PDA

View Full Version : Ik heb een POD XT!



Anders Destium
7 maart 2004, 15:12
Was ik geloof ik nog vergeten te melden dit weekend (ik heb dan ook weinig tijd). :lol: Ik moet alleen nog een goed recording programma en dan kan ik ook los met opnemen enzo!

Ik heb hem woensdag gekocht bij Waveworld in Rijswijk, die winkel is alleen failliet (ik weet niet of dat ook voor Culemborg geldt...). Dat is reuze zonde, het was wel makkelijk om een winkel om de hoek te hebben :-(

Mithrandir
7 maart 2004, 17:29
Cool, daar ga jij vast een heleboel plezier van hebben. Ben wel benieuwd naar je eerste opname resultaten. 8-)

Mitch
7 maart 2004, 17:38
FUCK ! WW failliet ? Da's mooi kut zeg :cry:
Enig idee wat er mee gaat gebeuren ? Gaan ze nog een opheffingsuitverkoop doen of zo ?

Negative K3 fan
7 maart 2004, 18:19
koel, ik heb al behoorlijk wat podxt opnames gehoord, onder andere op dit forum en dat klonk allemaal geweldig!

FNaRK
7 maart 2004, 18:52
ik roep het al maanden:
Line6 rulez 8-)


maar ja, als zo'n nitwitt als Anders het roept gelooft ineens iedereen hem :(

Mitch
7 maart 2004, 18:55
Echt waar roadkill: ik heb je altijd serieus genomen :satisfie: Sterker nog, ik had je graag op Pedalendag 1 gezien om te horen hoe het zich verhoudt tot buizenamps + analoge effecten, weet je nog ?

sash
7 maart 2004, 23:26
Zo das wel ff bizar dat Waveworld failliet is... damn.

harrie-beton
8 maart 2004, 09:28
ik neem de pod op door rechtstreeks de line uitgangen naar de pc te sturen.
Via usb opnemen gaf storingen.

Ibanez
10 maart 2004, 16:04
Gefeliciteerd! En nu eens wat gaan opnemen!!


b.t.w Kut van de waveworld. Ik kom daar vaak snaren halen...

Phyrexian
15 maart 2004, 11:25
Ik heb zaterdag zowel de POD XT als de Bass POD XT getest bij Key Music, en ik moet zeggen dat ik sterk onder de indruk ben van de sounds... nu staan ze beide op m'n wishlist!! 8-)