PDA

View Full Version : Behringer 1010 of floorboard voor de pod??



hankd
7 maart 2004, 11:45
:???:

Nog maar eens want deze vraag stond er al een keer. Ik vraag me af of ik op mijn pod 2.0 een behringer footcontroller kan aansluiten. Op dit forum werd eerder gezegd dat dat kon (door 1 persoon) maar een verkoper verzekerde dat dit niet mogelijk was. Verwarring alom.
Wie weet het antwoord en gebruikt deze combinatie ook zelf. Laat je ervaringen weten aub.

Hank

Ibanez
7 maart 2004, 12:03
Waarschijnlijk was ik die persoon. Ik ben in de Feedback ook vertelt dat het niet kan maar dat is dus niet waar. Ik heb zelf een FCB1010 aangesloten op mijn POD wat nog geeneens zo lastig was. Het werkt echt heel handig en je kan alles instellen. En het kost een fractie van de prijs van een Line 6 floorboard. En je kan hem ook ook live gebruiken.

maarten
7 maart 2004, 12:46
dr bestaan nog wel meer misverstanden over de fcb1010...

zo staat op de website van tc electronics dat je met de fcb1010 niet alle functies van de gmajor kunt besturen.. bullshit dus. Ze geven wel een half half uitlegje hoe je t kunt compenseren maar als ze nou eens nadachten over wat ze zeiden dan zouden ze zo doorhebben dat t allemaal perfect werkt..

kijk eens op de fcb1010 pagina van yahoo.. daar zijn veel gebruikers die je vast goede adviezen kunnen geven.

Albert
7 maart 2004, 23:24
Heb zelf een POD XT Pro en gebruik deze met een FCB1010. Werkt prima. Heb hem in het verleden ook met een G-major gebruikt, werkt ook prima.
Zeker aan te raden, scheelt een hoop geld.