PDA

View Full Version : BEHRINGER ULTRABASS COMBO BX 1200



frog2000
7 maart 2004, 15:43
hoi.

even een vraagje:

zijn er bassisten hier die goede/slechte ervaringen hebben met deze betaalbare combo?
ik zit eraan te denken om er eentje aan te schaffen namelijk.

graag serieuze reacties aub.

veel dank alvast!

AntY
7 maart 2004, 16:00
ik dacht er ook over hem te kopen, maar heb het niet gedaan omdat het geluid niet echt mijn ding was.

bassopotmus heeft een oom die hem heeft gekocht en wil hem zelf ook kopen, die kan je er meer over vertellen.

los van het geluid kan ik er nog het volgende overzeggen. dr zit genoeg volume in, prijs-kwaliteit verhouding is goed. tiltback is ok, mooi voor monitoring. ultrabass functie vond ik wel grappig.


wat vindt jij van het geluid?

bassopotmus
7 maart 2004, 16:15
Anty geeft de kernpunten al weer.
Ik heb zelf nu een (te)massive stack voor slaapkamer gebruik. Ik heb in een band gezeten en dan gebruik je dat soort dingen. Nu studeer ik meer (me spelen moet echt verbeteren :( ) en heb ik meer behoefte aan een normale combo, die weinig plaats in beslag neemt en een goed geluid geeft.

Goed het geluid, met mijn fender kreeg ik een mooie knor, dit komt mede door de alluminium cone en dat een lagere poweramp meer in balans in met mijn slaapkamer, met me stack resoneerd het huis zowat mee.

Ten tweede kan je heb ideaal als monitor gebruiken door bij bv. optredens een lijn vanaf de mengtafel naar de power-in van de Behringer. Of als je record kan je de direct-out gebruiken van de behringer(kwaliteit nog niet getest helaas)

Kortoom een goede combo met veel funties en een redelijk tot goed geluid (blijft natuurlijk in vergelijking tot wat) en zeker in de toekomst nog bruikbaar.

go for it zou ik zeggen, maar wacht ff op andere reakties

bert k
7 maart 2004, 16:19
Waarom staat dit in recording? :???:

bassopotmus
7 maart 2004, 16:19
aan mod dit forum, door slechte werking forum heb ik dit topic per abuis naar dit forum verplaats, gelieve het terug te zetten naar forum basgitaren.

Excuses, Bassopotmus

Br@mbo
7 maart 2004, 17:53
probleem is dit forum geen mod hebben :p