PDA

View Full Version : Chrome Jem (Bad horsie)



RaZoR X
6 maart 2004, 23:09
Hey,

Ik zou graag willen weten of jullie hier iets meer van die chrome jem weten en wanneer hij evt zou uitkomen. Op jemsite las ik het een en ander over ook over een 50k jem.


http://www.vai.com/Machines/images/guitars/gtr113LRG.jpg

TIA 8-)

ben???
6 maart 2004, 23:12
stoer 8-)

Ibanez
6 maart 2004, 23:13
ziet er errruuug vet uit!

NeeraDJ
6 maart 2004, 23:29
Holy shit, wat ziet dat ding er mooi uit! Hopelijk snel, ik zat eerst nog aan een chroom/zilver kleurige gitaar te denken en volgens mij is m'n droom uitgekomen. Om je onderschrift waarde toe te doen: Daar kijk ik naar en ik blijf nog wel een tijdje kijken ook :)

BLOK182
6 maart 2004, 23:35
Mooi ding! Die Vai-Ibanezzen kan ik tegenwoordig steeds meer waarderen, een JEM90HAM is ook wel gaaf vind ik!

RaZoR X
6 maart 2004, 23:47
nu nog ff wachten op summer namm :-D

Barret Wallace
6 maart 2004, 23:47
Juistem raz0r koop beter deze ipv sl2-mah, want die is prisewayzen ( 1100 <->2299 ) vergeleken met usa/eu not fair man... dan beter SRAM ofzo
maar anyway koop em as soon as hij er is.. kunnen we bij de eerstvolgende gig mensen amazen :D ( inc laser headstock modus 8-) )

RaZoR X
6 maart 2004, 23:50
Juistem raz0r koop beter deze ipv sl2-mah, want die is prisewayzen ( 1100 <->2299 ) vergeleken met usa/eu not fair man... dan beter SRAM ofzo
maar anyway koop em as soon as hij er is.. kunnen we bij de eerstvolgende gig mensen amazen :D ( inc laser headstock modus 8-) )

haha juist man, btw gaan we nog the attitude song doen van vai tijdens dat optreden? laser headstock is idd bizzar zou wel ok zijn als die sustainer er bij zit 8-)

RaZoR X
6 maart 2004, 23:50
Juistem raz0r koop beter deze ipv sl2-mah, want die is prisewayzen ( 1100 <->2299 ) vergeleken met usa/eu not fair man... dan beter SRAM ofzo
maar anyway koop em as soon as hij er is.. kunnen we bij de eerstvolgende gig mensen amazen :D ( inc laser headstock modus 8-) )

haha juist man, btw gaan we nog the attitude song doen van vai tijdens dat optreden? laser headstock is idd bizzar zou wel ok zijn als die sustainer er bij zit 8-)

RaZoR X
6 maart 2004, 23:52
http://perso.wanadoo.fr/vai/BadHorsie1.jpg

http://www.vai.com/SightsSounds/lorca_rehearsals/images/lorcaLRG/LorcaLRG_12.jpg

Barret Wallace
7 maart 2004, 13:48
Haha ik herken die eerste pic, das tijdens bad horsie live @ the astoria London 8-) of was dit nog de bulgaria tour?

Chris Wolstenholme
7 maart 2004, 15:08
wat n raar pak'je

RaZoR X
7 maart 2004, 21:08
wat n raar pak'je

ik zag die outfit laatst nog in de lak 'n leer, je kunt er beter gitaar door spelen blijkt

amon
7 maart 2004, 21:12
errug vet!
jammer dat die dingen nog niet uit zijn en wanneer ze uit zijn zijn ze vast veel te duur voor mij... dus dan zou ik moeten wachten tot ze 2dehands aangeboden worden, maja, dat duurt dan nog langer, dus voorlopig alleen nog maar kijken voor mij. :(

Jemboy
9 maart 2004, 20:16
Inderdaad een "Goodlooking" guitar niet. Dit is een proto-type die Vai liet maken met Fernades Sustainers op de nek-positie en gestemd in C. Een "BadHorsie" guitar. Er was sprake dat hij misschien in productie zou gaan en dit jaar dan op de markt zou komen, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. Ibanez heeft wel samen met Steve een acousties-gitaar gemaakt, de Ibanez EP7 Euphoria. Inclusief met "Tree of Life" inlay.
Maar voor de "Jem Chrome Boy"!!!!!! Daar is nog niets van bekend....of dat hij wel op de markt gaat komen!

RadiuS
9 maart 2004, 22:04
gruwelijk mooie gitaar!!

Maar wat ik me al afvroeg van een plaatje van G3 en nu ook weer: hoe heeft ie al die plectrums op de kop van zn gitaar gekregen? :o Wel handig plekje!

Raffel
10 maart 2004, 11:50
alleen die ledjes zijn al geil :-D Dat is inderdaad een pic van Vai live at the Astoria.

Jemboy
24 maart 2004, 17:02
hoe heeft ie al die plectrums op de kop van zn gitaar gekregen? :o Wel handig plekje!

Op Vai's site heb ik het antwoord gevonden.
Steve gebruikt gaffer tape dat om een kleinbuisje wordt gedaan en plakt/drukt het vervolgens vast aan de onderkant van de "headstock".
Soms gebruikt hij ook dubbelzijdige tape. Het hoeft niet echt stevig vast te plakken, als het maar plakt zodat als hij een plectrum ervan af pakt hij ook meteen los laat.

Jemboy
24 maart 2004, 17:03
hoe heeft ie al die plectrums op de kop van zn gitaar gekregen? :o Wel handig plekje!

Op Vai's site heb ik het antwoord gevonden.
Steve gebruikt gaffer tape dat om een kleinbuisje wordt gedaan en plakt/drukt het vervolgens vast aan de onderkant van de "headstock".
Soms gebruikt hij ook dubbelzijdige tape. Het hoeft niet echt stevig vast te plakken, als het maar plakt zodat als hij een plectrum ervan af pakt hij ook meteen los laat.

Jemboy
24 maart 2004, 17:03
hoe heeft ie al die plectrums op de kop van zn gitaar gekregen? :o Wel handig plekje!

Op Vai's site heb ik het antwoord gevonden.
Steve gebruikt gaffer tape dat om een kleinbuisje wordt gedaan en plakt/drukt het vervolgens vast aan de onderkant van de "headstock".
Soms gebruikt hij ook dubbelzijdige tape. Het hoeft niet echt stevig vast te plakken, als het maar plakt zodat als hij een plectrum ervan af pakt hij ook meteen los laat.

jorrit
24 maart 2004, 19:32
gaffer is denk ik in het nederlands gaffa tape, dus gewoon dat zilvergrijze.../zwarte...

jorrit
24 maart 2004, 19:36
gaffer is denk ik in het nederlands gaffa tape, dus gewoon dat zilvergrijze.../zwarte...