PDA

View Full Version : Jackson ps1 (update)



punkydude
6 maart 2004, 14:07
Hallo

Ik kan een Jackson Ps1 uit de mid-90's kopen voor een 200€... Er is geen echte schade aan, enkel gebruikssporen...

Is dit een goede deal? En zijn er mensen die meer weten over de Ps1?

Greetz

Davy

Branzojo
6 maart 2004, 14:13
De ps-1 is het dinky model dat toendertijd in korea werd geproduceerd.
Heeft mindere elementen dan de professionals(uit japan) en een fulcrum trem ipv floyd en geen sharkfins.Maar 200 euro is een redelijke prijs.

Swan
6 maart 2004, 19:06
ja 200 euro is wel ok, maar niet meer betalen.....de Jacksons uit Korea zijn stukke minder

punkydude
7 maart 2004, 11:57
En wat vinden jullie van dit:l

http://www.ibanez.co.jp/world/guitar/gtr_pict/RGR320DXBK-1N-04.jpg

Kan ik kopen voor 350€, is 2maand oud en ruikt nog als nieuw! Goede deal? Want ik weet niks van die Ibanezdingen en nog minder van hun prijzen!

Greetz

lupoloco
7 maart 2004, 11:58
watvoor tremolo zit erop?en welke nek?

punkydude
7 maart 2004, 12:05
¥ Wizard II neck
¥ Basswood body
¥ Jumbo frets
¥ Edge Pro II bridge
¥ PSND1 (H) neck pu
¥ PSND2 (H) bridge pu

lupoloco
7 maart 2004, 12:09
naart schijnt is die wizard II hals behoorlijk dun, kweet ni of je het wel aangenaam gaat vinden, powersound pu's zijn niet echt het van het, enkel die tremolo lijkt me wel ok
kijk ook eens rond naar 2e hands charvels, zijn spotgoedkoop voor wat je ervoor in ruil terugkrijgt!

Rubenios
7 maart 2004, 12:43
hmmm die ibanez heb k hiero ook, hele fijne trem idd... Pickups zijn wel knake. Heb er nu zelf diMarzio in. Je moet idd van wizard II neck houden, speelt iig lekker licht vind ik, hou van platte halzen. voor de rest dik in orde en ook lust voor het oog. Tis waarschijnlijk een Ibanez RG 270DX

punkydude
7 maart 2004, 17:58
naart schijnt is die wizard II hals behoorlijk dun, kweet ni of je het wel aangenaam gaat vinden, powersound pu's zijn niet echt het van het, enkel die tremolo lijkt me wel ok
kijk ook eens rond naar 2e hands charvels, zijn spotgoedkoop voor wat je ervoor in ruil terugkrijgt!

Ja charvels vind ik inderdaad ook wel leuke gitaars, maar hier in België vind ik die moeilijk! Ik zoek een goede gitaar voor een 350€ dusja...

Dus jullie raden mij die ibanez niet aan?

lupoloco
7 maart 2004, 18:48
ik zou er alleszins niet voor gaan :)