weet iemand of deze nog beschikbaar is?

Barkeepert
26 maart 2009, 20:50
Ik heb er hier nog wel eentje liggen, alleen die is uit 2006. Kreeg die toen ik er mijn versterker besteld had. Collectie is niet meer helemaal up-to-date maar er staan wel een boel gitaren in! :p Mocht je in de buurt van Hilversum wonen (of niet) mag je hem zo op komen halen.

RoelTM
26 maart 2009, 21:12
even gekeken voor wat linkshandige op marktplaats

[...]

eigenlijk was dit niet echt wat je vroeg, maar je vind zoveel prachtige dingen op tweedehands sites voor een betere prijs
Hmmm, dat is dus het nadeel van bumps: niet iedereen heeft het door. :satisfie:

pueblo
26 maart 2009, 21:16
Hmmm, dat is dus het nadeel van bumps: niet iedereen heeft het door. :satisfie:

oei, even niet goed gekeken, wat ik normaal dus wel doe, mijn berichtje is al verwijderd
(en ik had er nog zoveel moeite in gestoken)

RoelTM
26 maart 2009, 21:31
(en ik had er nog zoveel moeite in gestoken)
Ik zag het, mijn excuses. Ik vond het alleen zo overdreven om daarvoor een nieuw topic te openen. (waarin meestal weer gezegd wordt dat de zoekfunctie gebruikt moet worden ;) )

RoelTM
26 maart 2009, 21:51
Ik heb trouwens de catalogus van Musicstore besteld. Maar daar zeggen ze dat de nieuwe catalogus in oktober uit komt, en dan zo spoedig mogelijk wordt verstuurd.

Zouden ze dan ook de 'oude' nog versturen, of moet ik echt nog wachten tot oktober? :dontgeti:
(daar is trouwens ook een online versie van, f*cking 416 pagina's. :nervous: Ik kan denk ik echt niet wachten tot oktober...)




(hoe spreek je dat trouwens uit? catálogus, of catalógus?

snaarplukker
26 maart 2009, 22:05
(hoe spreek je dat trouwens uit? catálogus, of catalógus?
Wat dacht je van gewoon catalogus?;)

Thiez
26 maart 2009, 22:40
ik heb de catalogus van 2008 hier thuis liggen. Ik had ook geen creditcard en heb idd zoals hiervoor al gezegd een 5 euro biljet opgestuurd en kreeg binnen een week de catalogus thuis. Toen destijds stond het ook nog op de site maar kon er nu idd ook niks meer van vinden dus weet niet of dat nog mogelijk is.
Ben zelfs ook een keer in de winkel geweest in ibenburen. als je wilt kwijlen kan ik het je echt aanraden. ze hebben er echt ALLES!

verder heb je misschien nog wat aan www.music123.com staat ook wel veel op.

en misschien www.musicstore.de en www.thomann.com

RoelTM
26 maart 2009, 23:04
Wat dacht je van gewoon catalogus?;)
Ik had het over de klemtoon. :satisfie:

@Thiez: thnx voor de sites, maar ik ben dus echt op zoek naar dat dikke boek. ik heb dus al wat vergelijkbaars besteld mij musicstore.de, maar misschien duurt dat dus nog tot oktober...?

Geoffrey
26 maart 2009, 23:18
Ik had het over de klemtoon. :satisfie:

@Thiez: thnx voor de sites, maar ik ben dus echt op zoek naar dat dikke boek. ik heb dus al wat vergelijkbaars besteld mij musicstore.de, maar misschien duurt dat dus nog tot oktober...?

Ik denk dat ze je de "oude" zullen opsturen.. niet dat je nog moet wachten tot oktober.

En als je dit zeker wil weten: mailen/bellen

Gearjunkie
28 maart 2009, 15:13
(hoe spreek je dat trouwens uit? catálogus, of catalógus?

Catálogus
1234567890

mikeyaxeman
28 maart 2009, 17:32
kan je die online bestellen? ja toch?
en moet je daarvoor betalen? en zo ja, hoe?

Bij Musicstore kan je er ook een gratis en voor niets bestellen... ;)