PDA

View Full Version : gsm-gitaar



Cartman
19 augustus 2001, 17:22
Heeey Everybody !!!

Wie speelt er zelf draadloos? dus een zender aan je riem en een ontvanger in je versterker of effect-processor?
nou wil ik dat zelf ook, maar ik weet niet hoe duur dat is. het is nu een beetje saai op het podium: 'k zing niet, en alleen 5 meter heen en weer lopen is ook niet zoveel aan.

Weet je hoe duur 't is, reageer even!!!

Thanks!!!

Ic3gl0vE
20 augustus 2001, 16:05
Bij Meibergen in Almelo en Deventer kost een Samson draadloos systeem voor gitaar of bas fl.449,-
ik heb ook maar ff het adres voor je opgezocht :smile:

ORANJESTRAAT 12,ALMELO. TEL: 0546-812128
SMEDENSTRAAT 66, DEVENTER, TEL: 0570-671060

Ibanez
20 augustus 2001, 18:44
helemaal goed :smile:

Ibanez
22 augustus 2001, 22:05
lijkt me wel cool zo'n systeem.

wiegersma
23 augustus 2001, 03:02
draadloze systemen zijn geweldig. Als je eenmaal zoiets hebt gehad, dan wil je geen optreden meer zonder. Zoveel vrijheid. Geen draden waar je op gaat staan en de plug eruit valt, lekker aan de bar (of op de wc)zitten spelen. Zo relaxt gewoon. Gewoon kopen.

Cartman
23 augustus 2001, 23:40
Heej Thanks dudes! ik denk dat ik wel zo'n ding aan ga schaffen. ik weet tenminste waar ik aan toe ben!

Greetz, Cartman




Screw you guys, I'm going home!

ekkerman
18 oktober 2001, 11:27
hoi, test die samson dan wel behoorlijk uit . ikzelf had na een afstand van 5 (!) meter genomen te hebben al behoorlijk signaal verlies en ruis bijgeluiden.
goede zenders zijn van shure en senheizer deze zijn wel wat duurder maar alle waar naar zijn geld nietwaar ? succes

B_FORCE
22 oktober 2001, 22:44
ik heb gehoord dat zo'n draadloos syteem wel goed is, maatr als je een goeie wilt, dan moet je er wel een hebben voor een paar duizend piek (andere zijn de klank niet mooi, missende frequenties etc), en ten tweede het zuipt batterijen.

Neophyte
1 november 2001, 13:53
(...) en ten tweede het zuipt batterijen.


zeg maar rustig: het ZUIPT Batterijen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Neophyte op 2001-11-01 12:55 ]</font>

Pee
4 november 2001, 21:46
Dat zou ik ook willen!! Kan iemand mij een paar merken+types geven (vb. merk=ibanez, type=js1000)?

Pee

Pee
6 januari 2002, 19:30
Wie heeft een peavey wireless system. Ben de naam vergeten maar kijk op de website.
hoe is hij?

Nocki
7 januari 2002, 00:01
hoi het enige goede kost meer dan duizend piek.
die samson heb ik liggen en je mag m komen halen voor 100 euro.
het enige wat niet goed is is het kapje op de zender. de rest werkt gewoon goed.
ik speel er niet meer mee omdat ik nu met kabels speel die net zo duur zijn als dat draadloze setje.
ik wil gaan sparen voor een senheiser of zo...en kan juullie allemaal aanraden om ook maar eens door te sparen.

Nocki
&lt;>&lt;

Phizer
7 januari 2002, 16:34
Hmm draadloos lijkt mij ook wel gaaf....
Maar je moet alsnog dicht bij de versterker staan wil je jezelf nog een beetje horen

anoniem
11 januari 2002, 23:41
tja jongens al die goedkopen shit is helemaal RUK!!!!
verlies-verlies en nog eens verlies
heb je dure goede app. staan ga je het verklotte met zo`n goedkoop zendertje
echt ik ben beroeps en heb alles al
uitgeprobeerd gewoon shure of sennheizer
kopen ben je voor jaren klaar en over de batterijen gewoon metal 9 volts oplaadbaar kopen min 150ma output werken uitstekend
+/- 50 min op 1 batterij
kost allemaal wel wat maar goedkoop is DUURKOOP in dit geval dan!!

gr.heavy

heavy
11 januari 2002, 23:42
tja jongens al die goedkopen shit is helemaal RUK!!!!
verlies-verlies en nog eens verlies
heb je dure goede app. staan ga je het verklotte met zo`n goedkoop zendertje
echt ik ben beroeps en heb alles al
uitgeprobeerd gewoon shure of sennheizer
kopen ben je voor jaren klaar en over de batterijen gewoon metal 9 volts oplaadbaar kopen min 150ma output werken uitstekend
+/- 50 min op 1 batterij
kost allemaal wel wat maar goedkoop is DUURKOOP in dit geval dan!!

gr.heavy