PDA

View Full Version : Psychotic Waltz



Iced Dragon
7 maart 2004, 16:38
Naar 't schijnt worden de albums heruitgebracht?
Fantastische muziek!!! Had ik graag eens live gezien

FNaRK
7 maart 2004, 16:45
heb ze meerder malen live mogen aanschouwen........


GENIAAL !!!

stringer
7 maart 2004, 21:59
Roadkill heeft gelijk, was inderdaad geniaal.[/quote]

Henri H
18 juli 2011, 10:40
Necro-posting ten top.... :makeup:

Als ik niet zo'n ouwe lamlul was geweest, was ik afgelopen weekend natuurlijk naar De Zwarte Cross geweest:


http://www.youtube.com/watch?v=K7jFUx-Wd7k

Het lijkt erop dat Buddy Lackey (of hoe heet die zanger nu echt?!) niet al te best bij stem was.

In de jaren '90 heb ik ze zeker 3 keer live mogen aanschouwen, 1 keer in Bergum (Burgum?) (Fr.), een keer in Metropool Hengelo, en een keertje in Atak Enschede.
Ik heb er elke keer van genoten met m'n stonede harses. :D

Ik kan me nog herinneren van vooral het optreden in Atak, dat Buddy zo'n mooie pose had als ie zong.
Hij bewoog helemaal mee op de muziek op een zweverige manier, vond dat er erg mooi uitzien.
Als ik die beelden van hierboven zie, lijkt het erop dat ie die pose niet meer doet. :(

Deadsoul Tribe heb ik ook de nodige CD's/MP3's van, vind ik ook erg gaaf, maar is toch over het algemeen een zwak aftreksel van PW, "The Real Deal".

Het schijnt dat ze met een nieuwe CD bezig zijn, ben benieuwd. :crazyhappy:
Als ze weer in de buurt spelen, hoop ik weer v.d. partij te zijn! :rockon:

J-P
23 juli 2011, 15:34
Ik heb ze tijdens de Power of Metal tour 2 keer gezien, in Antwerpen en in Tilburg. Beide keren muzikaal weergaloos, zang op z`n zachtst gezegd "iffie", hij haalt het hoge werk gewoon niet meer. Toch vind ik dat bij Psychotic Waltz dan toch weer minder erg, gewoon omdat ik de muziek en de band gewoon geweldig vind. Het komende album ga ik dan ook gewoon kopen en als ze weer in de buurt spelen ben ik bij de eerste die kaartjes koopt.

FNaRK
23 juli 2011, 19:12
Gave clip !!

:blast:

Vind de zang wel meevallen trouwens .....