PDA

View Full Version : Geen stijl !!!!



Lucky
5 maart 2004, 21:06
Ik koop een effect via gitaarmarkt van iemand in Nederland.
Ik maak dezelfde dag (19-2) nog het geld over naar de betrokkene met het verhaal dat ik hem graag snel zou willen hebben.
Een week later nog niets gehoord en ik ga maar eens informeren of dat het geld al binnen is en wanneer er verzonden kan gaan worden.
Immers dat geld stond toen al lang en breed op zijn rekening.
dus ik mail en vraag bleefd hoe en wat.
eerst hoor ik niets, volgende dag krijg ik een mailtje dat hij nog aan het wachten is op zijn bankafschrift.
ik suggereer dat er wellicht andere manieren zijn om je saldo te checken, ik hoor wederom niets.
volgende dag (afgelopen maandag) krijg ik eindelijk antwoord. "het afschrift is nog steeds niet binnen"
Ik maak duidelijk dat ik dit eigenlijk geen manier van zaken doen vindt.
waarop hij antwoord dat hij hem morgen gewoon toch op de bus doet omdat hij overmorgen met vakantie gaat !!!

vandaag... nog steeds geen pedaal

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!! :evil: :evil: :evil:

http://www.getangry.com/art/gallery1/images_g1/strangle.jpg

zit ik nu te mierenneuken of heb ik gelijk...dit is toch niet helemaal ok?

Swan
5 maart 2004, 21:09
mja...t is ook niet zo slim van jou lijkt me...geld overmaken als je geen tel nr of adres hebt

Lucky
5 maart 2004, 21:11
Oh...
maar dat heb ik wel.

dat pedaal dat komt er wel, heus.

alleen dit soort gedoe daar word ik soms zoooo moe van.

Robbert
5 maart 2004, 22:00
In een tijdperk als deze, waarbij iedereen bijna overal zijn email kan checken, kan ik je gevoel heel goed voorstellen!

Ik kan alleen zeggen dat ik zelf meestal dezelfde dag nog reply op mailtjes die ik krijg.

Jammer dat die verkoper het gemak van Internet nog niet helemaal door heeft..

Mitch
5 maart 2004, 22:36
Suf, traag en typisch Marktplaats :(

Wat heb je gekocht trouwens :)

Lucky
5 maart 2004, 22:59
Môgge dude !

nee het was gitaarmarkt en ik zal het maar niet zeggen want dan is er een grote kans dat naam en toenaam duidelijk worden.... en zo ben ik dan ook wel weer.

hint
2 knoppen - mij

Jim Marshall
6 maart 2004, 10:42
I guess you weren't so LUCKY

Je zou niet de 1ste zijn die zo geript wordt.

Is het adres wat je van hem hebt wel echt?

Hulp nodig als je langs gaat?

I hate it when they do that....

Robbert
6 maart 2004, 11:01
Hihi .. lezen!

:roll:

Lucky
6 maart 2004, 11:04
lezen????? :???:

Jim Marshall
6 maart 2004, 12:10
lezen????? :???:




:???: :???: :???: :???: :???:

ToolRulez
6 maart 2004, 12:12
Heej Lucky,
Heb ongeveer hetzelfde gehad pas geleden. Een beetje moeilijk doen over de telefoon was bij mij de oplossing.
Maar in ieder geval, succes ermee. En veel plezier met pedaal als ie er is.

Lucky
6 maart 2004, 12:42
de dude is met vacantie...
als hij hem niet verzonden heeft dan post ik zeker naam en toenaam.

Ik zou natuurlijk langs kunnen gaan en zijn huis afbranden....
oh nee! .... strafbaar !

Jools
6 maart 2004, 13:17
volgende keer kun je het beter zelf ophalen of onder rembours laten verzenden

Sicky61
6 maart 2004, 13:37
sucks behoorlijk :x
onder rembours is makkelijker en veiliger
anders ff langs gaan :angry:

BartL
6 maart 2004, 13:42
Jaja, zo n dingen kunnen gebeuren. Ik heb er zelf nog geen problemen mee gehad. Volgende week krijg ik een CM HDBmk2 binnen die ik (100€) vooruit heb betaald. Kijken of die ook echt komt :)

Ik snap niet dat er mensen zijn die het lef hebben niet te leveren of niet te betalen als ze iets binnen krijgen. Schandalig. Maarja, jouw pedaal zal wel komen :lol:

Nielsje
6 maart 2004, 13:49
..

ik ga morgen ff op en neer naar gouda voor een london city top..

ach.. ff anderhalf uur in de auto knarren :)

zo'n ding doe je zo lastig op de post he?

Lucky
6 maart 2004, 14:29
voor m'n vibroluxje ben ik ook in anderhalf uur van den haag naar tilburg gesjeest.
ach ik heb pedalen van over de hele wereld vooruit betaald en opgestuurd gelregen (een keer anderhalve maand op een mu-tron uit de states zitten wachten...dat was me wel een potje zweten) en het si altijd goed gegaan.
Ik heb niet het gevoel dat deze gozer slechte bedoelingen heeft...alleen een beetje laks in het snel tegemoet komen als dat zijn richting op wel gebeurt.

Nielsje
6 maart 2004, 15:13
ik ben ook altijd goedgelovig :)

ik heb m'n jcm 800 combo verkocht voor 400 euri, maar die jongen heeft die amp al bijna een maand in huis, maar nog geen cent gezien :)

op het moment ben ik het geld niet nodig.. maar straks wel weer..

hij heeft het zelf krap op het moment dus ik ben geduldig..bovendien zit hij bij mij in de klas..dus ik kan hem in de gaten houden :)

Lucky
6 maart 2004, 15:18
in de klas !

dat scheeld!


kick his sorry butt !

Nielsje
6 maart 2004, 15:19
i will..

morgen london city waarschijnlijk kopen, dus kan de centjes wel weer gebruiken..

dan maar es sparen voor een weber mass :)

Speeddemon
6 maart 2004, 15:35
hey Lucky pas op he! Zodra de term "MIJ" gebezigd wordt, zijn er al weer een hoop ogen gericht op mij! :lol:

ik neem aan dat het om de een of andere CE-2 gaat...
inderdaad matig.

Lucky
6 maart 2004, 17:12
matig is het woord, speedy!

en even voor de duidelijkheid het gaat dus niet om de grootste boss MIJ junk van noord-west Europa ...The Mighty Speeddemon! nee!

Robbert
6 maart 2004, 20:50
lezen????? :???:


I guess you weren't so LUCKY

Je zou niet de 1ste zijn die zo geript wordt.

Is het adres wat je van hem hebt wel echt?

Hulp nodig als je langs gaat?

I hate it when they do that....

Ja, Jim Marshall:

1. Je bent niet geript, nog niet.
2. Het adres was correct, zoals je zegt in je 2e reply
3. Wilt JM gelijk iemand invalide slaan?
4. Ik ook.

Dus nogmaals, lezen ;)

Snappie?

Lucky
6 maart 2004, 21:53
Ai, si signor Roberto !!!!!
ora yo comprende !!!!!!!!!!!!

sash
6 maart 2004, 23:09
Par de vamos de muchos hottos señorita! Comprende!



















:D

Lucky
6 maart 2004, 23:22
:)

Ik denk dat ik begin volgende week maar eens een potje soul glow haarvet ga halen
en die speech van Pulp Fiction uit mijn hoofd ga leren...

"....And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them...."

Jeroenvanhulsteijn
8 maart 2004, 11:41
:)

Ik denk dat ik begin volgende week maar eens een potje soul glow haarvet ga halen
en die speech van Pulp Fiction uit mijn hoofd ga leren...

"....And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them...."

Tjonge een echte bijbelliefhebber :D

Lucky
8 maart 2004, 13:07
juist ja.... ahum
Ik en Google
:)


atheist = ik

sugarfish
8 maart 2004, 15:11
is die kerel (?) wel echt op vakantie?? :-?
Je moet hem eens bellen om te checken!

the sure thing
8 maart 2004, 20:45
... ik heb meerder produkten via gitaarmarkt gekocht en verkocht, allemaal met vooruit betalen. Nooit geen problemen geha :dance: d!!!

Robbert
8 maart 2004, 23:57
Ik heb één keer een pedaal opgestuurd voordat ik de betaling binnen had. Heeft zes weken geduurd voordat ik het alsnog kreeg.

Na vier weken nog geen emails terug, maar gelukkig had ik zijn adres, dus via de telefoongids zijn nummer opgezocht.

Don't fuck with me I tell ya :D

Had toen snel zijn betaling binnen ;)

ieme
9 maart 2004, 09:16
ey luca, ik zou jou dat pedaal opsturen vorige week dinsdag want woensdag zou ik op vakantie. Ik ben het echter doordat het dinsdag nogal een hectische dag was vergeten, en hij is gisterochtend op de post gegaan, ik hoop dat je hem vandaag of morgen zal ontvangen!

ieme
9 maart 2004, 09:17
is die kerel (?) wel echt op vakantie?? :-?
Je moet hem eens bellen om te checken!
Ja ik was echt op vakantie

Lucky
9 maart 2004, 10:31
dude,

Dat hoop ik ook, ondertussen heb ik spullen sneller uit de States ontvangen!

Het gaat me er niet eens zo om dat ik moet wachten, of dat dingen niet lopen zoals het ideaal gezien prettig zou zijn.
Het gaat me er wel om dat als er iets afgesproken wordt en het blijkt niet te gaan lukken, dat je dan even contact zoekt! Het even meldt en uitlegt. dat geeft piece of mind.
Persoonlijk ben ik een begripvol figuur in dit soort zaken en de meeste mensen met mij...
Maar het is tenslotte een vertrouwens situatie met iemand die je helemaal niet kent.
vat je?
Denk daar aan de volgende keer dat je business met iemand doet!

LordRiffenstein
9 maart 2004, 11:52
Jullie gaan toch niet vechten om een lelijk blauw afgeragd kut-pedaaltje van Boss?? :razz:

Lucky
9 maart 2004, 12:02
YOERI !

mond dicht anders....
:)

vechten, nee zeg!!!

LordRiffenstein
9 maart 2004, 12:12
YOERI !

mond dicht anders....
:)

vechten, nee zeg!!!

Sorry maareh heeft hij dat niet gezegd??? En van de missende knop??

:razz: :-D

Robbert
9 maart 2004, 12:32
Ik heb nog wel zo'n Boss knopje liggen, dus dat probleem zou zo opgelost zijn ;)

LordRiffenstein
9 maart 2004, 12:34
Ik heb nog wel zo'n Boss knopje liggen, dus dat probleem zou zo opgelost zijn ;)

En hoeveel mot dat kostte? 35 euro? :-D

Robbert
9 maart 2004, 13:05
Met een tientje ben ik ook al tevreden hoor! :razz:

Lucky
9 maart 2004, 13:24
het is dan toch wel een silverscrew, flute, silvertip biggrip knopje...
want die smalle met zo'n kleurtje zijn veel minder waard

:)

Lucky
9 maart 2004, 13:26
YOERI !

mond dicht anders....
:)

vechten, nee zeg!!!

Sorry maareh heeft hij dat niet gezegd??? En van de missende knop??

:razz: :-D

ach...so be it...
met mijn lichaamsomvang.....
I'll just sit on him and squash his scrawny ass
:) ;) :roll:

PeArLjAm
9 maart 2004, 13:50
ik gebruik ook redelijk vaak marktplaats en tot mijn tevredenheid zijn al mijn transacties goed verlopen en heb ik altijd mijn spullen binnengekregen. Daarom vind ik het jammer te horen dat er toch nog dit soort (kleine) dingen gebeuren tussen ieme en lucky... ik wil de boel natuurlijk niet opstoken maar ik vind wel dat ieme even wat had laten kunnen weten... maargoed, het is allemaal goedgekomen, iedereen is blij en daar gaat het uiteindelijk om :lol: :razz:

Robbert
9 maart 2004, 15:15
het is dan toch wel een silverscrew, flute, silvertip biggrip knopje...
want die smalle met zo'n kleurtje zijn veel minder waard

:)

Het is zo'n knopje die op de SD-1, CE-2, DS-1, TW-1, PH-1(r) pedalen zitten.
Zit alleen wel een schroefgaatje in, weet niet zeker of dat ook bij de orginele knopjes zit?

Antal
9 maart 2004, 15:17
Heb ook nog nooit problemen gehad. Maar ik probeer toch altijd liever om bij iemand zelf langs te gaan als het een beetje in de buurt is. Vind ik toch prettiger.

Maar goed... het is opgelost. :)

ieme
9 maart 2004, 17:38
ik zou em die dinsdag opsturen en dat ben ik vergeten...
Kom thuis gooi em op de post en lees dit op t forum... leuk!

Lucky
9 maart 2004, 17:58
je hoeft er niet lichtzinnig over te doen.
het is een zakelijke deal, waarvan een partij op tijd betaald en de ander niet op tijd verzend (tegen de afspraak in) en dat vervolgens niet meldt.
dat is gewoon niet ok, klaar!
trouwens in mijn ogen is vakantie niet iets van drie dagen...dus in mijn optiek was je dus twee weken vertrokken en kon ik fluiten naar een snelle afhandeling.

nee inderdaad. Leuk is anders.

ik kom vandaag thuis en vindt een briefje van de tpg op de mat (afzender onbekend) Dat zal hem waarschijnlijk wel zijn. morgen ga ik hem ophalen bij het postkantoor.

Ieme, Ik ben er klaar mee, zand erover! Het is goed. No hard feelings!
Het is gelopen zoals het gelopen is, de redenen zijn duidelijk.
ik geef je deze kritiek (vanuit mijn kant zonder te verhullen om wie het nu ging) omdat ik denk dat je het beter had moeten regelen.
Doe er mee wat je wilt.

Dirk_Hendrik
9 maart 2004, 22:47
Lucky,

een perfect voorbeeld van netiqette in een gevoelige zaak. Mijn respect. Laat dit topic lekker wegzakken nu. Is klaar.

Ik zit wel te wachten op het vervolgtopic over je ervaringen met je nieuwe speelgoed.

Ieme,
eveneens m'n complimenten voor de moed jezelf openbaar bloot te geven over het gedonder met deze deal.

Lucky
9 maart 2004, 23:51
Laat dit topic lekker wegzakken nu. Is klaar.

Ik zit wel te wachten op het vervolgtopic over je ervaringen met je nieuwe speelgoed.

Ieme,
eveneens m'n complimenten voor de moed jezelf openbaar bloot te geven over het gedonder met deze deal.

beslist!

Nocki
20 maart 2004, 19:01
heb ooit eens een amp onder rembours opgestuurd. koper zou voor de mkosten op draaien. ales geregeld ik naar het postkantoor volgende dag. kosten 21 euro. geen probleem ik betaal 21 euro en vraag 721 terug. na een maand pas betaling van 713 euro op mn rekening door de post... werkte echt niet gelijk super snel...

NOcki