PDA

View Full Version : maureens blues



double-trouble
6 maart 2004, 15:39
mijn Bluesje

http://members.home.nl/marcelgerrits/01.maureens%20blues.wma

Sicky61
6 maart 2004, 16:42
Mijn WMP kan je file niet afspelen. :-?

double-trouble
6 maart 2004, 17:07
Ok nu in mp3

http://members.home.nl/marcelgerrits/sounds/01.maureens%20blues.mp3

Barret Wallace
6 maart 2004, 17:10
Sounds nice bro, keep it up. :)

Sicky61
6 maart 2004, 17:46
juist,'hanx 8-)
Ik moest de lage tonen er wel eerst ff uit draaien maar ik heb ook geen tannoys staan, dus het kan aan mijn set liggen.
Verder ben ik geen liefhebber van,te veel,galm.
Dan zakt de solo zo in de mix(hippiegelul :lol: )
En das zonde want je kunt leuk pielen(hippiegelul :lol: ) maar de melodielijnen komen niet zo lekker door.
Je lead geluid mag ook best wat harder en venijniger.
Daar speel je mooi genoeg voor.
Doe d'r nog es 1 :speed:

Bouke
6 maart 2004, 20:19
Hey Double-Trouble,

Grappig nummer, goed gespeeld, voor mij echter weinig blues(-gevoel), te veel noten per minuut. Ik vind 't meer een lekker rock nummertje. Ik mis het kop-staart-principe (beetje kop misschien, maar er zit heel veel van dezelfde vis tussen die kop en het staartje :D). Voor een instrumentaal stuk vind ik het persoonlijk niet interessant genoeg. Zoals ik al eerder zei, het is goed gespeeld. Misschien als je de mix nog eens opnieuw doet met een hoofdrol voor de leadpartij zodat het meer gaat leven. Gitaar iets meer naar voor, minder reverb (ook op de drums) en misschien een slagpartij op gitaar erbij om met hammond af te wisselen? Ik noem maar wat dingen hoor. Er zit op zich wel een leuk schema in, kun je meer mee denk ik. De hammondlijnen doen me denken aan werk van de De Dijk en da's als compliment bedoeld.

Enne, zang??? :D Ik zou hier wel eens een lekkerderdere mix van willen horen. Hoe heb je gitaar opgenomen? Met mic voor amp? Hier kun je nog winst pakken.

Groets,

Bouke

double-trouble
6 maart 2004, 20:38
Opname heb ik ook effe simpel in elkaar geknutseld
The backingtrack bestond al van een of andere cd.
Ik heb met een Line6 Podxt en cooledit het nummer opgenomen.
Ik heb er ook niet zoveel tijd in gestoken lekker soleren op een leuke backingtrack.

Bouke
6 maart 2004, 20:44
Hey DT,

Oke, ik snap 't. Maar zeker meer gaan maken hoor, je speelt goed!

BTW, ik heb ook een PodXT en daar zit meer in hoor!

Groets,

Bouke