PDA

View Full Version : fx processor die kanalen schakelt



coal
5 maart 2004, 16:47
Weet iemand een 19 inch fx-processor die ook je kanalen kan schakelen? Ik weet dat de Rocktron Replifex deze mogelijkheid heeft, maar die wordt niet meer gemaakt. Ook heeft mijn versterker niet de mogelijkheid om een midi-module in te bouwen. Iemand enig idee???

Jeroenvanhulsteijn
5 maart 2004, 18:16
je hebt ook van die midi switchable relais zodat je dat soort dingen met midi kunt schakelen. Engl en Kitty Hawk hebben die dingen. Op het floorboard van Behringer zitten ook 2 van die dingen.

Marco5150
5 maart 2004, 18:21
De TC Electronic G-Major heeft een switch uitgang voor naar je gitaarversterker. Dus je kunt dan met de processor kanalen schakelen.

skabouter
5 maart 2004, 18:40
TC electronics G-force heeft dit ook. maar koop niet 1 van deze FX`s OM die relais opties. daar heb je ook ampswitchers voor, of anders het behringer FCB1010 midi floorboard.

Bryaaan
5 maart 2004, 20:13
TC electronics G-force heeft dit ook. maar koop niet 1 van deze FX`s OM die relais opties. daar heb je ook ampswitchers voor, of anders het behringer FCB1010 midi floorboard.

Ik neem aan dat hij doormiddel van 1 druk op een pedaal van effecten en kanaal wil wisselen of niet?

coal
5 maart 2004, 22:39
thanx voor de reacties! ik ga denk ik maar eens naar zo'n behringer kijken...

skabouter
6 maart 2004, 01:24
Ik neem aan dat hij doormiddel van 1 druk op een pedaal van effecten en kanaal wil wisselen of niet?

dit neem ik ook aan, maar met midi kan dit !

coal
6 maart 2004, 13:13
ja ik wil dmv een druk op de knop van effect en kanaal wisselen. Dat kan met dat Behringer pedaal?

ijff
6 maart 2004, 13:39
Yep dat kan.. je hebt 2 relais-switches tot je beschikking die je kunt programmeren.