PDA

View Full Version : 2dehands & €500



BartL
6 maart 2004, 13:49
Joow, ik ga binnenkort (dit jaar :-D ) misschien een nieuwe plank kopen. Ik heb ongeveer 500 euro te besteden en ik zoek een tweedehandse. Tremolo gebruik ik niet. Ik speel eigenlijk vanalles een beetje (Coverband). Hij moet erg goed kunnen scheuren en hij moet een WARM clean geven. Kan ik het beste zoeken naar een 2dehandsje met humbuckers?

ieme
6 maart 2004, 14:53
sg-tje of een epiphone lp-tje??

NeeraDJ
6 maart 2004, 15:16
Misschien dat je in Duitsland of Amerika wilt kijken? Dan kun je misschien nog een 2dehands Gibson LP Studio vangen met geluk (in de USA). Ik weet niet of je het op Ibanez hebt, maar persoonlijk zou ik daarvoor gaan! Ik zag laatst nog een paar RG550jes staan op marktplaats en gitaarmarkt

Succes!

lupoloco
6 maart 2004, 15:26
ach, voor die prijs heb je een jackson professional, nieuw

499€ bij music store koeln

http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/09-10-03/e/11.jpg

Fuhgawz
6 maart 2004, 15:32
Is dit misschien wat? (http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/21791.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dgibson%2Bsg )

iam
6 maart 2004, 15:40
check eens mijn signature :)

lijkt me perfect voor wat je zoekt ;) (sorry voor de spam )

diengeman
6 maart 2004, 16:17
ik heb nog een Ibanez S540 LTD Custom Made voor je te koop. kostte een paar jaar geleden 2500,- deze mag je voor 550 euro hebben. (of iemand anders)

Ash ketchum
6 maart 2004, 17:07
je kan ook doorsparen voor een gibson faded serie bij dirkwitte

maylingjvm
6 maart 2004, 17:30
ja, koop die gitaar van Iam maar :D dan heb je een goede gitaar die zeker en vast niet onderdoet voor zo'n les paul studio en zeker en vast niet die faded dinges,

alhambra
6 maart 2004, 19:27
ja, koop die gitaar van Iam maar :D dan heb je een goede gitaar die zeker en vast niet onderdoet voor zo'n les paul studio en zeker en vast niet die faded dinges,

Leuk IAM erg leuk.

Maar ff serieus, tis dat ik dus nu niet het geld ervoor heb maar anders zou k die van IAM zo blind/doof kopen, maar ik ben misschien wel een beetje bevooroordeeld :D :D :D

Swan
6 maart 2004, 19:54
ach, voor die prijs heb je een jackson professional, nieuw

499€ bij music store koeln

http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/09-10-03/e/11.jpg

zijn die tegenwoordig maar 499? wtf

lupoloco
6 maart 2004, 20:20
yups, GAS :) wordt m'n volgende axe prolly

iam
7 maart 2004, 14:50
niemand? :razz:

amon
7 maart 2004, 16:20
dat ladekastje links op jou foto, iam, dat heb ik ook! daar liggen al mn tablatuutjes in

BartL
7 maart 2004, 22:48
Die jackson ziet dr lekker uit. Maar ik gebruik geen tremolo en ik heb gehoord dat zo een ding dan alleen in de weg zit.

Ik zit aan een gibson te denken ofzo...maja €€€€€€ :)

JvD.
8 maart 2004, 07:56
iBanez DTX Distroyer is leuk

Lacrymosa
8 maart 2004, 09:25
Is een Ibanez SZ nix??

CHeerS!!

alhambra
8 maart 2004, 12:29
Die jackson ziet dr lekker uit. Maar ik gebruik geen tremolo en ik heb gehoord dat zo een ding dan alleen in de weg zit.

Ik zit aan een gibson te denken ofzo...maja €€€€€€ :)

als je daaraan zit te denken dan is die LAG van IAM echt de moeite waard. Ik durf te stellen dat hij beter is als vele gibsons en dat voor veel minder geld. Maar ja als jij alleen voor een image gaat en niet voor kwaliteit dan moet je gewoon een echte gibson kopen.

BartL
8 maart 2004, 15:21
Nee nee, begrijp me niet verkeerd. Kwaliteit telt het meest.


...Ik denk zwaar na :)

BartL
8 maart 2004, 16:21
Net een Ibanez RG550 gespot voor minder dan 500 euro. Is dit wat? Op zich speel ibanez wel fijn...vind ik.
Wat is de gangbare 2dehandse prijs en weet iemand misschien de nieuwprijs?

edit; http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/21639.htm?zoek=rg550

EmgMaster
8 maart 2004, 17:13
Wat voor kleur is dat op die Jackson? Crimson Swirl toevallig?

lupoloco
8 maart 2004, 17:22
hell yeah 8-)

Diedo
8 maart 2004, 17:35
Net een Ibanez RG550 gespot voor minder dan 500 euro. Is dit wat? Op zich speel ibanez wel fijn...vind ik.
Wat is de gangbare 2dehandse prijs en weet iemand misschien de nieuwprijs?

edit; http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/21639.htm?zoek=rg550

ik weet niet of je dat moet doen: ik had mijn RG570 in absolute nieuwstaat en incl koffer voor 470,- hij was uit 2002.... ik zou in ieder geval wat langer rondkijken... (bovendien is de 570 mooier :P )

NOGMAALS EDIT: ik dacht dat ie 500 was... maa rhij is 275, dat is wel een koopje als ie verder in orde... ik zou verder de trem goed controleren op gebreken... dive bomb maken en dan ongeveer halve toon lager zijn endan omhoog trekken en dan weer goed gestemd zijn : NIET KOPEN!
verder kan er niet zoveel mis zijn met de gitaar...

BartL
8 maart 2004, 18:19
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=20867
Zie er ook leuk uit. 375 euro, kan ermee door toch?

arjan
8 maart 2004, 19:14
dan zit je toch weer met die tremelo??
Of hoort die foto op die site niet bij die gitaar die jij wilt??
Als ik jou was zou ik voor een ibanez SA serie gaan.
Beetje alles wat gitaartje goedkoop, en het zijn goede gitaartjes 8-)

Vexx
8 maart 2004, 19:15
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=20867
Zie er ook leuk uit. 375 euro, kan ermee door toch?

Deze zou ik nemen... vette finish.. en de V7/V8 elementen zijn vrij goed. Niet voor niets tijden lang het topmodel van Ibanez zelf geweest. Een vriend van mij heeft een 1570 met die elementen... doet niet veel onder voor de Dimarzio/IBZ elementen in mijn 2550...

Koopje lijkt mij...

arjan
8 maart 2004, 19:18
er staat toch zo'n foto op die site is dat niet die gitaar die hij wilt hebben??
Dan zit hij toch weer met die tremelo??
:-?

arjan
8 maart 2004, 19:19
er staat toch zo'n foto op die site is dat niet die gitaar die hij wilt hebben??
Dan zit hij toch weer met die tremelo??
:-?

lupoloco
8 maart 2004, 19:20
check lacrymosa's antwoord als je een goede floyd-loze gitaar wil

Diedo
8 maart 2004, 19:24
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=20867
Zie er ook leuk uit. 375 euro, kan ermee door toch?

ziet er zeker goed uit! Vette finish MAAR: ik kan me vergissen, maar een tijdje geleden stond deze ook op gitaarmarkt, maar toen had ie een hals van een RG560, twee DiMarzio΄s en geen middenelement, en zonder 5-keuze-elementenschakelaar, maar met op de plaats van de tone pot en 3-wegswitch...
het is natuurlijk mogelijk dat dit een andere gitaar is, maar deze finish zie je niet vaak, en dan heeft ie ook nog eens dezelfde strap...

Het lijkt me zeker geen slechte gitaar, begrijp me dus niet verkeerd, maar ik zou er goed op letten of hij wel aan jou verwachtingen voldoet, en of je het acceptabel vind dat er misschien wel aan geklust is.
als er aan geklust is kan je misschine nog het een en ander afdingen...
als het jouw dingetje is: DOEN! die V7 en V8 klinken ook lekker vind ik!

arjan
8 maart 2004, 19:25
nog een vraagje he ik wou net een berichtje plaatsen zegt hij van er isgeen actie aangegeven wat houd dat in??? :???:

Diedo
8 maart 2004, 19:26
probleem van het forum... maar als je dan gewoon terug gaat naar het topic blijkt dat 9 van de 10 keer je post er gewoon staat...

arjan
8 maart 2004, 19:28
hahaha ja dat zie ik mijn bericht stond er zo'n 4 keer ofzo :-?
hahahaha

iam
8 maart 2004, 20:08
ik vind, los van dat ik mijn gitaar aanbied, nog altijd dat je eens moet nadenken over een lag :)

BartL
8 maart 2004, 20:19
hahaha ja dat zie ik mijn bericht stond er zo'n 4 keer ofzo :-?
hahahaha
Dag meneer Hulshof :-D
Het is mij, de jongen die een half jaar geleden mijn Peavey Rage 158 aan jou wilde verkopen :)
Zit je ondertussen al op conservatorium ofzo? 8-)

imlikeajungle
9 maart 2004, 18:24
ik heb ook een LAG, identiek aan die van IAM en hij is een fucking idioot dat ie ze wegdoet voor 500 euro. dat ding is zonder enige twijfel het dubbele waard. no doubt about it. stukken beter klinken dan menig gibson en bovendien een pracht van een top. zonder twijfel lekker all round als je in een coverband zit en ze speelt echt manisch lekker als ze juist afgesteld is.

BartL
10 maart 2004, 18:45
...ik voel toch een sterke aantrekkingskracht tot die LAG van IAM...Ma ik kan hem helaas niet 'ff' uittesten. Ik denk zwaar na :-D

arjan
12 maart 2004, 19:26
Dag meneer Hulshof :-D
Het is mij, de jongen die een half jaar geleden mijn Peavey Rage 158 aan jou wilde verkopen :)
Zit je ondertussen al op conservatorium ofzo? 8-)

hahhahahaha jij ook hier
Nee nog niet ben wel bezig met de vooropleiding en die loopt voorspoedig nog een jaartje vol houden en dan ga ik naar conservatorium.
Gaan we nu eens samen wat spelen ??? :-D

BartL
13 maart 2004, 18:17
Hehehe...uuhm, als ik ooit gitaar leer spelen misschien wel :-D